Landing Page. Landing Page, ще називають цільовою або посадковою сторінкою. Це сайт, що складається лише з однієї сторінки зформою заявки. Може бути коротким або досить довгим. Підходить для акцій, спец. пропозицій або 1 - 4 товарів / послуг. Наприклад, http://gzone.net.ua/ , https://landing.ua/
Форум. Перші форуми з'явилися на початку 2000-х, але все ще залишаються популярним місцем спілкування. Форум - це сайт для спілкування, тут створюють теми і допомагають один одному в рамках однієї загальної тематики. Наприклад, http://forumua.org/, https://forum.pravda.com.ua/, https://dou.ua/forums/
Блоги. Блог можна охарактеризувати як онлайн-щоденник і спосіб ділитися корисною інформацією (контентом). Хтось пише про своє життя, хтось ділиться життєвим досвідом і навчає свою аудиторію. Блог це ще й діалог між автором і читачами. Наприклад, https://www.kaspersky.ru/blog/, https://wayup.in/blog
Сайти новин. Відмінна риса сайту новин - відвідуваність (понад 3 000 відвідувачів на добу) і вид контенту. Залежно від охоплення і масштабу можна поділити на міські, обласні сайти новин, новинні сайти в масштабах держави і світу. Можна ще виділити вузькотематичні ресурси, наприклад: новини фондових і валютних ринків. Існують великі новинні портали про високі технології, фінансах, бізнесі, бухгалтерії, іграх, спорті і т. Д.
Інформаційні сайтиІнформаційні сайти (ще називають SEO-сайти) мають дуже схожий вигляд на сайт новин, але мають ряд відмінностей. SEO-сайти створюються для надання відвідувачам того, що цікавить їх. Основне завдання SEO-сайту – вихід в ТОП пошукової видачі по певних запитах. З цією метою пишуться і оптимізуються статті, складається ядро сайту, проводиться аналіз і моніторинг для поліпшення ресурсу і контенту.
Корпоративні сайти. Сайт для середніх і великих компаній. Створюється для публікації такої інформації: Про компанію;Про вакансії;Про товари, послуги;Про партнерів;Контактна інформація. Досить досить часто на корпоративних сайтах присутній каталог продукції з актуальними цінами і новини компанії.
Інтернет-магазини. Назва говорить сама за себе. Інтернет-магазин (онлайн-магазин) - це платформа, де ви розміщуєте свої товари, а відвідувачі купують товар, оформляючи замовлення і оплачуючи покупку в режимі онлайн. Завдяки інтернет-магазину, спрощуються процеси покупки, оплати і отримання замовлень. Наприклад, https://rozetka.com.ua, https://www.moyo.ua
ПорталиІнтернет-портал - тип сайту, який містить різні блоки, сервіси, новини і корисні матеріали. Найбільш популярний формат порталів - міські портали. Міські портали надають різну інформацію в місті чи області: новини, прогноз погоди, вакансії, каталоги компаній, оголошення та ін. Наприклад, http://shpola-otg.gov.ua/, http://chmr.gov.ua/ua/
Цільова аудиторія сайтів. У зв'язку з цілями відвідування сайту серед цільових аудиторій виділяються наступні типи: Аудиторія, яка зацікавлена в інформації, наявної на сайті;Коло користувачів, яким цікаві товари і послуги, представлені на сайті;Відвідувачі, зацікавлені в тому, щоб придбати товари та послуги, представлені на сайті.
Цільова аудиторія сайтів. Аудиторія може бути відкритою і закритою. Якщо говорити про відвідувачів сайту, то це означає наступне: Закрита аудиторія - користувачі без зворотного зв'язку;Відкрита аудиторія - користувачі, що володіють якоюсь організацією і можливістю зворотного зв'язку (форуми, відгуки, коментарі).
Цільова аудиторія сайтів. В якості основних характеристик відвідувачів виступають: Сфера зайнятості;Тип мережевого підключення;Рівень освіти;Фінансове положення;Характеристики відповідно до специфіки конкретного сайту;Частота використання інтернету. Веб-браузери;Вік;Місце проживання;Стать;Соціальний статус;Статистика поведінки на сайті;