Презентація на тему "Виконання та презентація групових завдань по створенню тестів в комплексі «ADSoft Tester”".

Про матеріал
Презентація до уроку. Доповнює текстовий формат і є супроводом під час уроку до теми. Нестандартний урок.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Виконання та презентація групових завдань по створенню тестів в комплексі “ADSoft Tester” Вчитель БСШ №12 Фомін Микола Геннадійович

Номер слайду 2

Актуалізація опорних знань учнів З яких частин складається комплект тестування ADSoft Tester?

Номер слайду 3

Комплект тестування ADSoft Tester складається з трьох частин: програми створювання тестів програми тестування програми адміністрування

Номер слайду 4

Назвіть основні властивості тестів.

Номер слайду 5

Визначення властивостей тестів: Вітання Пароль Спільна назва групи тестів Параметри тестування Тривалість тесту та критеріі оцінювання

Номер слайду 6

Скільки видів тестів існує? Назвіть їх.

Номер слайду 7

Одиничний вибір (Один вариант ответа) Множинний вибір (Множественный выбор) Самостійна відповідь (Самостоятельный ответ) Завдання на зіставлення (Сопоставление) Запитання порядку (Последовательность действий)

Номер слайду 8

Опишіть вид тестів “Одиничний вибір”

Номер слайду 9

Одиничний вибір (Один вариант ответа) передбачає наявність однієї правильної відповіді Що таке інформатика? Це сукупність технічних предметів, пов’язаних з фізикою, математикою, радіоелектронікою, хімією та іншими точними науками. Це сукупність наук, пов’язаних з отриманням, оброблянням, подаванням та зберіганням інформації. Це тільки шкільний предмет.

Номер слайду 10

Опишіть вид тестів “Множинний вибір”

Номер слайду 11

Множинний вибір (Множественный выбор) передбачає наявність кількох правильних відповідей Які властивості має інформація? Кількість Повнота Зрозумілість Корисність Своєчасність Радісність Правдивість Достовірність

Номер слайду 12

Опишіть вид тестів “Самостійна відповідь”

Номер слайду 13

Самостійна відповідь (Самостоятельный ответ) вимагає самостійного введення відповіді користувачем. Яку спільну назву можна дати всім пристроям, зображеним на рисунках? Варіанти відповіді: Абак, абак, Рахівниці, рахівниці

Номер слайду 14

Опишіть вид тестів “Завдання на зіставлення”

Номер слайду 15

Завдання на зіставлення (Сопоставление) кожному елементу першої частини користувач має зіставити один із елементів другої. Оберіть назви приладів, зображених на рисунках: 1 2 3 4 2 Аналітична машина 3 Вестоницька кістка із зарубками 1 Російські щоти 4 Китайська рахівниця суан-пан

Номер слайду 16

Завдання на зіставлення (Сопоставление) кожному елементу першої частини користувач має зіставити один із елементів другої. Оберіть назви приладів, зображених на рисунках: 1 2 3 4 1 Вестоницька кістка із зарубками 2 Російські щоти 3 Китайська рахівниця суан-пан 4 Аналітична машина

Номер слайду 17

Опишіть вид тестів “Запитання порядку”

Номер слайду 18

Запитання порядку (Последовательность действий) вимагає розташування всіх складників завдання у правильному порядку. Розташуйте у порядку створення назви винаходів з історії обчислювальної техніки: Паскаліна Вестоницька кістка із зарубками Арифметичний прилад Лейбніца Абак Рахувальний прилад Леонардо да Вінчі Аналітична машина

Номер слайду 19

Запитання порядку (Последовательность действий) вимагає розташування всіх складників завдання у правильному порядку. Розташуйте у порядку створення назви винаходів з історії обчислювальної техніки: Вестоницька кістка із зарубками Абак Рахувальний прилад Леонардо да Вінчі Паскаліна Арифметичний прилад Лейбніца Аналітична машина

Номер слайду 20

На сьогоднішньому уроці ви повинні представити результати своєї роботи. При створенні проектів ви побачили, як можна застосовувати знання з інформатики на інших предметах і зокрема на практиці (наприклад, одна з команд вибрала дуже цікаву тему, пов’язану зі спортом).

Номер слайду 21

Завдання, які потрібно було виконати Розбитися на групи та розподілити ролі в команді. Вибрати тему. Вибрати типи тестів і підібрати питання. Створити девіз, емблему своєї команди, придумати назву. Визначити коефіцієнт участі кожного учасника в проекті. Оформити результати своєї роботи

Номер слайду 22

Критерії оцінювання 1-2 види тестів – 7 балів. 3 види тестів – 8 балів. 4 види тестів – 9 балів. 5 видів тестів – 10 балів. Додаткові види роботи Назва команди, девіз, емблема – 0,5 балів. Оригінальна презентація – 0,5 балів. Активна участь по відповідях на питання – 0,5 балів. Задання питань при захисті – 0,5 балів. Таким чином за створення тестів можна отримати 10 балів + 2 бали за додаткові види роботи.

Номер слайду 23

Таблиця оцінювання учасників команд

zip
Додано
4 червня 2020
Переглядів
489
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку