Презентація на тему: "Використання нетрадиційних технік малювання"

Про матеріал
Презентація на тему: "Використання нетрадиційних технік малювання на уроках та в позакласній діяльності з образотворчого мистецтва"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Розум дитини – на кінчиках її пальців. В.О.Сухомлинський

Номер слайду 3

Номер слайду 4

це малювання, спрямоване на відхід від стандарту. Головна умова: самостійно думати і отримувати необмежені можливості висловлювати у малюнку свої почуття і думки, занурюватися у чарівний світ творчості.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

А ось ще один приголомшливий вид мистецтва - малювання на шоколадній піні. Виділяють дві основні традиції кавового живопису. Італійський живопис - малюнок молоком. Австралійський живопис - малюнок шоколадним кремом

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Прогнозовані результати: Діти навчаються розміщувати малюнок на площині, набувають первинних навичок пошукової діяльності. Відбуваються певні позитивні зміни в художньо-творчомурозвитку, діти стають більш самостійні, впевнені, активні. Починають через колір розуміти виразні засоби зображення: яскравий, радісний, сумний. Вчаться помічати красу навколишнього світу, використовують для зображення різноманітні засоби й матеріали. Здобувають унікальний досвід творчої самореалізації, малюки досліджують, фантазують, почувають себе творцями.

Номер слайду 27

В результаті: Зростає інтерес до нетрадиційних технік малювання. Малюнки стають цікавішими, змістовнішими. Діти впененіші у своїх силах. Зростає інтерес до образотвотворчого мистецтва і творчості.

Номер слайду 28

Ознаки художньо обдарованої дитини: Дитина виявляє стійкий інтерес до творів живопису,графіки, малюнку, скульптур. У деталях запам‘ятовує побачене (колір,форма,вигляд). Тривалий час займається малюванням, ліпленням, макетуванням та відчуває задоволення від цього. Виявляє вправність і вмілість у роботі із зображувальним матеріалом, обладнанням, приладдям . Добре орієнтується на площині аркуша. Використовує засоби художньої виразності (колір, форма, композиція,динаміка та інше). Експериментує з матеріалами, створює зображення нетрадиційним способом, нетрадиційними матеріалами. Авторські роботи позначені свідомою композицією ,колористичним рішенням, оригінальністю,винахідливістю.

Номер слайду 29

Душа дитини чиста і відкрита, І все, що вкладено у неї, буде жити. Якщо посіяти добра зернята, То буде що в майбутньому збирати!

Номер слайду 30

ppt
Додано
30 листопада 2020
Переглядів
1484
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку