Прогнозовані результати: Діти навчаються розміщувати малюнок на площині, набувають первинних навичок пошукової діяльності. Відбуваються певні позитивні зміни в художньо-творчомурозвитку, діти стають більш самостійні, впевнені, активні. Починають через колір розуміти виразні засоби зображення: яскравий, радісний, сумний. Вчаться помічати красу навколишнього світу, використовують для зображення різноманітні засоби й матеріали. Здобувають унікальний досвід творчої самореалізації, малюки досліджують, фантазують, почувають себе творцями.
Ознаки художньо обдарованої дитини: Дитина виявляє стійкий інтерес до творів живопису,графіки, малюнку, скульптур. У деталях запам‘ятовує побачене (колір,форма,вигляд). Тривалий час займається малюванням, ліпленням, макетуванням та відчуває задоволення від цього. Виявляє вправність і вмілість у роботі із зображувальним матеріалом, обладнанням, приладдям . Добре орієнтується на площині аркуша. Використовує засоби художньої виразності (колір, форма, композиція,динаміка та інше). Експериментує з матеріалами, створює зображення нетрадиційним способом, нетрадиційними матеріалами. Авторські роботи позначені свідомою композицією ,колористичним рішенням, оригінальністю,винахідливістю.