Презентація "Навчаємося мислити критично"

Про матеріал
Виступ на семінарі - практикумі за темою"Впровадження інноваційних форм і методів організації пізнавальної діяльності учнів» Важливість застосування критичного мислення на уроках теоретичного навчання
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Навчаємось мислити критично Державний навчальний заклад «Куп’янський регіональний центр професійної освіти» Семінар – практикум «Впровадження інноваційних форм і методів організації пізнавальної діяльності учнів» Викладач: Рибалка Наталя Георгіївна.

Номер слайду 2

Структура уроку у технології розвитку критичного мислення Етап актуалізації та мотивації («виклику»), призначений «підняти» з пам’яті учнів ту інформацію, яка стане відправною на даному уроці, сформувати інтерес до нової теми, активізувати навчальну діяльність учнів, визначити проблемне питання, сформулювати основні задачі уроку. Етап осмислення. Учні вступають в безпосередній контакт з новою інформацією. Проводиться систематизація нових знань, відбувається оцінювання, порівняння нових знань з тими, що вже відомі. Етап рефлексії - найважливіший для розвитку критичного мислення в учнів, бо його основними завданнями є узагальнення, систематизація вивченого й рефлексія щодо процесу і результатів навчальної діяльності.

Номер слайду 3

Методичний прийом «Мозковий штурм» є класичним для технології розвитку критичного мислення   Що може стати причиною виникнення пожежі у нашому навчальному закладі?

Номер слайду 4

Учні разом з викладачем усно будують логічний ланцюг, який допомагає визначити задачі уроку

Номер слайду 5

Вправа «Кластер». Наприкінці кожного блоку лекції учні послідовно заповнюють в робочих зошитах два кластера новою навчальною інформацією

Номер слайду 6

Експрес – вправи із взаємоперевіркою (або самоперевіркою) після заповнення кожного кластера І спосіб: вправи демонструються на екрані та виконуються в зошитах, по закінченню викладач озвучує правильні відповіді, учні в парах здійснюють взаємоперевірку; ІІ спосіб: вправи виконуються онлайн за посиланням (як варіант через сканування QR-коду) в мережі Інтернет на комп’ютерах, гаджетах

Номер слайду 7

Cенкан як прийом технології розвитку критичного мислення Вогнегасник Пінний, вуглекислотний Ізолює, уповільнює, охолоджує Пінний вогнегасник ізолює, а вуглекислотний охолоджує зону горіння Безпека

Номер слайду 8

Навчальні досягнення учнів оцінюються викладачем по чотирьох категоріях: Знання / розуміння наскільки учень засвоїв та зрозумів матеріал; Мислення / пошук наскільки учень уміє вишукати інформацію, проаналізувати та систематизувати матеріал; Комунікація наскільки учень уміє працювати в групі, представляти результати спільної роботи перед аудиторією; Застосування вивченого оцінюються вміння застосовувати вивчений матеріал у новій формі.

ppt
Додано
5 листопада
Переглядів
41
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку