Форми наступництва між дошкіллям і початковою школою. Знайомство вчителя з майбутніми учнями. Відвідування навчального закладу вихованцями дитячого садочка. Участь учнів початкової школи і вихованців садочка у спільних заходах, святах, змаганнях. Відвідування вчителями початкових класів занять у підготовчій групі садочка. Відвідування вихователями дитячого садочка уроків в початковій школіСпівпраця практичних психологів навчального закладу і дитячого садочка. Залучення до роботи педагогічних рад, вихователів дитячого садочка. Залучення до сумісної роботи на конференціях, у круглих столах педагогів, вихователів, батьків. Проведення сумісних уроків для учнів початкової школи і вихованців ЗДО
План сумісної роботи ЗЗСО і ЗДО на І семестр{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}дітипедагогибатьки. Вересень. Свято “День знань”Створення і затвердження плану сумісної роботи КонсультаціїЖовтень. День учителя. Нарада “ Взаємозв’язок програми ЗДО та ЗЗСОВідвідання ЗЗСО вихованцями ЗДО і їх батьками Листопад. Оформлення куточків відпочинку. Порівняння програми ЗДО і початкової школи. Консультації вчителів і психологів батькам вихованців ЗДОГрудень. Новорічні свята. Підсумок сумісної роботи за півріччяконсультації
Залучення батьків до роботи ЗДО і ЗЗСО{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№ з/п. Форма роботи. Ціль. Термін проведення1. Анкетування. Виявити рівень обізнаності батьків про проблеми своєї дитини, зацікавленість у їх вирішенніВересень, грудень,травень2. Батьківські збори. Педагогізація батьківських знань. Жовтень,квітень3. Відкриті заняття для батьків. Аналіз і демонстрація навчальних досягнень дітей. Вересень, квітень4. КонсультаціїНадання корисної інформації з різних питань. За потребою