Презентація до уроку на тему "Опорно-рухова система тварин". У презентації подані матеріали до уроку за відповідною темою (ілюстрації, схеми, завдання), що дає можливість учням краще засвоїти новий матеріал.
Опорно-рухова система тварин. Процеси життєдіяльності тварин. Руснак Т. М.
Номер слайду 2
Девіз на урок{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Не просто слухати, а чути. Ми будемо рухатись. Таємниці пізнавати. Не просто дивитися, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно й плідно працюватиІ оцінки заробляти. Швидко й точно міркувати. Успіхів в навчанні досягати. Будем гарно працювати Ми будемо думатиІ питання задавати. Руснак Т. М.
Номер слайду 3
Вправа «Листок складних питань»Відповіді на питання, які учні склали наприкінці минулого уроку. Руснак Т. М.
Номер слайду 4
Скелет риби. Руснак Т. М.
Номер слайду 5
Скелет жаби. Руснак Т. М.
Номер слайду 6
Скелет ящірки. Руснак Т. М.
Номер слайду 7
Скелет птаха. Руснак Т. М.
Номер слайду 8
Скелет собаки. Руснак Т. М.
Номер слайду 9
Практична робота №5 Тема: Порівняння будови скелетів хребетних тварин. Мета: порівняти будову скелетів хребетних тварин. Обладнання: колекція скелетів, таблиці. Руснак Т. М.
Номер слайду 10
Хід роботи За муляжами і малюнками зʼясуйте особливості будови скелетів хребетних тварин. Знайдіть подібності і відмінності. Накресліть в зошиті таблицю і заповніть її: Сформулюйте висновок, давши відповідь на питання: Що спільного і чим відрізняються між собою скелети хребетних тварин?{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Клас Відділи скелету. Особливості будови. Руснак Т. М.
Номер слайду 11
Скелет різних хребетних тварин: I — риби (окуня); II — земноводного (жаби); III — плазуна (ящірки); IV — птиці (голуба); V — ссавця (кролика): 1 — череп; 2 — хребет; 3 — плечовий пояс; 4 — тазовий пояс; 5 — ребра; 6 — скелет непарних плавників; 7 — скелет передніх кінцівок; 8 — скелет задніх кінцівок. Руснак Т. М.