Презентація "Організація освітнього процесу на принципах наступності та перспективності"

Про матеріал
Презентація "Організація освітнього процесу на принципах наступності та перспективності" може бути корисною під час підготовки до педагогічної ради та при проїодженні курсів підвищення кваліфікації. Презентація створена на основі роботи за посиланням https://naurok.com.ua/zabezpechennya-nastupnosti-navchannya-v-pochatkoviy-ta-osnovniy-shkoli-yak-vazhliviy-faktor-yakisno-osviti-303233.html
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Організація освітнього процесу на принципах наступності та перспективності

Номер слайду 2

Забезпечення неперервності здобуття людиною освіти є можливим за умови реалізації принципів перспективності і наступності між суміжними ланками освіти, зокрема початковою і базовою середньою освітою. З переходом загальної середньої освіти на нові терміни, структуру та зміст навчання актуалізується питання пошуку шляхів забезпечення цілісного розвитку особистості на різних рівнях освіти.

Номер слайду 3

Сучасні науковці розуміють наступність як систему цілеспрямованих та різноманітних психолого-педагогічних дій, як інструмент, що дозволяє проникнути до суті дидактико-методичних проблем, досліджувати та керувати багатостороннім процесом навчання. Учені вважають, що наступність може бути досягнута завдяки відповідності способу навчання віковим особливостям дітей.

Номер слайду 4

Наступність характеризується вимогами, що забезпечують збереження якості і поглиблення змісту при переході від одного ступеня навчання до іншого. Принцип наступності припускає встановлення необхідних зв'язків і правильних співвідношень між різними частинами навчального матеріалу та організацією навчального процесу на різних ступенях його вивчення із урахуванням психолого-фізіологічних особливостей учнів.

Номер слайду 5

Наступність

Номер слайду 6

Основні труднощі адаптації випускників початкової школи до навчання в основній

Номер слайду 7

Психофізіологічні причини

Номер слайду 8

Соціальні причининемає учителя, який завжди був би поруч і прийшов на допомогу зацікавленість навчанням своєї дитини й гіперопіка батьків різко знижуютьсявідбувся перехід на кабінетну систему навчаннязмінився статус “старшого” у початковій школі на “наймолодшого” – в основнійзбільшився обсяг і кількість навчальних предметіврозширилося коло вчителів-предметників, з якими учні мають постійно спілкуватисярозмаїтість і якісне ускладнення вимог, що висувають перед  учнем різні вчителі-предметникинезначний життєвий досвіднові навчальні програми; відсутність мотивації навчання

Номер слайду 9

Проблеми наступності навчання між початковою та середньою ланками освіти. Недостатнє вивчення вчителями основної школи даних про випускників початкової школи та їх можливостіНевідповідність оцінок випускників початкової школи реальним результатам навчання. Стрибкоподібний перехід до нових методів навчання порівняно з початковою школою. Нерозуміння учнями навчального матеріалу внаслідок його суперечності з раніше вивченим у початковій школіНеузгодженість у складності змісту освітніх програм. Нездатність учнів справлятися зі збільшеним обсягом домашніх завдань. Нездатність учнів адаптуватися до вимог вчителів – предметників. Неволодіння методикою активізації навчально-пізнавальної діяльності п'ятикласників. Погана організація самостійної роботи учнів у початковій школіНизька сформованість навчальних умінь і навичок в початкової школи. Недостатня психологічна готовність учнів до навчання в п'ятому класі

Номер слайду 10

Умови адаптації учнів формування свідомої дисципліни на уроцівпровадження методів навчання, що сприяють подоланню труднощів переходу до середньої школиповторення пройденого матеріалу використання тестових завданьвідвідування уроків вчителями-предметниками для ознайомлення з методами і формами викладання в основній школіорганізовувати дослідницьку діяльність учнів

pptx
Додано
15 грудня 2024
Переглядів
204
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку