Мета створення переліку навчальних матеріалів суб'єкта підвищення кваліфікації Освітнього проєкту «На Урок» – надати вчителям історії, громадянської освіти, правознавства інформацію щодо підвищення кваліфікації та професійного зростання шляхом безперервного навчання у дистанційній формі. Документ містить перелік актуальних онлайн-заходів для навчання з метою підвищення кваліфікації. Назва кожного заходу містить посилання, яке переводить на сайт Освітнього проєкту «На Урок», де можна здійснити реєстрацію на конкретний захід, пройти навчання та за потреби замовити свідоцтво підвищення кваліфікації.
Освітній проект «На Урок»
Суб’єкт підвищення кваліфікації
Код ЄДРПОУ 41991148, КВЕД 85.59 «Інші види освіти, н.в.і.у.»
Перелік заходів для підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників: історія, громадянська освіта, правознавство
Види освітніх послуг: вебінари, конференції, курси
Вид підвищення кваліфікації: участь у вебінарі/інтернет-конференції/курсах
Форма підвищення кваліфікації: дистанційна
Розробник: ТОВ «На Урок»
Мета створення переліку матеріалів суб’єкта підвищення кваліфікації Освітнього проєкту «На Урок» – надати вчителям історії, громадянської освіти, правознавства інформацію щодо підвищення кваліфікації та професійного зростання шляхом безперервного навчання у дистанційній формі. Документ містить перелік актуальних онлайн-заходів для навчання з метою підвищення кваліфікації. Назва кожного заходу містить посилання, яке переводить на сайт Освітнього проєкту «На Урок», де можна здійснити реєстрацію на конкретний захід, пройти навчання та за потреби замовити свідоцтво підвищення кваліфікації.
Напрями підвищення кваліфікації:
● Проєктна діяльність у закладах освіти
● Методи, прийоми та інструменти формування критичного мислення
● Методи, прийоми та інструменти формування креативного мислення
● Медіаграмотний учитель – медіаграмотний учень
● Спілкування іноземною мовою як чинник професійного зростання
● Наскрізні навички у професійній діяльності вчителя
● Використання ІКТ в освітньому процесі
● Предметно орієнтоване навчання: уроки, курси, програми
● Інклюзивна освіта: принципи формування сприятливого освітнього середовища
● Психологічна складова педагогічної діяльності
● Реалізація принципів та ідей НУШ в умовах сучасної школи
● Інтегроване навчання: від уроку до курсу
● Організація роботи закладу освіти
● Інструменти та прийоми сучасного вчителювання
Свідоцтво: кожен документ містить вичерпну інформацію щодо підвищення кваліфікації відповідно до вимог чинного законодавства:
● повне найменування ТОВ «На Урок» як суб’єкта підвищення кваліфікації;
● тему (напрям, найменування) підвищення кваліфікації;
● обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та/або кредитах ЄКТС;
● прізвище, ім’я та по батькові особи, яка підвищила кваліфікацію;
● опис досягнутих результатів навчання; дату видачі документа;
● обліковий запис документа;
● посаду, прізвище, ініціали особи, яка підписала документ – директора ТОВ «На Урок» Перепелиці Д.О.;
● підпис директора ТОВ «На Урок» Перепелиці Д.О.
Після завершення виконання програми підвищення кваліфікації учасники отримують документ, перевірити який можна за посиланням: https://naurok.com.ua/proof
Зміст кожного навчального заходу вказано на сторінці кожного обраного вебінару, конференції чи курсу.
Виконання програм підвищення кваліфікації – дистанційне.
Особа (особи), які виконують програму: педагогічні та науково-педагогічні працівники, вчителі ЗЗСО, які викладають історію, громадянську освіту, правознавство, педагоги закладів позашкільної, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти.
Перелік онлайн-заходів для підвищення кваліфікації:
Онлайн-курси:
Компетентнісно орієнтований потенціал уроку: реалізація сучасних інноваційних практик у навчальному процесі (на прикладі громадянської та історичної галузі) (30 годин підвищення кваліфікації)
Ігри на уроках історії та суспільних дисциплін (30 годин підвищення кваліфікації)
Онлайн-курс: Організація ефективного навчання у Новій українській школі (30 годин підвищення кваліфікації)
Проєктний метод навчання (24 години підвищення кваліфікації)
Онлайн-курс: Інноваційні інструменти формування здоров'язбережувальної компетентності учнів (20 годин підвищення кваліфікації)
Інтернет-конференції:
Предметний інтенсив: історія в 5 класі НУШ (8 годин підвищення кваліфікації)
Формування громадянської компетентності на різних уроках (8 годин підвищення кваліфікації) Уроки історії та громадянської освіти (8 годин підвищення кваліфікації)
Пріоритети в освіті: формування патріотичної свідомості (10 годин підвищення
кваліфікації)
Вебінари (2 години підвищення кваліфікації за кожен вебінар):
Вивчення предмета «Громадянська освіта» в школі: глибоке занурення
Війни та революції: особливості розкриття теми на уроках історії
Віртуальні екскурсії Україною як засіб навчання та формування громадянської свідомості школярів
Волонтерство як форма реалізації концепції національно-патріотичного виховання у школі
День Незалежності України: освітня та виховна складова в контексті гуманітарної політики держави День Соборності України: формати та особливості святкування у школі
Дистанційна взаємодія закладів освіти/батьків у сфері захисту прав дітей в умовах війни Діяльнісний підхід у практичних роботах з історії: синхронний та асинхронний варіанти
Едьютейнмент (навчання через розваги): секрети організації успішного уроку історії
Ідентифікація булінгу/кібербулінгу в закладі освіти. Практика застосування норм законодавства
Квітка ідентичності: західні методики неформальної освіти на уроках історії
Медіаосвіта в громадянській та історичній галузі Державного стандарту базової середньої освіти
Методика викладання травмуючих тем української історії (геноциди, воєнна історія)
Методика роботи з поняттями і термінами на уроках суспільно-гуманітарного циклу
Міжпредметність в інтегрованих курсах 5-6 класів НУШ (на прикладах громадянської та історичної освітньої галузі)
Мобінг (цькування) у педагогічному колективі: ознаки, юридичні аспекти, алгоритм подолання
Навчаємося не тільки за партою, або рухливі ігри з інтелектуальним навантаженням на уроках суспільного і гуманітарного циклу
Організація науково-дослідницької роботи школярів на уроках історії, правознавства та громадянської освіти
Практичний upgrade гендерних компетентностей в освітньому процесі сучасної школи
Революція Гідності: методичні та практичні рекомендації щодо вивчення в школі
Розвиток активних громадян: практичні кейси
Розшифровуючи імена: антропоніміка на уроках історії та мови
Створення учнями історичних відеореконструкцій під час підготовки дослідницьких проєктів
Сучасні виклики для вчителів предметів гуманітарного циклу: долаємо освітні втрати
«Школа та поліція»: як створити безпечні умови для організації освітнього процесу
Сучасні онлайн-інструменти для роботи вчителів історії та громадянської освіти
Успіхи, невдачі і підводні камені викладання курсів громадянської та історичної освітньої галузі в 5 класі НУШ
Формування історичних уявлень учнів: практичні поради вчителю
Шкільні дослідження родоводів України: основні теоретичні та практичні засади
Що має змінитися у викладанні предметів громадянської та історичної освітньої галузі в новому навчальному році
Як/чи українським школярам сьогодні вивчати історію країни-агресора
Якщо у Вас виникнуть запитання, зверніться, будь ласка, до Служби підтримки: