Презентація "Організація спільної діяльності педагогів, батьків та здобувачів освіти (педагогічне партнерство)"

Про матеріал
Матеріал презентації про те, як залежить ефективність організації освітнього процесу від співробітництва педагогів, батьків та дітей (педагогіка партнерства). Можна використати на педагогічній раді ,на засіданні МО класних керівників
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Організація спільної діяльності педагогів, батьків та здобувачів освіти(педагогічне партнерство) Виступ на засіданні МО класних керівниківсічень 2024 року. Підготувала: заступник директора з НВРЗаруцька М. Ф.

Номер слайду 2

Основи взаємодії педагогів з батьками сформульовані В. Сухомлинським: «Якомога менше викликів до школи батьків для моральних нотацій дітям, для лякання дітей батьківською «сильною рукою», для попередження про небезпеку, «якщо й далі так буде продовжуватись», - і якомога більше такого спілкування дітей з батьками, що приносить радість матерям і батькам. Усе, що в дитини в голові, душі, у зошиті, щоденнику, - усе це ми повинні розглядати з погляду взаємин дітей і батьків, і зовсім неприпустимо, щоб дитина приносила матері та батьку одні засмучення - це потворне виховання»

Номер слайду 3

Номер слайду 4

пропаганда педагогічних знань з метою підвищення педагогічної грамотності батьків; організація заходів, спрямованих на оволодіння батьками системою умінь, необхідних для організації діяльності дитини вдома; гуманізація змісту та форм роботи з сім’єю і взаємовідносин - педагоги-батьки. Головним завданнями роботи загальноосвітнього навчального закладу з сім’ю є:

Номер слайду 5

ОСНОВНІ НАПРЯМИ СПІЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІВ І БАТЬКІВ та дітей

Номер слайду 6

Форми роботи з батьками 1. Відвідування сім’ї школяра. 2. Запрошення батьків до школи. 3. Листування з батьками. 4. Бесіди і лекції для батьків. 5. Консультації, вечори запитань і відповідей, читацькі конференції, педагогічні читання. 6. Батьківські збори

Номер слайду 7

Види роботи з батьками бесіди(колективні, групові,індивідуальні)диспути, дискусії; перегляд фільмів на педагогічні теми; День відкритих дверей; відкриті уроки для батьків;оформлення куточків для батьків; сторінки для батьків на персональних сайтах кл.керівників телефон довіри; сімейні вечори;зустріч за круглим столом; створення рукописних книг - Дерево мого роду;клуби для батьків: “Ми і наші діти”, “Психологія спілкування з дітьми”; Консультаційні пункти: “Виникло питання”; Конкурси: “Нумо, мами”, “Нумо, тато”, “Тато, мама і я – спортивна сім’я”, “Що? Де? Коли?”, “Щасливий випадок”...

Номер слайду 8

Нетрадиційні форми роботи з батьківською громадськістю. День добрих справ – спільна трудова діяльність педагогів, батьків і дітей Вечір великої родини – організація відпочинку, ігри, театральні вистави Дискусійний клуб – обговорення проблем виховання школярів Сімейна скринька - добірка матеріалів з досвіду родинного виховання. Аукціон ідей родинної педагогіки – презентація ідей родинної педагогіки і набір показників її схвалення

Номер слайду 9

Індивідуальні форми роботи з батьками Відвідування сімей учнів вдома Бесіди з батьками учня

Номер слайду 10

Батьківські збори. Батьківські збори – одна з основних форм педагогічного всеобучу батьків Збори бувають: загальношкільні (проводяться двічі на рік, батьків ознайомлюють з планом навчально-виховної роботи ліцею, заслуховують звіти про роботу ради голів батьківських комітетів); класні (проводяться 5-8 разів на рік, аналізуються питання навчання і виховання колективу учнів, підбиваються підсумки навчально-виховної роботи, обговорюються шляхи виконання єдиних вимог учителя і батьків до дітей) За змістом збори поділяються: організаційні (проводяться на початку навчального року); підсумкові (кожного семестру та в кінці навчального року); за тематикою педагогічного всеобучу (вивчення досвіду виховання, ознайомлення з педагогічними рекомендаціям, алгоритмами, порадами)

Номер слайду 11

Батьківські конференціїЗагальношкільні Класні Теми батьківських конференцій: актуальні проблеми суспільства, активними членами якого стануть і дітипроблеми конфліктів батьків і дітей та шляхи виходу з них наркотики, сексуальне виховання в родині та інше Відмінною рисою конференції є те, що вона приймає визначені рішення або намічає заходи щодо заявленої проблеми.

Номер слайду 12

Ділові ігри - форма колективної творчої діяльності батьків з вивчення рівня сформованості педагогічних умінь у дорослих. Зразковими темами ділових ігор з батьками можуть бути такі: «Ранок у вашому домі» «Син (дочка) прийшов зі школи» «Вас запросили у школу» й інше Ділова гра дозволяє не тільки рефлексивно оцінити ту чи іншу модель поведінки, а й дає цікавий матеріал про життя родини - її традиції, розподіл внутрішньосімейних ролей, способи розв'язання конфліктів. Особливо ефективне використання ділової гри за участю школярів, адже іноді саме їприсутність усієї родини «у комплекті» дозволяє побачити специфіку взаємодії дорослих і дітей, що не у змозі виявити жодна дидактична методика

Номер слайду 13

Анкетування. Для ефективної організації батьківських зборів доцільно періодично проводити анкетування: Вплив родинної атмосфери на успішність дитини Моє життя в родиніЖиття вашої дитини в родині Ми і наші діти Ти і твої батьки. Чи знаєте ви один одного Школа очима батьків

Номер слайду 14

Узагальнення видів роботи з батьками у схемі

Номер слайду 15

Функції роботи класного керівника з батьками. Перша функція – ознайомлення батьків із змістом і методикою навчально-виховного процесу , що організовує ліцей Друга функція - психолого-педагогічна освіта батьків Третя функція - залучення батьків до спільної з дітьми діяльності Четверта функція – надання психолого-педагогічної допомоги в розв’язанні складних сімейних проблем: підлітковий вік, профілактика формування шкідливих звичок, профілактика правопорушень П’ята функція – взаємодія батьків із громадськими організаціями , батьківськими комітетами ліцею і класу, радами ліцею

Номер слайду 16

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ В РОБОТІ З БАТЬКАМИ1. Залучайте батьків до ліцейного життя, запрошуйте їх до співпраці, на уроки, влаштовуйте з ними зустрічі.2. Дякуйте батькам за все, навіть за найменші дрібниці.3. Ніколи не докоряйте батькам, які не відвідують батьківських зборів — це не сприятиме їхньому бажанню зустрічатися з вами частіше.4. Називайте батьків по іменах та по батькові, не вживайте поширених фраз «мама Іванни». Інакше в батьків складеться враження, що вони вам цікаві лише в такому статусі.5. На батьківських зборах наголошуйте на проблемі, а не на конкретній дитині. Водночас хваліть учнів персонально й обов'язково всіх. Знайдіть кілька теплих слів для кожної дитини.6. Аналізуйте досягнення дитини з часу останньої зустрічі з батьками.

Номер слайду 17

Дякую за увагу. Запитання надсилайтена поштову скриньку:mariazarutska@gmail.com

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ковальчук Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
4 січня
Переглядів
260
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку