Наукова робота з іноземної мови повинна базуватись на таких принципах: 1. Зміст кожного завдання повинен мати конкретну практичну, навчальну, виховну та розвиваючу мету. 2. Студент повинен ясно розуміти основну мету завдання і воно повинно плануватися таким чином, щоб можна було б встановити взаємозв’язок між завданнями, систематизувати і узагальнити свої мовні знання і бачити загальну систему роботи по вивченню мови. 3. Наукова робота має бути цікавою по формі, мати емоційний вплив. 4. Кожне наукова робота повинна мати чіткі методичні вказівки та пояснення, письмові методичні пам’ятки, засоби самоконтролю і взаємоконтролю. 5. Студенти повинні володіти основами наукової організації самостійної навчальної роботи, знати особливості своєї пам'яті та уваги
ІНДЗ передбачає: творче осмислення та систематизацію навчального матеріалу з досліджуваної проблеми; поповнення і поглиблення набутих у процесі аудиторної роботи знань, умінь і навичок; спостереження за роботою викладачів, студентів, аналіз власних спостережень, ретроспективний аналіз фактів власного студентського життя; вивчення передового педагогічного досвіду та майстрів педагогічної праці; здійснення педагогічного мінідослідження (інтерв'ю, бесіди, анкетування тощо); обґрунтування власної позиції щодо шляхів розв'язання проблеми; активізацію пізнавальної активності студентів; формування дослідницьких умінь; розвиток самостійності.
Завдання дипломної роботи : • систематизація, закріплення і розширення теоретичних і практичних знань з обраної спеціальності; • поглиблення навичок самостійної роботи; • удосконалення навичок щодо розроблення техніко-економічних показників; • придбання майбутніми фахівцями навичок прийняття господарських рішень на насиченому конкурентами ринку; • формування у студентів стійких навичок самостійно формулювати цілі, завдання і принципи управління соціально-економічними системами; • закріплення навичок з розроблення обґрунтованих рекомендацій і пропозицій, ясного й чіткого викладу теоретичного і практичного матеріалу з досліджуваної проблеми.