Презентація "Особливості інклюзивного навчання в умовах карантину"

Про матеріал
У презентації "Особливості інклюзивного навчання в умовах карантину" розкрито зміст окремих питань, які виникають у педагогів та асистентів вчителів під час організації дистанційного навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ОСОБЛИВОСТІ ІНКЛЮЗИВНОГОНАВЧАННЯВ УМОВАХ КАРАНТИНУГолова ШМО вчителів індивідуального та інклюзивного навчання ЗОШ І-ІІІст №1 ім. Героя України Андрія Сніткасмт МаневичіПіддубна Лариса Василівна

Номер слайду 2

Номер слайду 3

З чого треба почати?Як працює вчитель та асистент вчителя?Як можуть допомогти батьки?

Номер слайду 4

ЩОБ ПОЧАТИ ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ- ТРЕБА ПРОСТО ПОЧАТИ!

Номер слайду 5

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯНЕ ОЗНАЧАЄ ПРОВЕДЕННЯ ВСІХ УРОКІВ В ОНЛАЙН-РЕЖИМІ ВАЖЛИВО! ЩОБ В УЧНІВ ТА БАТЬКІВ БУЛИ ЧІТКІ ІНСТРУКЦІЇ ЩОДО ЗАВДАНЬ, ЯКІ НЕОБХІДНО ВИКОНАТИ;ЩОБ В УЧНІВ ТА БАТЬКІВ БУВ ДОСТУП ДО НАВЧАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ

Номер слайду 6

ПРИНЦИПИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНТЕРАКТИВНОСТІУСІ ДІТИ МАЮТЬ НАВЧАТИСЯ РАЗОМ, АЛЕ З ДОПОМОГОЮ КОМП’ЮТЕРНО-ІНФОРМАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩАДИФЕРЕНЦІАЦІЇНАВЧАННЯ ЗА МОЖЛИВОСТЯМИ КОЖНОГО З УЧАСНИКІВНАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУВРАХОВУВАТИ ФОРМУ ПОРУШЕННЯ ДИТИНИ З ООППЛАСТИЧНОСТІНАВЧАННЯ В НЕОБХІДНОМУ ДЛЯ УЧНЯ ТЕМПІ

Номер слайду 7

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ МОЖЛИВЕ, ЯКЩО: НАВЧАТИ ЗА ДОПОМОГОЮ ВІДЕОЗУСТРІЧЕЙ;НАВЧАТИ БЕЗ ВІДЕОЗУСТРІЧЕЙ;ЗРОБИТИ УРОК ДОСТУПНИМ З УРАХУВАННЯМ ЇХ ОСОБЛИВИХ ОСВІТНІХ ПОТРЕБ;ЗАЦІКАВИТИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ.

Номер слайду 8

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ДЛЯ ДИТИНИ З ООП ЗАЛУЧЕННЯ ВСІХ ЧЛЕНІВ КОМАНДИ ПСИХОЛОГО ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУПЛАНУВАННЯ ВІДПОВІДНО ДО ІПР ДИТИНИРЕАЛІЗАЦІЯ КОРЕКЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯОСНОВНЕ ! ЗБЕРЕГТИ НАБУТІ УМІННЯ Й НАВИЧКИ ДИТИНИ З ООП

Номер слайду 9

РЕАЛІЗАЦІЯ ІПР ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯУРОКИ (ОНЛАЙН, ВІДЕО)КОНСУЛЬТУВАННЯ БАТЬКІВ ТА ТІСНА ВЗАЄМОДІЯ З НИМИЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДИТИНИ ДОДАТКОВИМИ МАТЕРІАЛАМИ ТА ЗАСОБАМИЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЯЗОКМОНІТОРИНГ ВИКОНАНИХ ЗАВДАНЬКОРЕКЦІЙНО- РОЗВИТКОВІ ЗАНЯТТЯ

Номер слайду 10

З ЧОГО ПОЧАЛИ МИ? Заспокоїти батьків«Про коронавірус”“Як захиститися від коронавірусу?»Дати час дитині«Розповідь про коронавірус”

Номер слайду 11

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ БЕЗ ВІДЕОЗУСТРІЧЕЙ У БЕРЕЗНІ- ТРАВНІ 2020 РОКУПРИЧИНИНЕДОСТАТНЄ ВОЛОДІННЯ БАТЬКАМИ ТА УЧНЯМИ ОСНОВ ІКТЗАЙНЯТІСТЬ БАТЬКІВНЕДОСТАТНЯ КІЛЬКІСТЬ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИЗАСТАРІЛІ ЕЛЕКТРОННІ ҐАДЖЕТИ

Номер слайду 12

СПІЛКУВАЛИСЯ З ДІТЬМИ ТА ЗАЛУЧАЛИ ЇХ ДО РОБОТИДАВАЛИ ЗАВДАННЯПЕРЕДАВАЛИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО УРОКИНАДСИЛАЛИ ПОСИЛАННЯ ВІДЕОУРОКІВ, АУДІОКНИГ, НАВЧАЛЬНИХ ВІДЕОЗАОХОЧУВАЛИ ДІТЕЙ ДО РОБОТИЗАЛИШАЛИ СВІЙ КОМЕНТАР ЩОДО ВИКОНАННЯ ТОГО ЧИ ІНШОГО ЗАВДАННЯПІДТРИМУВАЛИ ЗВ’ЯЗОК З БАТЬКАМИЗА ДОПОМОГОЮ СЕРВІСУ VIBER

Номер слайду 13

ЯК ПІДБИРАЛИ ЗАВДАННЯ? АДАПТУВАЛИ (МОДИФІКУВАЛИ) НАЯВНІ ВІДЕОУРОКИ, ПРЕЗЕНТАЦІЇ, ТЕСТИ ПІД ПОТРЕБИ ДИТИНИЗАВДАННЯ, ЯКІ ПРОПОНУВАЛИСЯ, ВІДПОВІДАЛИ ЗОНІ НАЙБЛИЖЧОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИСКЛАДНЕ ЗАВДАННЯ РОЗБИВАЛИ НА ДЕКІЛЬКА БІЛЬШ ПРОСТИХДО СКЛАДНІШИХ ЗАВДАНЬ ПРОДУМУВАЛИ ЗАПИТАННЯ, ЯКІ ДОПОМАГАЛИ ДИТИНІ ВИКОНАТИ ЙОГО БЕЗ СУТТЄВОГО СПРОЩЕННЯ ЗМІСТУГОТУВАЛИ ПОКРОКОВІ ІНСТРУКЦІЇ ЩОДО ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬРОБИЛИ СХЕМИ З РОЗ’ЯСНЕННЯМ АЛГОРИТМУ РІЗНИХ ВИДІВ РОБІТ УДОМА

Номер слайду 14

ПЕРЕГЛЯД ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ОНЛАЙНУРОКІВ ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЯЗОК З ДИТИНОЮПРОМІЖНІ ТА ПІДСУМКОВІ ОНЛАЙТЕСТИ ОСВІТНІ ПРОЕКТИ “НА УРОК”, “ВСЕОСВІТАКОМУНІКАЦІЯ ДИТИНИ З ООП ІЗ ОДНОЛІТКАМИ VIBER, SMS, ТЕЛЕФОННІ РОЗМОВИЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЯЗОК ІЗ ВЧИТЕЛЕМ І БАТЬКАМИПОСТІЙНА ПІДТРИМКА ДИТИНИ З ООП

Номер слайду 15

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ВІДЕОЗУСТРІЧЕЙ ZOOM, GOOGL MEET ЯКИМ КРИТЕРІЯМ МАЮТЬ ВІДПОВІДАТИ ОНЛАЙН УРОКИ? ПРОСТОТА, ЯКІСТЬ, КОМПЛЕКСНІСТЬ,ДОСТУПНІСТЬ, СТАЛІСТЬ НАВЧАННЯ

Номер слайду 16

ЩО МАЄ РОБИТИ АСИСТЕНТ УЧИТЕЛЯ?ПРАЦЮЄ В ПАРІ З УЧИТЕЛЕМ ЗІ СВОГО КОМП’ЮТЕРА- ВМИКАЄ АБО ВИМИКАЄ МІКРОФОН- СПОСТЕРІГАЄ ЗА УЧНЯМИ- СПІЛКУЄТЬСЯ ПАРАЛЕЛЬНО В ЧАТІ З БАТЬКАМИ- ЯКЩО Є ТЕХНІЧНІ СКЛАДНОЩІ,ДОПОМАГАЄ ЇХ УСУНУТИАНАЛІЗУЄ ЗАНЯТТЯОБРОБЛЯЄ ЗАВДАННЯ (АДАПТАЦІЯ, МОДИФІКАЦІЯ)ПРИ ПОТРЕБІ, ДОДАТКОВО ЩОСЬ ПОЯСНЮЄПЕРЕВІРЯЄ ВИКОНАННЯ ВПРАВ НА ЗАКРІПЛЕННЯГОТУЄ АДАПТОВАНІ ДИДАКТИЧНІ МАТЕРІАЛИДОПОМАГАЄ БАТЬКАМ (КОНСУЛЬТУЄ)ПРОВОДИТЬ ОКРЕМО УРОК ДЛЯ ДИТИНИ З ООПВЕДЕ ЖУРНАЛ СПОСТЕРЕЖЕНЬ, ІПР

Номер слайду 17

У ЯКОМУ ПОРЯДКУ ВІДБУВАЄТЬСЯ ЗАНЯТТЯСПІЛКУВАННЯ З БАТЬКАМИЗВ’ЯЗОК АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ З ДИТИНОЮ З ООП ВІДБУВАЄТЬСЯ В ОДИН І ТОЙ ЖЕ ЧАСПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ УЧНЯ ДО УРОКУЛОГОПЕДИЧНА РОЗМИНКАУЧАСТЬ ДИТИТИ В ОНЛАЙН-УРОЦІ З УСІМА УЧНЯМИ КЛАСУОНЛАЙН УРОК З ДИТИНОЮ З ООП ПРОВЕДЕНИЙ АСИСТЕНТОМ УЧИТЕЛЯНАВЧАННЯ З БАТЬКАМИ (МОДИФІКАЦІЯ)ВІДСИЛАННЯ ВИКОНАНИХ ЗАВДАНЬ УЧИТЕЛЮ

Номер слайду 18

УМОВИ ЕФЕКТИВНОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ З ООПРЕЖИМ ДНЯ ДИТИНИТІСНА СПІВПРАЦЯ З БАТЬКАМИПРОДУМАНИЙ ПРОЦЕС ОРГАНІЗАЦІЇ УРОКІВ І ПЕРЕДАЧІ ЗАВДАНЬ ДИТИНІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОДАТКОВИМИ МАТЕРІАЛАМИВИЗНАЧЕННЯ ТА ЗМЕНШЕННЯ ПЕРЕПОН ПОВНОЦІННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА УЧАСТІ ДИТИНИРОЗУМНИЙ ОБСЯГ НАВАНТАЖЕННЯВЗАЄМОУЗГОДЖЕНИЙ, СИСТЕМНИЙ ПСИХОЛОГО – ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД КОМАНДОЮ ФАХІВЦІВАНАЛІЗ ТА МОНІТОРИНГ

Номер слайду 19

ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДИТИНИ З ООП?ЗМЕНШЕНІ ЗА ОБСЯГОМІНДИВІДУАЛЬНІ ДЛЯ КОЖНОЇ ДИТИНИПРОСТІ У ВИКОНАННІПОВ’ЯЗАНІ З ДОМАШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМЗ ІНСТРУКЦІЄЮ ДЛЯ БАТЬКІВ

Номер слайду 20

ЯК ПІДТРИМУВАТИ ЗВ'ЯЗОК З ІНШИМИ ПЕДАГОГАМИ КОМАНДИ СУПРОВОДУ ДИСТАНЦІЙНО?РОБИТИ ВІРТУАЛЬНІ ПЕРЕРВИ НА КАВУДІЛИТИСЯ НАВЧАЛЬНИМИ РЕСУРСАМИ ТА МАТЕРІАЛАМИ ЗІ СВОЄЮ КОМАНДОЮСПІЛКУВАТИСЯ У ЧАТІОБМІНЮВАТИСЯ ІНФОРМАЦІЄЮЗІ ВСІМА КОЛЕГАМИ

Номер слайду 21

ЩО ДОПОМОГЛО МЕНІ БІЛЬШЕ ДІЗНАТИСЯ ПРО ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ?КУРСИ НА СТУДІЇ ОНЛАЙН – ОСВІТИ EDERA “ПРО ДИСТАНЦІЙНИЙ ТА ЗМІШАНИЙ ФОРМАТИ НАВЧАННЯВЕБІНАРИ, ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЇ НА ОСВІТНІХ ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМАХ “НА УРОК”, “ВСЕОСВІТА”

Номер слайду 22

ДЯКУЮЗА УВАГУ!У презентації використано інтернет ресурси

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Польова Оксана Анатоліївна
    Цікава і змістовна інформація. Дякую!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
pptx
Додано
10 січня 2021
Переглядів
1030
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку