ПРИНЦИПИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНТЕРАКТИВНОСТІУСІ ДІТИ МАЮТЬ НАВЧАТИСЯ РАЗОМ, АЛЕ З ДОПОМОГОЮ КОМП’ЮТЕРНО-ІНФОРМАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩАДИФЕРЕНЦІАЦІЇНАВЧАННЯ ЗА МОЖЛИВОСТЯМИ КОЖНОГО З УЧАСНИКІВНАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУВРАХОВУВАТИ ФОРМУ ПОРУШЕННЯ ДИТИНИ З ООППЛАСТИЧНОСТІНАВЧАННЯ В НЕОБХІДНОМУ ДЛЯ УЧНЯ ТЕМПІ
СПІЛКУВАЛИСЯ З ДІТЬМИ ТА ЗАЛУЧАЛИ ЇХ ДО РОБОТИДАВАЛИ ЗАВДАННЯПЕРЕДАВАЛИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО УРОКИНАДСИЛАЛИ ПОСИЛАННЯ ВІДЕОУРОКІВ, АУДІОКНИГ, НАВЧАЛЬНИХ ВІДЕОЗАОХОЧУВАЛИ ДІТЕЙ ДО РОБОТИЗАЛИШАЛИ СВІЙ КОМЕНТАР ЩОДО ВИКОНАННЯ ТОГО ЧИ ІНШОГО ЗАВДАННЯПІДТРИМУВАЛИ ЗВ’ЯЗОК З БАТЬКАМИЗА ДОПОМОГОЮ СЕРВІСУ VIBER
ЯК ПІДБИРАЛИ ЗАВДАННЯ? АДАПТУВАЛИ (МОДИФІКУВАЛИ) НАЯВНІ ВІДЕОУРОКИ, ПРЕЗЕНТАЦІЇ, ТЕСТИ ПІД ПОТРЕБИ ДИТИНИЗАВДАННЯ, ЯКІ ПРОПОНУВАЛИСЯ, ВІДПОВІДАЛИ ЗОНІ НАЙБЛИЖЧОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИСКЛАДНЕ ЗАВДАННЯ РОЗБИВАЛИ НА ДЕКІЛЬКА БІЛЬШ ПРОСТИХДО СКЛАДНІШИХ ЗАВДАНЬ ПРОДУМУВАЛИ ЗАПИТАННЯ, ЯКІ ДОПОМАГАЛИ ДИТИНІ ВИКОНАТИ ЙОГО БЕЗ СУТТЄВОГО СПРОЩЕННЯ ЗМІСТУГОТУВАЛИ ПОКРОКОВІ ІНСТРУКЦІЇ ЩОДО ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬРОБИЛИ СХЕМИ З РОЗ’ЯСНЕННЯМ АЛГОРИТМУ РІЗНИХ ВИДІВ РОБІТ УДОМА
ЩО МАЄ РОБИТИ АСИСТЕНТ УЧИТЕЛЯ?ПРАЦЮЄ В ПАРІ З УЧИТЕЛЕМ ЗІ СВОГО КОМП’ЮТЕРА- ВМИКАЄ АБО ВИМИКАЄ МІКРОФОН- СПОСТЕРІГАЄ ЗА УЧНЯМИ- СПІЛКУЄТЬСЯ ПАРАЛЕЛЬНО В ЧАТІ З БАТЬКАМИ- ЯКЩО Є ТЕХНІЧНІ СКЛАДНОЩІ,ДОПОМАГАЄ ЇХ УСУНУТИАНАЛІЗУЄ ЗАНЯТТЯОБРОБЛЯЄ ЗАВДАННЯ (АДАПТАЦІЯ, МОДИФІКАЦІЯ)ПРИ ПОТРЕБІ, ДОДАТКОВО ЩОСЬ ПОЯСНЮЄПЕРЕВІРЯЄ ВИКОНАННЯ ВПРАВ НА ЗАКРІПЛЕННЯГОТУЄ АДАПТОВАНІ ДИДАКТИЧНІ МАТЕРІАЛИДОПОМАГАЄ БАТЬКАМ (КОНСУЛЬТУЄ)ПРОВОДИТЬ ОКРЕМО УРОК ДЛЯ ДИТИНИ З ООПВЕДЕ ЖУРНАЛ СПОСТЕРЕЖЕНЬ, ІПР
У ЯКОМУ ПОРЯДКУ ВІДБУВАЄТЬСЯ ЗАНЯТТЯСПІЛКУВАННЯ З БАТЬКАМИЗВ’ЯЗОК АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ З ДИТИНОЮ З ООП ВІДБУВАЄТЬСЯ В ОДИН І ТОЙ ЖЕ ЧАСПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ УЧНЯ ДО УРОКУЛОГОПЕДИЧНА РОЗМИНКАУЧАСТЬ ДИТИТИ В ОНЛАЙН-УРОЦІ З УСІМА УЧНЯМИ КЛАСУОНЛАЙН УРОК З ДИТИНОЮ З ООП ПРОВЕДЕНИЙ АСИСТЕНТОМ УЧИТЕЛЯНАВЧАННЯ З БАТЬКАМИ (МОДИФІКАЦІЯ)ВІДСИЛАННЯ ВИКОНАНИХ ЗАВДАНЬ УЧИТЕЛЮ
УМОВИ ЕФЕКТИВНОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ З ООПРЕЖИМ ДНЯ ДИТИНИТІСНА СПІВПРАЦЯ З БАТЬКАМИПРОДУМАНИЙ ПРОЦЕС ОРГАНІЗАЦІЇ УРОКІВ І ПЕРЕДАЧІ ЗАВДАНЬ ДИТИНІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОДАТКОВИМИ МАТЕРІАЛАМИВИЗНАЧЕННЯ ТА ЗМЕНШЕННЯ ПЕРЕПОН ПОВНОЦІННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА УЧАСТІ ДИТИНИРОЗУМНИЙ ОБСЯГ НАВАНТАЖЕННЯВЗАЄМОУЗГОДЖЕНИЙ, СИСТЕМНИЙ ПСИХОЛОГО – ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД КОМАНДОЮ ФАХІВЦІВАНАЛІЗ ТА МОНІТОРИНГ