Презентація "Особливості оцінювання навчальних досягнень дітей із ООП"

Про матеріал
Пропоную для перегляду презентацію "Особливості оцінювання навчальних досягнень дітей із ООП"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Особливості оцінювання навчальних досягнень дітей із ООППідготувала Ясінська Валентина ДО-12

Номер слайду 2

Об’єкт оцінювання навчальних досягнень учнів спеціальних шкіл

Номер слайду 3

Функції оцінювання навчальних досягнень учнів з ООП: Навчально-корекційна. Діагностико-коригуюча

Номер слайду 4

Стимулюючо-мотиваційна. Розвивально-виховна. Об’єкт оцінювання навчальних досягнень учнів спеціальних шкіл

Номер слайду 5

Перевірка навчальних досягнень учнів здійснюється у межах матеріалу, визначеного навчальними програмами певного типу школи. При цьому враховуються можливості дітей та особливості їхнього психофізичного розвитку. Оцінювання ґрунтується на позитивному принципі, тобто передусім враховуються досягнення учня, а не його невдачі.

Номер слайду 6

Об'єктами перевірки і оцінювання виступають структурні компоненти навчальної діяльності, а саме: Змістовий компонент ‒ знання дітей. Операційно-організаційний компонент дії. Емоційно-мотиваційний компонент ‒ ставлення до навчання.

Номер слайду 7

Навчальні досягнення учнів спеціальної школи оцінюються рівнями і відповідними їм балами: перший рівень ‒ початковий (1‒3 бали); другий рівень ‒ середній (4‒6 балів); третій рівень ‒ достатній (7‒9 балів); четвертий рівень ‒ високий (10‒12 балів).

Номер слайду 8

Об'єктами перевірки і оцінювання виступають структурні компоненти навчальної діяльності, а саме: Змістовий компонент ‒ знання дітей. При оцінюванні враховуються такі характеристики знань: повнота (від фрагментарного відтворення навчального матеріалу до відтворення у повному обсязі); - правильність (від не завжди точного до правильного відтворення навчального матеріалу); - усвідомленість(від розуміння в основному до вміння пояснити, обґрунтувати); - застосування знань (адекватність, самостійність, різні умови, використання допомоги).

Номер слайду 9

2. Операційно-організаційний компонент дії, способи дій, діяльність: а) предметні (відповідно до змісту основних навчальних предметів); б) розумові (порівнювати, класифікувати, абстрагувати, узагальнювати тощо) та загальнонавчальні (аналізувати, планувати, організовувати, контролювати процес і результати виконання завдання, вміння користуватись підручником тощо).

Номер слайду 10

3. Емоційно-мотиваційний компонент ‒ ставлення до навчання. Оцінюються такі характеристики: - характер і сила (байдуже, недостатньо виразне позитивне, зацікавлене, виразне позитивне); - дійовість (від пасивного до дійового); - сталість (від епізодичного до сталого).

Номер слайду 11

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Виховна робота
Інкл
Додано
16 жовтня 2021
Переглядів
792
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку