Презентація за темою "Ознаки та властивості предметів. Лічба предметів" 1 клас. Презентація підходить для занять з майбутніми першокласниками. Підготовка до школи.
Метр — одиниця довжини. Ознаки та властивості предметів. Лічба предметів
Номер слайду 2
Встали, дітки, всі рівненько,Посміхнулися гарненько,Настрій на урок взяли. Й працювати почали.
Номер слайду 3
23.06.2023 Сьогодні ми будемо вивчати ознаки та властивості предметів, а також будемо порівнювати їх.
Номер слайду 4
Скільки кішок? Скільки жабок?Лічба. Поняття «однакова кількість, порівну, стільки ж»
Номер слайду 5
Скільки песиків? Скільки кісточок?Лічба. Поняття «різна кількість», «більше, ніж», «менше, ніж» 56 Як зробити так, щоб кісточок стало стільки ж, скільки песиків?
Номер слайду 6
Лічба. Робота за малюнком. Скільки іграшок? Чи є серед них схожі?Які іграшки гумові? Які дерев'яні? Скільки м'ячів? В які ігри можна грати з м’ячем? Які іграшки є в кожного із вас?
Номер слайду 7
Лічба. Порівняння за кольором. Хто зображений на малюнку? Полічіть їх. Скільки синіх слоників?Скільки рожевих?Скільки слоників сидять? А йдуть?Що робить лише один слоник?
Номер слайду 8
Лічба. Робота за малюнком. Полічіть предмети зліва направо, справа наліво. Скільки всього предметів на малюнку?Назвіть предмет та його призначення. Який предмет є для праці? Який предмет найбільший на малюнку?
Номер слайду 9
Знайомі букви та цифри. Назви відомі тобі букви і цифри. МАОУТС75184
Номер слайду 10
Рухлива вправа. Руханка
Номер слайду 11
23.06.2023
Номер слайду 12
23.06.2023
Номер слайду 13
Сиди правильно. Як ви повинні сидіти за партою?Ноги повинні стояти повною ступнею на підлозі. Спина рівна. Голова нахилена вниз так, аби бачити, що позначено у зошиті. Лікті – на парті так, аби не звисали. Між партою і грудьми має бути відстань на ширину долоні.
Номер слайду 14
23.06.2023
Номер слайду 15
23.06.2023
Номер слайду 16
23.06.2023
Номер слайду 17
Орієнтування у зошитіЗошит має лежати навкоси. Олівець тримаємо тільки трьома пальцями – великим, вказівним і середнім. Олівець більше спирається на середній палець, ми тримаємо його великим і зверху вказівним пальцем. Усі три пальці знаходяться на відстані 2 см від кінця олівця. Як потрібно, щоб лежав зошит? Як слід тримати олівця?
Обведи ті предмети, які потрібні тобі для навчання.
Номер слайду 23
Вправа «Що зайве?»Поясніть свою відповідь. Всі предмети їстівні, лише хлопавка не є їстівною, тому вона зайва.
Номер слайду 24
Вправа «Що зайве?»Поясніть свою відповідь. Зайва є жабка, тому що це тварина, а решта - рослини.
Номер слайду 25
Робота з підручником. Спільні й відмінні ознаки Чому так об'єднано?Що спільного в кожній групі? Що відмінного?Які твої іграшки мають такі форми?кружечкитрикутникиквадрати
Номер слайду 26
Робота над загадкою Проживають в розумній книжціХитромудрі братики. Десять їх, але брати ціПорахують все на світі. Цифри
Номер слайду 27
Робота у зошитіНазви відомі тобі цифри.1234567890
Номер слайду 28
Рефлексія. Бесіда Що робили на уроці?Яке завдання вам здалось складним?Чому?
Номер слайду 29
Рефлексія. Вправа «Емоційна ромашка». У мене все вийшло. Було важко. Нічого не зрозумів