{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1814421172045 ПЕР И МЕ Т Р
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Тема уроку: Периметр многокутників
Номер слайду 14
НЕЗАМКНЕНА ЛАМАНА ЛІНІЯЗАМКНЕНА
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Практична робота
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Номер слайду 21
10 см + 20 см + 10 см = 30см Відповідь: довжина ламаної 30 см. Р = 1 дм + 2 дм + 1 дм = 4 дм, або Р = 1 + 2 + 1 =(дм) Відповідь: периметр трикутника 4 дм.
Номер слайду 22
Номер слайду 23
2. Обчисли довжину замкненої ламаної. Яку фігуру утворює ця замкнена ламана?5 см3 см7 см5 см + 3 см + 3 см + 7 см = 18 см. Периметр многокутника – це сума довжин усіх його сторін.3. Обчисли периметр фігури.1 см + 5 см + 2 см + 6 см =14 см
Номер слайду 24
2 см2 см2 см1 см1 см
Номер слайду 25
Казка про периметр
Номер слайду 26
4. У заповіднику 11 левів. Коли частина левів вийшла на прогулянку, у сховку залишилося 4 леви. Скільки левіввийшло на прогулянку?Обери рівність, яка відповідає змісту задачі.4 + = 11 11 - = 4 - 4 = 1111 – 4 = 7 (л.)Відповідь: 7 левів вийшло на прогулянку.5. Випиши вирази, значення яких більші за 5.6 + 8 – 9 = 4 + 7 – 6 = 5 + 8 – 9 = 15 – 6 + 7 =18 – 9 + 4 =14 – 7 + 5 =51641312style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 27
Робота в зошиті (с. 50)1. Самостійна робота.9+427312171511- 8=1311161249732. Із числами 5, 8, 13 склади усі рівності на додавання і віднімання, які можна обчислити.5 + 8 = 138 + 5 = 1313 – 5 = 813 – 8 = 5
Номер слайду 28
3. Виміряй довжини сторін та обчисли периметри многокутників.5 см + 2 см + 6 см = 13 см1 + 6 + 6 + 3 = 16 (см)4. Бібліотеку будували 1 рік, а спортивний комплекс – на 2місяці менше. Скільки місяців будували спортивний комплекс?1 рік = 12 місяців12 – 2 = 10 (міс.)Відповідь: 10 місяців.
Номер слайду 29
ІV. Підсумок уроку. Наше дослідження добігло кінця. Що ми сьогодні досліджували? (Периметр многокутника). Як знайти периметр многокутника?виміряти сторони фігури;додати довжини всіх сторін. Як ви вважаєте, навіщо нам треба вміти знаходити периметр пласких фігур? Де ці знання можна використати в житті?
Сьогодні на уроці я навчився/навчилася…На уроція запам’ятав/запам’ятала…Найкраще мені вдалося…Найбільше мені сподобалося…Урок завершую з настроєм…Труднощі виникали…Рефлексія «Загадкові листи»