Презентація "Периметр многокутника" 2 клас за М.Козак, О. Корчевською.

Про матеріал
Периметр многокутника. Розв'язування задач. Повторення видів ліній. Повторення таблиць віднімання та додавання чисел, 8 та 9.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Уже дзвінок нам дав сигнал: Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо. Роботу швидше починаймо.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

9+46+68+8

Номер слайду 4

9+68+57+7

Номер слайду 5

4714

Номер слайду 6

3118

Номер слайду 7

˃˂=

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1814421172045     {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}6 + 5 М 12 – 8 Р27 – 7 Т40 + 5 Р5 + 9 Е14 – 7 Е10 + 8 П32 - 30 Игра «Шифрувальник»

Номер слайду 11

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1814421172045 ПЕР И МЕ Т Р

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Тема уроку: Периметр многокутників

Номер слайду 14

НЕЗАМКНЕНА ЛАМАНА ЛІНІЯЗАМКНЕНА

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Практична робота

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

10 см + 20 см + 10 см = 30см Відповідь: довжина ламаної 30 см. Р = 1 дм + 2 дм + 1 дм = 4 дм, або Р = 1 + 2 + 1 =(дм) Відповідь: периметр трикутника 4 дм. 

Номер слайду 22

Номер слайду 23

2. Обчисли довжину замкненої ламаної. Яку фігуру утворює ця замкнена ламана?5 см3 см7 см5 см + 3 см + 3 см + 7 см = 18 см. Периметр многокутника – це сума довжин усіх його сторін.3. Обчисли периметр фігури.1 см + 5 см + 2 см + 6 см =14 см

Номер слайду 24

2 см2 см2 см1 см1 см

Номер слайду 25

Казка про периметр

Номер слайду 26

4. У заповіднику 11 левів. Коли частина левів вийшла на прогулянку, у сховку залишилося 4 леви. Скільки левіввийшло на прогулянку?Обери рівність, яка відповідає змісту задачі.4 + = 11 11 - = 4 - 4 = 1111 – 4 = 7 (л.)Відповідь: 7 левів вийшло на прогулянку.5. Випиши вирази, значення яких більші за 5.6 + 8 – 9 = 4 + 7 – 6 = 5 + 8 – 9 = 15 – 6 + 7 =18 – 9 + 4 =14 – 7 + 5 =51641312style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 27

Робота в зошиті (с. 50)1. Самостійна робота.9+427312171511- 8=1311161249732. Із числами 5, 8, 13 склади усі рівності на додавання і віднімання, які можна обчислити.5 + 8 = 138 + 5 = 1313 – 5 = 813 – 8 = 5

Номер слайду 28

3. Виміряй довжини сторін та обчисли периметри многокутників.5 см + 2 см + 6 см = 13 см1 + 6 + 6 + 3 = 16 (см)4. Бібліотеку будували 1 рік, а спортивний комплекс – на 2місяці менше. Скільки місяців будували спортивний комплекс?1 рік = 12 місяців12 – 2 = 10 (міс.)Відповідь: 10 місяців.

Номер слайду 29

ІV. Підсумок уроку. Наше дослідження добігло кінця. Що ми сьогодні досліджували? (Периметр многокутника). Як знайти периметр многокутника?виміряти сторони фігури;додати довжини всіх сторін. Як ви вважаєте, навіщо нам треба вміти знаходити периметр пласких фігур? Де ці знання можна використати в житті?

Номер слайду 30

Домашні тренувальні вправи. Накреслити прямокутник, обчислити периметр

Номер слайду 31

Сьогодні на уроці я навчився/навчилася…На уроція запам’ятав/запам’ятала…Найкраще мені вдалося…Найбільше мені сподобалося…Урок завершую з настроєм…Труднощі виникали…Рефлексія «Загадкові листи»

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
4 грудня 2023
Переглядів
1157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку