Презентація "Піднесення одночлена до степеня. Множення одночлена"

Про матеріал
Систематизувати і поглиблювати знання з теми «Піднесення одночлена до степеня. Множення одночлена». Закріпити навички розв’язування вправ на використання властивостей степення. Розвивати вміння застосовувати теоретичні знання на практиці.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Піднесення одночлена до степеня. Множення одночлена

Номер слайду 2

Мета уроку: Систематизувати і поглиблювати знання з теми «Піднесення одночлена до степеня. Множення одночлена». Закріпити навички розв’язування вправ на використання властивостей степення. Розвивати вміння застосовувати теоретичні знання на практиці. Розвивати логічне мислення учнів, память, пізнавальну активність, мислення, увагу, обчислювальні навички. Виховувати уважність, самостійність, інтерес до математики. *

Номер слайду 3

Епіграф: «Нехай хтось спробує викреслити з математики степені, і він побачить,що без них далеко не поїдеш»

Номер слайду 4

Фронтальне опитування Дайте означення степеня з натуральним показником. Сформулюйте правило множення степенів з однаковою основою. При множенні степенів з однаковими основами потрібно основу залишити ту саму, а показники степенів додати

Номер слайду 5

Сформулюйте правило ділення степенів з однаковою основою. Сформулюйте правило піднесення степеня до степеня. Фронтальне опитування При діленні степенів з однаковими основами основу залишають ту саму, а від показника діленого віднімають показник дільника При піднесенні степеня до степеня основу залишають ту саму, а показники перемножують

Номер слайду 6

Сформулюйте правило піднесення добутку до степеня. Як піднести до степеня дріб. Фронтальне опитування Щоб піднести до степеня добуток, досить піднести до цього степеня кожний множник і результат перемножити При піднесенні дробу до степеня, підносять до цього степеня чисельник, а потім знаменник дробу

Номер слайду 7

Дайте означення одночлена. Який одночлен називають одночленом стандартного вигляду. Як помножити два одночлени. Фронтальне опитування

Номер слайду 8

Усні вправи

Номер слайду 9

Усні вправи Піднесіть до квадрата : 4; 2) -3; ; 4) ; 5) ; 6) 0,9

Номер слайду 10

Усні вправи

Номер слайду 11

Визначте знак виразу, не виконуючи піднесення до степеня: ; 2) ; 3) (-2)9; 4) -210 ; 5) (-2)10; 6) -29; 7) ; 8) ;

Номер слайду 12

Усні вправи

Номер слайду 13

Усні вправи 2а2; 5ab3b; 4; 7ахb2; -3аха2 2b2х; -4аb; а+х; Назвіть одночлени стандартного вигляду: 2. Перемножте одночлени: 2а і 3b; 4а2 і 2с; -4а2 х і 3bx2 ; -аb і (-5ab2 ) і 2b;

Номер слайду 14

Письмові вправи

Номер слайду 15

Самостійна робота

Номер слайду 16

Вариант 1 Вариант 2 Піднести до степення: а14 х30 у20 b14 Спростити вираз: а11 b19 х22 у24 Знайти значення виразу: 22 =4 33 =27   Піднести до степення: а12 х35 у16 b25 Спростити вираз: а14 b16 х22 у21 Знайти значення виразу: 22 =4 33 =27   ВІДПОВІДІ:

Номер слайду 17

Історична сторінка

Номер слайду 18

Розвиток алгебраїчної символіки Алгебра розвивалась ще у Стародавній Індії і Вавілоні понад 4000 років тому. Багатьма алгебраїчними формулами і прийомами володіли також учені Стародавньої Греції. Спадкоємцями як грецької, так і індійської математичної культури стали народи, об’єднані в VII столітті арабським халіфатом.

Номер слайду 19

Стародавні математики До важливих і оригінальних робіт того часу відносяться твори знаменитого хорезмського математика Мухаммеда бен -Муси ал-Хорезмі (1783 - 850). Від назви його роботи “Кітаб ал Джебр ал Мукабала” походить назва науки алгебри.

Номер слайду 20

Поняття степеня Поняття степеня виникло більш, ніж два з половиною тисячоліття тому. Відомий грецький математик Піфагор кожному числу надавав назву за властивості. Числа 1,4,9,… і т. д. він називав квадратними, оскільки, якщо взяти 1,4,9,… точок, то з них можна побудувати квадрати. Цією назвою ми користуємося і донині.

Номер слайду 21

Ф. Вієт (1540 – 1603)- французький математик. Наприкінці XVI ст. вчений, спираючись на вже розроблену до цього символіку, став позначати буквами не тільки невідомі, а й коефіцієнти при них, проте в запису рівнянь було ще багато слів.

Номер слайду 22

Г. Гарріот (1560 – 1621)-англійський математик Вчений удосконалив символіку Вієта, ввів знаки дій, знаки нерівностей. Позначення для показників степенів ще не застосовував, а виписував усі множники, які входили в одночлен, тобто записував

Номер слайду 23

Р. Декарт (1596 – 1650) - французький математик і філософ. Сучасний вигляд алгебраїчних рівнянь в основному належить Р. Декарту. У своїй “Геометрії” (1634) він став позначати і записувати степені з натуральним показником так, як це ми робимо тепер

Номер слайду 24

Фільм «Історія виникнення чисел».

Номер слайду 25

Сьогодні я дізнався… Було цікаво… Було важко… Я зрозумів, що… Тепер я можу… Я відчув, що… Я набув… Я навчився… У мене отрималось… Я зміг… Я спробую… Мене здивувало… Урок дав мені для життя… Мені захотілось…

Номер слайду 26

Опрацювати §3, розв’язати №307, №314.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
До підручника
Алгебра 7 клас (Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.)
До уроку
Одночлени
Додано
13 листопада 2022
Переглядів
493
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку