Мета уроку: Систематизувати і поглиблювати знання з теми «Піднесення одночлена до степеня. Множення одночлена». Закріпити навички розв’язування вправ на використання властивостей степення. Розвивати вміння застосовувати теоретичні знання на практиці. Розвивати логічне мислення учнів, память, пізнавальну активність, мислення, увагу, обчислювальні навички. Виховувати уважність, самостійність, інтерес до математики. *
Сформулюйте правило ділення степенів з однаковою основою. Сформулюйте правило піднесення степеня до степеня. Фронтальне опитування При діленні степенів з однаковими основами основу залишають ту саму, а від показника діленого віднімають показник дільника При піднесенні степеня до степеня основу залишають ту саму, а показники перемножують
Сформулюйте правило піднесення добутку до степеня. Як піднести до степеня дріб. Фронтальне опитування Щоб піднести до степеня добуток, досить піднести до цього степеня кожний множник і результат перемножити При піднесенні дробу до степеня, підносять до цього степеня чисельник, а потім знаменник дробу
Розвиток алгебраїчної символіки Алгебра розвивалась ще у Стародавній Індії і Вавілоні понад 4000 років тому. Багатьма алгебраїчними формулами і прийомами володіли також учені Стародавньої Греції. Спадкоємцями як грецької, так і індійської математичної культури стали народи, об’єднані в VII столітті арабським халіфатом.
Поняття степеня Поняття степеня виникло більш, ніж два з половиною тисячоліття тому. Відомий грецький математик Піфагор кожному числу надавав назву за властивості. Числа 1,4,9,… і т. д. він називав квадратними, оскільки, якщо взяти 1,4,9,… точок, то з них можна побудувати квадрати. Цією назвою ми користуємося і донині.