Тема уроку: Піднесення одночлена до степеня. Множення одночлена.
Мета уроку:
Навчальна:систематизувати і поглиблювати знання учнів з теми. Закріпити навички розв’язування вправ. Розвивати вміння застосовувати теоретичні знання на практиці.
Розвиваюча: розвивати логічне мислення учнів, память, пізнавальну активність, мислення, увагу, обчислювальні навички.
Виховна:виховувати уважність, самостійність, інтерес до математики.
ХІД УРОКУ:
Епіграф:
«Нехай хтось спробує викреслити
з математики степені, і він
побачить,що без них далеко не
поїдеш»
Вчитель: Доброго дня, шановні гості і дорогі діти.
Тим, хто навчає математиці,
Тим, хто вчить математику,
Тим, хто знає і любить математику,
І тим, хто ще не знає, що він любить математику
Присвячується сьогоднішній урок.
Слово урок… Таке звичне для нас, але дуже вагоме. Скільки слів можна утворити з його літер! Усі ці слова знадобляться нам для успішної роботи на уроці
У-успіх (увага, усмішка)
Р-радість (від успіху, робота, результат)
О-обдарованість (адже кожна людина обдарована, проте не кожна свій дар розвиває, організованість, охайність)
К-колектив (ми з Вами живемо і працюємо у класному колективі, і тому мусимо один одного підтримувати і допомагати, кмітливість, команда)
Отже, я впевнена, що на сьогоднішньому уроці нас чекає успіх і радість. І ми, працюючи у класному колективі, будемо розвивати свою обдарованість.
Будьте уважні на уроці: думайте, запитуйте, пропонуйте. Адже ще стародавній грецький вчений Аристотель вважав, що запитання є переходом від незнання до знань. Дійсно це так, адже вони допоможуть нам розглянути вивчені теми глибше, пов’язати їх з раніше вивченим матеріалом.
От же, тема сьогоднішнього уроку: «Піднесення одночлена до степення. Множення одночлена».
- За якою темою ми працювали на останніх уроках?
_ Так, властивості степеня, множення одночленів.
ІІІ. Актуалізація опорних знань та вмінь учнів
Для успішного сприйняття навчального матеріалу уроку перед його вивченням слід активізувати ваші знання й уміння щодо означення степеня з натуральним показником.
1) 54; 2) (6,1)9; 3) 101;
4) (-8)5; 5) 017; 6) .
1) 4; 2) -3; 3) 4) ; 5) 6) 0,9.
1) 3; 2) -2; 3) ; 4); 5); 6) -0,1.
1); 2); 3) ; 4)
5) (-2)9 6) -210 7) (-2)10; 8) -29;
2а і 3b; 4а2 і 2с; -4а2 х і 3bx2 ; -аb і (-5ab2 ) і 2b;
Вариант 1
1. Піднести до степення :
а) ( а7 )2
б) ( х6 )5
в) ( у10 )2
г) ( b7 )7
2. Спростити вираз:
а) а5 •( а2)3
б) ( b3 )4 •b7
в) ( х5 )2 •( х3 )4
г) ( у• у11 )2
3. Знайти значення виразу:
а)
б)
Вариант 2
1. Піднести до степення:
а) ( а6 )2
б) ( х7 )5
в) ( у8 )2
г) ( b5 )5
2. Спростити вираз:
а) а6 •( а4)2
б) ( b5 )2 •b6
в) ( х2 )5 •( х4 )3
г) ( у6 •у )3
3.Знайти значення виразу:
а)
б)
Аналіз досягнень учнів (рефлексія).
VIII. Домашнє завдання