Презентація по темі«Властивості додавання і віднімання десяткових дробів»у

Про матеріал

Слайд1« Додавання і віднімання десяткових дробів .

Слайд2

Мета:

•Систематизувати знання учнів про додавання і віднімання десяткових дробів, переставну і сполучну властивості додавання і властивості віднімання десяткових дробів;

•формулювати навички застосовувати дані властивості до розв'язування вправ;

•розвивати увагу та пізнавальну активність учнів, вміння застосовувати правила до розв'язування вправ;

•виховувати інтерес до математики. додавання і віднімання десяткових дробів»

Слайд3

Умова математичного диктанту на два варіанти:

Варіант І

Варіант ІІ

1 Записати десятковим дробом:

2. Записати у вигляді звичайного дробу:

0,43

0,61

3. Виділити цілу частину і записати десятковим дробом:

4. Записати у вигляді десяткового дробу частку:

87 : 10

95 : 10

5. Спростіть десятковий дріб:

5,400

7,300

6. Порівняти дроби:

16,8 і 17,1

18,9 і 19,1


Слайд4

Поміняйтеся зошитами і перевірте правильність відповідей за таблицею на дошці.

Олівцем поставте «+» біля правильної відповіді і «–» біля неправильної відповіді.

Варіант І

Варіант ІІ

3,007

5,009

4,51

6,73

8,7

9,5

5,4

7,3

16,8 < 17,1

18,9 < 19,1


Слайд5

На дошці записані приклади. Учні по черзі від кожного ряду ідуть і записують РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ТА відповіді.

12,4 +3,75 =

13,7 + 4,38 =

14,8 + 8,23 =

15 – 3,6 =

45 – 2,71 =

25 – 3,25 =

9,24 + 0,04 =

8,8 + 0,18 =

7,43 + 0,05 =

16 + 4,59 =

17 + 5,43 =

21 + 3,71 =

Слайд6

На дошці записані відповіді. Учні по черзі перевіряють відповіді

12,4 +3,75 =16,15

13,7 + 4,38 = 18,08

14,8 + 8,23 = 23,03

15 – 3,6 = 11,4

45 – 2,71 = 42,29

25 – 3,25 = 21,75

9,24 + 0,04 = 9,28

8,8 + 0,18 = 8,98

7,43 + 0,05 = 7,48

16 + 4,59 = 20,59

17 + 5,43 = 22,43

21 + 3,71 = 24,71

Слайд7

«Властивості додавання і віднімання десяткових дробів»

Ò1.переставнаa + b = b + a;

Ò2. сполучна(a + b) + c = a + (b + c);

Ò3. якщо один доданок дорівнює 0, то сума дорівнює другому доданку

Òa + 0 = a;

Ò4. якщо від числа відняти 0 , то одержимо дане число

Òa – 0 = a;

Ò5. якщо від числа відняти те саме число, то одержимо 0

Òа – a = 0;

Ò6. для будь-яких a, b, c, виконується рівність

Òa – ( b + c) = (a – b) – c = (b – c) – a;

Ò7. для будь-яких a, b, c, виконується рівність

Ò(a + b) – c = (a – c) + b = (b – c) + a.

Слайд8

Третя група виконуватиме на дошці естафетні завдання на порівняння дробів .

Порівняти дроби

Порівняти дроби

Порівняти дроби

43,1 43,02

34,2 34,09

13,9 14,9

1,53 1,5

2,7 2,71

45,3 45,05

7 7,197

8,209 8

3,8 3,82

10,4 12,6

14,3 15,1

9,345 9

25,0 24,999

45,99 46,0

54,998 55,0

0,59 1,1

1,2 0,56

1,7 0,97

17 17,0

22,0 22

36,0 36

39,06 38,98

56,08 55,87

68,78 69,09

Слайд9

Домашнє завдання: Вивчити правила.Індивідуальна робота по карточках.


Зміст слайдів
Номер слайду 1

« Додавання і віднімання десяткових дробів . Властивості додавання і віднімання десяткових дробів»

Номер слайду 2

Мета: Систематизувати знання учнів про додавання і віднімання десяткових дробів, переставну і сполучну властивості додавання і властивості віднімання десяткових дробів; формулювати навички застосовувати дані властивості до розв’язування вправ; розвивати увагу та пізнавальну активність учнів, вміння застосовувати правила до розв’язування вправ;виховувати інтерес до математики.

Номер слайду 3

Варіант ІВаріант ІІ1 Записати десятковим дробом:2. Записати у вигляді звичайного дробу:0,430,613. Виділити цілу частину і записати десятковим дробом:4. Записати у вигляді десяткового дробу частку:87 : 1095 : 105. Спростіть десятковий дріб:5,4007,3006. Порівняти дроби:16,8 і 17,118,9 і 19,1 Умова математичного диктанту на два варіанти:

Номер слайду 4

Варіант ІВаріант ІІ3,0075,0094,516,738,79,55,47,316,8 < 17,118,9 < 19,1 Поміняйтеся зошитами і перевірте правильність відповідей за таблицею на дошці. Олівцем поставте «+» біля правильної відповіді і «–» біля неправильної відповіді.

Номер слайду 5

12,4 +3,75 =16,15 13,7 + 4,38 = 18,08 14,8 + 8,23 = 23,0315 – 3,6 = 11,4 45 – 2,71 = 42, 25 – 3,25 = 21,759,24 + 0,04 = 9,28 8,8 + 0,18 = 8,98 7,43 + 0,05 = 7,4816 + 4,59 = 20,59 17 + 5,43 = 22,43 21 + 3,71 = 24,71 На дошці записані приклади. Учні по черзі від кожного ряду ідуть і записують РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ТА відповіді. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}12,4 +3,75 =13,7 + 4,38 = 14,8 + 8,23 = 15 – 3,6 =45 – 2,71 = 25 – 3,25 = 9,24 + 0,04 = 8,8 + 0,18 = 7,43 + 0,05 = 16 + 4,59 = 17 + 5,43 = 21 + 3,71 =

Номер слайду 6

12,4 +3,75 =16,15 13,7 + 4,38 = 18,08 14,8 + 8,23 = 23,0315 – 3,6 = 11,4 45 – 2,71 = 42, 25 – 3,25 = 21,759,24 + 0,04 = 9,28 8,8 + 0,18 = 8,98 7,43 + 0,05 = 7,4816 + 4,59 = 20,59 17 + 5,43 = 22,43 21 + 3,71 = 24,71 На дошці записані відповіді. Учні по черзі перевіряють відповіді. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}12,4 +3,75 =16,15 13,7 + 4,38 = 18,0814,8 + 8,23 = 23,0315 – 3,6 = 11,4 45 – 2,71 = 42,29 25 – 3,25 = 21,75 9,24 + 0,04 = 9,288,8 + 0,18 = 8,98 7,43 + 0,05 = 7,48 16 + 4,59 = 20,5917 + 5,43 = 22,43 21 + 3,71 = 24,71

Номер слайду 7

«Властивості додавання і віднімання десяткових дробів» 1.переставна a + b = b + a;2. сполучна (a + b) + c = a + (b + c);3. якщо один доданок дорівнює 0, то сума дорівнює другому доданкуa + 0 = a;4. якщо від числа відняти 0 , то одержимо дане число a – 0 = a;5. якщо від числа відняти те саме число, то одержимо 0 а – a = 0;6. для будь-яких a, b, c, виконується рівність a – ( b + c) = (a – b) – c = (b – c) – a; 7. для будь-яких a, b, c, виконується рівність (a + b) – c = (a – c) + b = (b – c) + a.

Номер слайду 8

ІІІ ІІІПорівняти дроби Порівняти дроби Порівняти дроби 43,1 43,0234,2 34,0913,9 14,9 1,53 1,52,7 2,7145,3 45,057 7,1978,209 83,8 3,8210,4 12,614,3 15,19,345 9 25,0 24,99945,99 46,054,998 55,0 0,59 1,11,2 0,561,7 0,97 17 17,022,0 2236,0 36 39,06 38,9856,08 55,8768,78 69,09 Третя група виконуватиме на дошці естафетні завдання на порівняння дробів .

Номер слайду 9

Домашнє завдання: Вивчити правила.Індивідуальна робота по карточках.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
23 грудня 2018
Переглядів
2794
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку