Слайд1« Додавання і віднімання десяткових дробів .
Слайд2
Мета:
•Систематизувати знання учнів про додавання і віднімання десяткових дробів, переставну і сполучну властивості додавання і властивості віднімання десяткових дробів;
•формулювати навички застосовувати дані властивості до розв'язування вправ;
•розвивати увагу та пізнавальну активність учнів, вміння застосовувати правила до розв'язування вправ;
•виховувати інтерес до математики. додавання і віднімання десяткових дробів»
Слайд3
Умова математичного диктанту на два варіанти:
Варіант І | Варіант ІІ |
1 Записати десятковим дробом: | |
2. Записати у вигляді звичайного дробу: | |
0,43 | 0,61 |
3. Виділити цілу частину і записати десятковим дробом: | |
4. Записати у вигляді десяткового дробу частку: | |
87 : 10 | 95 : 10 |
5. Спростіть десятковий дріб: | |
5,400 | 7,300 |
6. Порівняти дроби: | |
16,8 і 17,1 | 18,9 і 19,1 |
Слайд4
Поміняйтеся зошитами і перевірте правильність відповідей за таблицею на дошці.
Олівцем поставте «+» біля правильної відповіді і «–» біля неправильної відповіді.
Варіант І | Варіант ІІ |
3,007 | 5,009 |
4,51 | 6,73 |
8,7 | 9,5 |
5,4 | 7,3 |
16,8 < 17,1 | 18,9 < 19,1 |
Слайд5
На дошці записані приклади. Учні по черзі від кожного ряду ідуть і записують РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ТА відповіді.
12,4 +3,75 = | 13,7 + 4,38 = | 14,8 + 8,23 = |
15 – 3,6 = | 45 – 2,71 = | 25 – 3,25 = |
9,24 + 0,04 = | 8,8 + 0,18 = | 7,43 + 0,05 = |
16 + 4,59 = | 17 + 5,43 = | 21 + 3,71 = |
Слайд6
На дошці записані відповіді. Учні по черзі перевіряють відповіді
12,4 +3,75 =16,15 | 13,7 + 4,38 = 18,08 | 14,8 + 8,23 = 23,03 |
15 – 3,6 = 11,4 | 45 – 2,71 = 42,29 | 25 – 3,25 = 21,75 |
9,24 + 0,04 = 9,28 | 8,8 + 0,18 = 8,98 | 7,43 + 0,05 = 7,48 |
16 + 4,59 = 20,59 | 17 + 5,43 = 22,43 | 21 + 3,71 = 24,71 |
Слайд7
«Властивості додавання і віднімання десяткових дробів»
Ò1.переставнаa + b = b + a;
Ò2. сполучна(a + b) + c = a + (b + c);
Ò3. якщо один доданок дорівнює 0, то сума дорівнює другому доданку
Òa + 0 = a;
Ò4. якщо від числа відняти 0 , то одержимо дане число
Òa – 0 = a;
Ò5. якщо від числа відняти те саме число, то одержимо 0
Òа – a = 0;
Ò6. для будь-яких a, b, c, виконується рівність
Òa – ( b + c) = (a – b) – c = (b – c) – a;
Ò7. для будь-яких a, b, c, виконується рівність
Ò(a + b) – c = (a – c) + b = (b – c) + a.
Слайд8
Третя група виконуватиме на дошці естафетні завдання на порівняння дробів .
Порівняти дроби | Порівняти дроби | Порівняти дроби |
43,1 43,02 | 34,2 34,09 | 13,9 14,9 |
1,53 1,5 | 2,7 2,71 | 45,3 45,05 |
7 7,197 | 8,209 8 | 3,8 3,82 |
10,4 12,6 | 14,3 15,1 | 9,345 9 |
25,0 24,999 | 45,99 46,0 | 54,998 55,0 |
0,59 1,1 | 1,2 0,56 | 1,7 0,97 |
17 17,0 | 22,0 22 | 36,0 36 |
39,06 38,98 | 56,08 55,87 | 68,78 69,09 |
Слайд9
Домашнє завдання: Вивчити правила.Індивідуальна робота по карточках.