Презентація "Подолання освітніх втрат у початкових класах: інтерактивні вправи та групова взаємодія на Jamboard"

Про матеріал
Матеріали презентації допоможуть під час пошуку і визначення ефективних шляхів з подолання освітніх втрат. З досвіду роботи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Подолання освітніх втрат у початкових класах: інтерактивні вправи та групова взаємодія на Jamboard. Новікова Ірина Анатоліївна вчитель початкових класів. Грейгівського ліцею. Воскресенської селищної ради2023 – 2024 н.р.

Номер слайду 2

Освітні втрати — це прогалини у знаннях і навичках, які виникають в учнівства під час освітнього процесу у порівнянні зі стандартами освіти та очікуваними результатами навчальних здобутків. Освітні втрати можуть виникати з різних — як індивідуальних, так і системних причин. Серед них: здоров’я, війна, пандемія, надзвичайні ситуації природного характеру Значний вплив також накладається на освітні втрати, зумовлені у 2020—2021 роках пандемією COVID-19. Окрім безпосередньої зупинки освітнього процесу, що мав місце у всій країні після 24 лютого 2022 року, а також обмежень дистанційного навчання. Чинники, які можуть впливати на освітні втрати: Бойові дії та окупація. Відключення електроенергіїРуйнування значної частини закладів освіти. Переїзд у межах України. Повітряні тривоги. Виїзд учнівства за кордон

Номер слайду 3

Освітні втрати за визначенням ЮНЕСКО такі:-фізична небезпека для здобувачів освіти;-пошкодження освітньої інфраструктури;-пропуски занять;-зниження мотивації до навчання та порушення психічного здоров’я учнів;-втрати здобувачів освіти та педагогів внаслідок бойових дій;Подолання освітніх втрат учневі початкової школи може бути важливим завданням для забезпечення успішного навчання та розвитку дитини. Шляхи вирішення проблеми:- Індивідуальний підхід: розуміти, що кожна дитина навчається по-різному і має свої сильні та слабкі сторони. Враховувати індивідуальні потреби дитини. - Консультації з учнями для усунення прогалин із навчальних дисциплін- Використовувати години варіативної складової шляхом запровадження індивідуальних та групових консультацій учнів.- Розробка завдань різних рівнів складності для окремих учнів

Номер слайду 4

Вчитель може самостійно оцінити прогалини в знаннях учнів і вирішити, що надолужувати разом, а що індивідуально. Проблеми-пошук шляхів-успіх. Важливо пам'ятати, що надолуження освітніх втрат може зайняти час, тож важливо бути терплячими та надавати постійну підтримку учням.

Номер слайду 5

Мотивація та підтримка:- показувати позитивний приклад;- визнавати та підтримувати зусилля; - створення реалістичних цілей;- давати можливість вибору;- підтримувати творчий підхід;- розглядати помилки, як можливості;- залучати батьків:- організувати стимулююче навчання.

Номер слайду 6

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пархомчук Світлана Володимирівна
    Цікаво, доступно, актуально.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
13 грудня 2023
Переглядів
604
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку