Містить:
- ілюстрації, що допоможуть учням краще засвоїти навчальний матеріал; - - інтерактивну вправу створену в онлайновому сервісі LearningApps.org
для закріплення вивченого матеріалу.
Тема уроку: Покриви тіла тварин, їх різноманітність та функції.
Номер слайду 2
Кільчасті черви шкірно- м'язовий мішок ( два шари);тонка кутикула;слиз
Номер слайду 3
ЧленистоногіУ рака – хітиновий панцир просякнутий вапном. У павука – багатошарова кутикула з хітину. У жука носорога – багатошарова кутикула з хітину, яка зверху вкрита воскоподібною речовиною.
Номер слайду 4
Молюски У Черевоногих спіральнозакручена черепашка, утворена з вапна. Зовні вкрита рогоподібною речовиною. У Двостулкових черепашка має три шари:зовнішній – роговий;середній – вапняковий;внутрішній - парцеляновий
Амфібії мають шкіру гладку, яка містить залози, що виділяють слиз, що зволожує шкіру і захищає від шкідливих мікроорганізмів.
Номер слайду 7
РептиліїШкіра суха з роговими лусками. У черепах – кістковий панцир, нижня частина якого утворилася із ключиці і ребер. У крокодилів - на тілі рогові щитки.
Номер слайду 8
1 – контурне махове перо2 – контурне покривне перо3 – пухове перо. Птахи мають суху, майже позбавлену залоз шкіру. Рогові похідні шкіри: - наддзьобок, піддзьобок, кігті, рогові луски і пір'я.
Номер слайду 9
Ссавці - волосяний покрив з двох шарів:шерсть – довге остьове волосся;підшерстя – густе й м'яке.
Перевіримо як ви засвоїли навчальний матеріал!Виконайте інтерактивну вправу за таким електронним посиланням: https://learningapps.org/display?v=pirvt50i321або QR- коду
Номер слайду 13
Домашнє завдання:опрацювати параграф 35;підготувати міні проект «Майстерність маскування»