Дана презентація є повноцінною розробкою уроку інформатики з теми "Поняття комп'ютерної графіки. Кодування графічних даних". За допомогою неї ми можемо сформувати поняття комп'ютерної графіки та основні терміни теми. Також презентація містить номери вправ для виконання та їх формулювання. Матеріал був відібраний з різних підручників з інформатики для учнів 9 класів.
Кодування векторної графіки. Для кодування двоколірного (чорно-білого) зображення досить виділити по одному біту на подання кольору кожного пікселя. Виділення одного байта дозволяє закодувати 256 різних колірних відтінків. Два байти (16 бітів) - 65536 різних кольорів. Цей режим називають High Color. Три байти (24 біти) - 16 777 216 кольорів. Цей режим називають True Color.
Кодування векторної графіки. Кодування у векторній графіці дуже схоже з кодуванням графічних примітивів мовою програмування. Для кожного графічного примітива визначається математична модель його опису. Тобто визначаються, які дані повинен надати користувач для побудови тієї чи іншої геометричної фігури.
Колірна модель CMYKДля тих комп'ютерних зображень, які в подальшому планується друкувати на принтері або переглядати на проекційному екрані у відбитому світлі, використовується колірна модель CMYK. У цій моделі використовуютьчотири базові кольори:блакитний (Cyan)пурпурний (Magenta)жовтий (Yellow)чорний (blасk).
Працюємо за комп’ютером. Завдання 1 Скільки байтів потрібно для зберігання растрового зображення розмірами 200 × 100 пікселів, якщо колір кодується 4 бітами?Завдання 2 Ярлик на робочому столі — це растрове зображення розмірами 30 × 20 пікселів. Скільки байтів потрібно для його двійкового кодування, якщо це зображення виконано у палітрі з 256 кольорів?