Презентація до уроку на тему: Поняття звичайного дробу.
Мета: розширити знання учнів про звичайний дріб, сформувати поняття чисельника та знаменника дробу; розвивати логічне мислення при розв’язуванні вправ.
Задача Від смужки довжиною 15 см відрізали її третю частину. Скільки сантиметрів відрізали від смужки?Розв’язання15 см : 3 = 5 см – третя частина смужки.
Номер слайду 3
Задача Хлопчик відрізав від смужки 4 см, що становить третю частину від усієї смужки. Яка довжина всієї смужки? 4 см * 3 = 12 см – довжина всієї смужки.4 см4 см4 см4 см
Номер слайду 4
25.05.20214 Тема: Поняття звичайного дробу
Номер слайду 5
Всього 8 друзівкожен отримає одну восьму частину піциодна восьма - чисельник- знаменник
Номер слайду 6
На Русі були поширені дроби виду: половина, чверть, півчверть, пів-півчверть, пів-пів-півчверть або мала чверть , третина, півтретина, пів-півтретина , пів-пів-півтретина, або мала третина.
Номер слайду 7
Єгипетські дроби
Номер слайду 8
Всього 8 друзів
Номер слайду 9
25.05.20219№ 651. Прочитайте дроби. Назвіть чисельник і знаменник кожного дробу і поясніть, що вони означають.
Номер слайду 10
25.05.202110 Запишіть у вигляді дробу число:одна третя;дві п’ятих;шість одинадцятих;двадцять тридцятих;тридцять чотири сорок других;сто вісімнадцять сто двадцять сьомих;триста двадцять шостих тисячних. Приклад 1ppt_xxshearppt_x
Номер слайду 11
25.05.202111одна третя;дві п’ятих;шість одинадцятих;двадцять тридцятих;тридцять чотири сорок других;сто вісімнадцять сто двадцять сьомих;триста двадцять шостих тисячних. Перевірка відповіді
Номер слайду 12
25.05.202112 Запишіть дробом, яка частина фігури заштрихована. Приклад 2
Номер слайду 13
25.05.202113 Заштрихуйте відповідну частину фігури. Приклад 3
Номер слайду 14
25.05.202114 Заштрихуйте відповідну частину фігури. Приклад 3