Проблема, над якою я працюю:
«Розвиток пізнавальної активності учнів та формування життєвих компетентностей шляхом використання ІКТ на уроках географії та основ здоров'я».
Дата народження: 20 грудня 1977 року Освіта: вища. Педагогічний стаж: 21 рік. Категорія: Спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії. Педагогічне кредо: «Де є бажання, найдеться й шлях». Життєве кредо: “Щоб оцінити дорогу, треба її пройти”. Проблема, над якою я працюю: «Розвиток пізнавальної активності учнів та формування життєвих компетентностей шляхом використання ІКТ на уроках географії та основ здоров’я». Поправко Оксана Миколаївна
2004 р. – закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Початкове навчання» та здобула кваліфікацію вчителя початкових класів. 2011р. – закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Географія» та здобула кваліфікацію вчителя географії, основ економіки основної і старшої школи, організатора туристично-краєзнавчої роботи.
Завдання, які я ставлю перед собою: Підвищити результативність у навчанні. Диференціювати роботу учнів під час виконання тренувальних вправ. Усвідомлення значущості отриманих знань. Розвивати вміння працювати над розв’язуванням важливих проблем як самостійно, так і в групі. Формувати вміння робити вибір, приймати рішення і нести відповідальність за прийняте рішення. Залучати учнів до позакласної та позашкільної діяльності, яка сприяє розвитку в учнів географічної творчості (олімпіади, турніри, конкурси, захист науково-дослідних робіт, участь у заходах Тижня географії та ін.) Очікувані результати: Розвиток у школярів пізнавального інтересу до вивчення предмету. Поліпшення засвоєння нового матеріалу, оскільки в результаті переваги наочно-образного мислення учні краще сприймають інформацію. Підвищення активності дітей на уроці. Формування ключових компетенцій: -соціальних, -полікультурних, -інформаційних, -комунікативних, -саморозвитку та самоосвіти.
Система реалізації моєї проблеми Самоосвіта та методичне забезпечення НВП Організація навчальної діяльності Позакласна робота Проблема, над якою я працюю: «Розвиток пізнавальної активності учнів та формування життєвих компетентностей шляхом використання ІКТ на уроках географії та основ здоров’я».
Інтерактивні технології, які використовую на уроках для активізації розумової діяльності При перевірці домашнього завдання бліцопитування «учень—учень» естафета мозковий штурм самоперевірка гра «Знайди помилку» На мотиваційному етапі коло ідей проблема екскурс в історію дослідження На етапі опрацювання навчального матеріалу робота в групах робота в парі діалог синтез думок спільний проект пошук інформації змагання пар, груп самостійна робота На рефлексивно – оцінювальному етапі метод незакінчених речень бліцтест твоя позиція доведи «дерево знань» «мікрофон» «сторітеллінг» Домашнє завдання творчі, практичні, науково-дослідницькі.
Результативність: районні олімпіади 2013-2014 н. р. Географія: 4 учасники. Розанов Владислав (11 кл.) – 3 місце; Економіка: Ткачук Тамара (11 кл.) – 2 місце 2015-2016 н. р. Географія: 2 учасники. Василенко Олена ( 8 кл.) – 3 місце. Економіка: Медведєва Оксана ( 11 кл.) – 2 місце 2016-2017 н. р. Географія: 4 учасники. Василенко Олена (9 кл.) – 3 місце; Терпак Олександр ( 8 кл.) – 3 місце. 2017-2018 н. р. Географія: 5 учасників. Панфіл Василь (учень 11 кл.) - 2 місце; Кучмук Дарина (учениця 10 кл.) – 2 місце; Терпак Олександр (учень 9 кл.) – 3 місце; Нікітін Віталій (учень 8 кл.) – 1 місце. Обласний етап Всеукраїнської олімпіади з географії Нікітін Віталій (учень 8 кл.) - ІІІ місце Результативність: географічний турнір (2016-2017 навчальний рік) Команда у складі 4-х учениць: Шкафер Валерії (11 кл.), Дончик Каріни (11 кл.), Шевчук Наталії (10 кл.), Василенко Олени (9 кл.) виборола 2-ге місце.
Результативність: шкільний етап захисту науково-дослідницьких робіт 2011 – 2012 н. р. Завалко Артур, учень 8 класу ІІ місце Робота на тему «Суспільно-географічна характеристика Знам’янського району Кіровоградської області» 2015 – 2016 н. р. Василенко Олена, учениця 8 класу ІІІ місце Робота на тему “Дослідження гідрологічних властивостей водосховищ Дніпра” 2016 – 2017 н. р. Василенко Олена, учениця 9 класу І місце Робота на тему “Аналіз природного та економічного потен-ціалу Кіровоградської області” Результативність: районний етап захисту науково-дослідницьких робіт та участь в обласному етапі. 2015 – 2016 н. р. Василенко Олена, учениця 8 класу ІІІ місце Робота на тему «Дослідження гідрологічних властивостей водосховищ Дніпра» 2016 – 2017 н. р. Василенко Олена, учениця 9 класу І місце Робота на тему «Аналіз природного та економічного потенціалу Кіровоградської області»