Презентація "Портфоліо досвіду роботи вчителя географії"

Про матеріал

Проблема, над якою я працюю:

«Розвиток пізнавальної активності учнів та формування життєвих компетентностей шляхом використання ІКТ на уроках географії та основ здоров'я».

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дата народження: 20 грудня 1977 року Освіта: вища. Педагогічний стаж: 21 рік. Категорія: Спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії. Педагогічне кредо: «Де є бажання, найдеться й шлях». Життєве кредо: “Щоб оцінити дорогу, треба її пройти”. Проблема, над якою я працюю: «Розвиток пізнавальної активності учнів та формування життєвих компетентностей шляхом використання ІКТ на уроках географії та основ здоров’я». Поправко Оксана Миколаївна

Номер слайду 2

2004 р. – закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Початкове навчання» та здобула кваліфікацію вчителя початкових класів. 2011р. – закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Географія» та здобула кваліфікацію вчителя географії, основ економіки основної і старшої школи, організатора туристично-краєзнавчої роботи.

Номер слайду 3

Завдання, які я ставлю перед собою: Підвищити результативність у навчанні. Диференціювати роботу учнів під час виконання тренувальних вправ. Усвідомлення значущості отриманих знань. Розвивати вміння працювати над розв’язуванням важливих проблем як самостійно, так і в групі. Формувати вміння робити вибір, приймати рішення і нести відповідальність за прийняте рішення. Залучати учнів до позакласної та позашкільної діяльності, яка сприяє розвитку в учнів географічної творчості (олімпіади, турніри, конкурси, захист науково-дослідних робіт, участь у заходах Тижня географії та ін.) Очікувані результати: Розвиток у школярів пізнавального інтересу до вивчення предмету. Поліпшення засвоєння нового матеріалу, оскільки в результаті переваги наочно-образного мислення учні краще сприймають інформацію. Підвищення активності дітей на уроці. Формування ключових компетенцій: -соціальних, -полікультурних, -інформаційних, -комунікативних, -саморозвитку та самоосвіти.

Номер слайду 4

Система реалізації моєї проблеми Самоосвіта та методичне забезпечення НВП Організація навчальної діяльності Позакласна робота Проблема, над якою я працюю: «Розвиток пізнавальної активності учнів та формування життєвих компетентностей шляхом використання ІКТ на уроках географії та основ здоров’я».

Номер слайду 5

Номер слайду 6

У розвитку творчих здібностей допомагають Інтерактивні технології: Проектні технології: Уроки розвитку критичного мислення Робота в парах, групах, «Мікрофон», «Мозковий штурм», дискусія. Дослідницькі, ігрові, творчі.

Номер слайду 7

Інтерактивні технології, які використовую на уроках для активізації розумової діяльності При перевірці домашнього завдання бліцопитування «учень—учень» естафета мозковий штурм самоперевірка гра «Знайди помилку» На мотиваційному етапі коло ідей проблема екскурс в історію дослідження На етапі опрацювання навчального матеріалу робота в групах робота в парі діалог синтез думок спільний проект пошук інформації змагання пар, груп самостійна робота На рефлексивно – оцінювальному етапі метод незакінчених речень бліцтест твоя позиція доведи «дерево знань» «мікрофон» «сторітеллінг» Домашнє завдання творчі, практичні, науково-дослідницькі.

Номер слайду 8

Система роботи в позаурочний час Шкільне лісництво

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Результативність: районні олімпіади 2013-2014 н. р. Географія: 4 учасники. Розанов Владислав (11 кл.) – 3 місце; Економіка: Ткачук Тамара (11 кл.) – 2 місце 2015-2016 н. р. Географія: 2 учасники. Василенко Олена ( 8 кл.) – 3 місце. Економіка: Медведєва Оксана ( 11 кл.) – 2 місце 2016-2017 н. р. Географія: 4 учасники. Василенко Олена (9 кл.) – 3 місце; Терпак Олександр ( 8 кл.) – 3 місце. 2017-2018 н. р. Географія: 5 учасників. Панфіл Василь (учень 11 кл.) - 2 місце; Кучмук Дарина (учениця 10 кл.) – 2 місце; Терпак Олександр (учень 9 кл.) – 3 місце; Нікітін Віталій (учень 8 кл.) – 1 місце. Обласний етап Всеукраїнської олімпіади з географії Нікітін Віталій (учень 8 кл.) - ІІІ місце Результативність: географічний турнір (2016-2017 навчальний рік) Команда у складі 4-х учениць: Шкафер Валерії (11 кл.), Дончик Каріни (11 кл.), Шевчук Наталії (10 кл.), Василенко Олени (9 кл.) виборола 2-ге місце.

Номер слайду 12

Результативність: шкільний етап захисту науково-дослідницьких робіт 2011 – 2012 н. р. Завалко Артур, учень 8 класу ІІ місце Робота на тему «Суспільно-географічна характеристика Знам’янського району Кіровоградської області» 2015 – 2016 н. р. Василенко Олена, учениця 8 класу ІІІ місце Робота на тему “Дослідження гідрологічних властивостей водосховищ Дніпра” 2016 – 2017 н. р. Василенко Олена, учениця 9 класу І місце Робота на тему “Аналіз природного та економічного потен-ціалу Кіровоградської області” Результативність: районний етап захисту науково-дослідницьких робіт та участь в обласному етапі. 2015 – 2016 н. р. Василенко Олена, учениця 8 класу ІІІ місце Робота на тему «Дослідження гідрологічних властивостей водосховищ Дніпра» 2016 – 2017 н. р. Василенко Олена, учениця 9 класу І місце Робота на тему «Аналіз природного та економічного потенціалу Кіровоградської області»

Номер слайду 13

Результативність: ЗНО 2017 р. – Жураховська Світлана (135 б.) 2015 р. – Завалко Артур (185 б.) Порівняння якості знань учнів з географії за 2014/2015, 2015/2016 і 2016/2017 н. р.

Номер слайду 14

ppt
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
5598
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку