Загальні відомості{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}Дата народження: Освіта: Місце роботи: Предмет викладання: Стаж роботи: Категорія:07. 11. 1985р.вища Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, 2007. Вчитель початкових класів та англійської мови у початковій школі; Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, 2010. Філолог. Викладач англійської мови та літератури. Хмельницька середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №20англійська мова13 роківІ
Читання - рецептивний вид мовленнєвої діяльності, який включає техніку читання і розуміння того, що читається. Цілі навчання читання: у процесі навчання ІМ необхідно сформувати уміння читати на комунікативно достатньому рівні, з тим, щоб учні могли розуміти: основний зміст нескладних автентичних текстів та досягти повного розуміння складніших за змістом і структурою текстів різних жанрів.
Серед вправ, що формують навички техніки читання, слід насамперед назвати такі:• Читання хором за вчителем (диктором). Вправи цього типу будуються лише на знайомому матеріалі. Таке читання формує у учнів також уміння членувати речення на синтагми, правильно інтонувати їх, розставляти фразові наголоси тощо. • Самостійне індивідуально - масове читання. Учні незалежно один від одного одночасно напівголосно або голосно читають текст. Для такого читання пропонують лише тексти, в яких учні, на думку вчителя, не робитимуть помилок, або такі, що вже читалися на попередніх уроках.• Індивідуальне читання. Цей вид читання доцільно пропонувати як домашнє завдання* з метою розвитку швидкості читання. (* На думку Вишневського. Інші методисти дотримуються протилежної думки - вчитись читати на початковому етапі можна лише на уроці під контролем вчителя, тому домашнє завдання типу "прочитати текст" буде малоефективним.)
Методична діяльність. Участь у семінарах, шкільних та міських методичних об’єднаннях, педагогічних радах, відвідування відкритих уроків, співпраця з практичним психологом дають можливість не лише познайомитись з роботою своїх колег, підвищити свій досвід, а й поділитися власним досвідом з іншими.
Методична діяльність. Участь у роботі динамічної групи Співавтор посібника з розвитку навичок читання та аудіювання учнів 3-х класів (2015)Публікація: “Учительський журнал on-line” (конспект уроку у 2 класі “Мій вік”)Самоосвіта. The Pearson-Dinternal seminar «Growing Up with Grammar», Khmelnitsky, 2015. Certificate of Attendance
Позаурочна діяльність. Полягає в можливості кожної дитини проявити себе якнайкраще: продемонструвати свої творчі здібності, використовуючи при цьому набуті знання й навички з лексики, граматики, поділитися життєвим досвідом, розкрити в собі й своїх друзях нові таланти, позбутися багатьох комплексів, мати на все свій власний погляд і не боятися його відстояти, навчитися слухати думку інших і поважати їх.