Презентація "Портфоліо заступника директора з навчально-виховної роботи."

Про матеріал

Презентація "Портфоліо заступника директора з навчально-виховної роботи." Шляхи формування творчої компетентності учнів. Відеотека матеріалів уроків, шкільних та позашкільних заходів.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

1996 - 2004рр. - завідуюча Черевківською початковою школою I ст. 2004 - 2005рр. -вчитель початкових класів Воронинської ЗОШ I - II ст. 2006 - 2011рр. - вихователь ГПД, вчитель образотворчого мистецтва Лубенської ЗОШ №3 I - III ст. 2011-2018рр. – вчитель початкових класів, заступник директора з НВР Лубенської ЗОШ №3 I - III ст. Досвід роботи

Номер слайду 4

Мусиш подвір’я шкільне їм розсунути аж до кордонів країни, яка, мов квітник. Зі школярами не відаєш суму ти, - молодість вічна до тебе приходить від них.

Номер слайду 5

Шляхи формування творчої компетентності учнів Дослідження педагогічної проблеми:

Номер слайду 6

1 етап інформаційно-діагностичний 2011-2012 н.р. Вивчення методичної бази з проблемної теми 2 етап практичний 2012-2013 н.р. Втілення ідей вчителя в роботі з проблемної теми 3 етап творчий 2013-2015 н.р. Розвиток педагогічної творчості з методичної теми. 4 етап результативний 2015н.р. Розгляд досягнутих результатів з теми. 5 етап підсумковий 2016-2019 н.р. Підбиття підсумку з проведеної роботи. Звіт. Перспективний план роботи над темою «Розвиток творчої компетентності школярів»

Номер слайду 7

Творчість – це не сума знань, а особлива спрямованість інтелекту, особливий зв'язок між інтелектуальним життям особистості і прояви її сил в активній діяльності. В.Сухомлинський Шляхи формування творчої компетентності учнів вміння бачити та сформулювати проблему вміння знаходити нові рішення вміння діяти в нестандартних ситуаціях активізація творчих здібностей учнів реалізація творчого потенціалу учнів Діяльність педагога направлена на стимулювання творчості учнів, використання інтерактивних методів, організація та проведення нестандартних форм виховної роботи з учнями. Діяльність учня полягає в тому, щоб він умів бачити проблеми, шукати шляхи їх подолання, генерувати ідеї, спланувати та організувати свою діяльність тощо.

Номер слайду 8

різні форми виховної діяльності:

Номер слайду 9

конкурси; змагання; свята;

Номер слайду 10

Діти, які пізнали радість напруженої, організованої, успішної навчальної праці, накопичують величезний запас оптимізму та творчої енергії...

Номер слайду 11

Номер слайду 12

пізнавальні розвиваючі ігри; театральні постановки;

Номер слайду 13

екскурсії; походи; участь у міських акціях…

Номер слайду 14

Творча діяльність Завданням педагога-організатора, зацікавленого в результатах своєї праці, є постійний творчий пошук, системна робота, апробація нових, нетрадиційних форм і прийомів виховання і, водночас, вдосконалення та відшліфування давно відомих, традиційних. Результати такої роботи відображені в творчих доробках, нових виховних проектах. Серед творчих проектів школи “Фестиваль дитячої творчості” , “День національної гідності”, “Шкільний калейдоскоп”. Наукова робота Дослідницька діяльність Доповіді Семінари

Номер слайду 15

Самореалізація особистості Самооцінка роботи Самоаналіз уроків, різних форм виховної діяльності Самоконтроль Самокритичність

Номер слайду 16

Сприяти участі дітей у всеукраїнських, та шкільних конкурсах, олімпіадах. Працювати над розвитком творчої компетентності учнів, їх обдарованості. Надсилати методичні наробки, сценарії, до періодичних видань. Створити власний сайт для обміну досвіду з колегами та тісної співпраці з батьками. З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою. Поповнювати свою відеотеку матеріалів шкільних та позашкільних заходів, уроків, семінарів. Приймати участь у професійних конкурсах. Підвищити професійний категорію – атестуватися.

Номер слайду 17

УПЕРЕД У МАЙБУТНЄ! Бабенко Віта Леонідівна

ppt
Додано
12 грудня 2018
Переглядів
7193
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку