ЛИСТ від учня Генетикуса. Слідчій групі Куп'янської гімназії № 1
Номер слайду 3
1-й етап слідства “Лист-загадка”Невідомий залишив записку. Вона містить вірні та не вірні твердження. Він пропонує вам дати відповідь “ТАК” чи “НІ”. У разі, якщо ви зможете відповісти на питання, ви отримаєте підсказку. За кожну правильну відповідь по 1 зірці
Номер слайду 4
2-й етап слідства. Розшукуються відповіді на запитання. За кожну правильну відповідь – по 1 зірці2 хв
Номер слайду 5
3-й етап слідства “Сліди небачених структур”За правильну відповідь – по 1 зірці
Номер слайду 6
4-й етап слідства “Зі слів свідків”Ці компоненти характеризуються певним ступенем автономії в клітині, а саме:■ у них міститься власна спадкова інформація – кільцева молекула ДНК;■ мають власний апарат, який синтезує білки ;■ на відміну від багатьох структур, вони не виникають з інших мембранних структур клітини, а розмножуються поділом. Свідки констатують факт ендосимбіотичної теорії виникнення цих компонентів. Вони мають докази, що зазначені компоненти були окремими бактеріями, які потрапили до клітин як ендосимбіонти.
Номер слайду 7
Мітохондрія Хлоропласт
Номер слайду 8
ТЕМА УРОКУ: Позахромосомна (цитоплазматична) спадковість у людини. УРОК-РОЗСЛІДУВАННЯ
Номер слайду 9
“Істинне знання – знання причин”ДЕВІЗ УРОКУГалілео Галілей
Номер слайду 10
Позахромосомна (цитоплазматична) спадковість у людини. Позахромосомна (цитоплазматична) спадковість у людини - це успадкування генів, які локалізовані поза ядром . Цитоплазматичною називають спадковість, за якої успадковуються гени, які розташовані не лише у цитоплазмі, а й органелах клітини, що мають власну ДНК – МІТОХОНДРІЯХ і ПЛАСТИДАХ.
Слідча абетка. Учні команди обирають будь-які 6 букв алфавіту і придумують до кожної літери слово з даної теми та складають до нього запитання. 5 хв.
Номер слайду 19
Гра “Мої докази”
Номер слайду 20
“Творча лабораторія”Завдання: Командам потрібно скласти вірш із зображених картинок3 хв.
Номер слайду 21
ДОМАШНЄ РОЗСЛІДУВАННЯВивчити факти сьогоднішнього конспекту. Створити невеликий відеорепортаж для новин, зняти інтерв’ю з історичною постаттю чи рекламу якогось винаходу, колективно розіграти та змонтувати короткометражний фільм.
Номер слайду 22
Кінець розслідування. На уроці я дізнався, що…Мені особливо сподобалось…Цікавим виявилося…Раніше я не знав(знала)…