Презентація "Практична робота "Моделювання фізіологічних і повендінкових реакцій організма на подразники,сформовані іншими організмами екосистеми

Про матеріал
Матеріал містить завдання для виконання практичної роботи "Моделювання фізіологічних і повендінкових реакцій організма на подразники, що сформовані організмами екосистеми" Предмет: Біологія та екологія, тема: Адаптації. підтема: Подразливість
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Практична робота № 1 "Моделювання фізіологічних і повендінкових реакцій організма на подразники, сформовані іншими організмами екосистеми. Біологія та екологія , 11 клас

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Практична робота № 1 Тема: "Моделювання фізіологічних і повендінкових реакцій організма наподразники,сформовані іншими організмами екосистеми1) Перегляньте відео https://youtu.be/5 J-UYR5 AFNE?si=0yx. Vg6 ITBVKFtx. HI таспостерігайте за поведінкою та взаємодією різних видів тварин. Подумайте над питаннями:2) Яке значення ієрархія має в житті кроликів?3) Чим відрізняються особливості репродуктивної поведінки кроликів та лис?4) В чому суть стратегії полювання хижаків та захисту їх жертв.5) В чому різниця у піклуванні про нащадків лис та кроликів?6) Яке значення подразливість має в житті описаних видів тварин?7) На основі своїх міркувань, заповніть таблицю, де визначте фізіологічні та поведінкові реакціїобраного організму на подразники, сформовані особинами свого виду. Заповніть таблицю:

Номер слайду 4

Практична робота № 1 Тема: "Моделювання фізіологічних і повендінкових реакцій організмів на подразники,сформовані іншими організмами екосистеми. Перегляньте відео ВВС «Наодинці з природою. Казка про великого злого лиса». https://youtu.be/5 J-UYR5 AFNE?si=0yx. Vg6 ITBVKFtx. HI та спостерігайте за поведінкою та взаємодією різних видів тварин. Подумайте над питаннями:1) Яке значення ієрархія має в житті кроликів?2) Чим відрізняються особливості репродуктивної поведінки кроликів та лис? 3) В чому суть стратегії полювання хижаків та захисту їх жертв.4) В чому різниця у піклуванні про нащадків лис та кроликів?5) Яке значення подразливість має в житті описаних видів тварин?3. На основі своїх міркувань, заповніть таблицю, де визначте фізіологічні та поведінкові реакції обраного організму на подразники, сформовані особинами свого та чужого виду. 4. Зробіть висновок щодо доцідьності формування даних реакцій.

Номер слайду 5

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Вид. Лисиця або Кролик. Назва подразника, сформованого особинами свого виду. Фізіологічна реакція на подразник. Поведінкова реакція на подразник. Лисиця-різними за статтю(статеві партнери)Кроликрізними за статтю(статеві партнери)Лисиця. Різними за віком - мати та дитинча, - старі та молоді особини. Кролик. Різними за віком - мати та дитинча, - старі та молоді особини

Номер слайду 6

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Вид. Подразники, сформовані представниками різних видів. Фізіологічні реакції на подразник. Поведінкові ракції на подразник. Лисиця. На жертву (здобич)Кролик. На хижака. Кролик. На іжу. Лисиця. На конкурента, наприклад, іншого хижака. Кролик. На конкурента (іншу рослинноядну тварину або паразитів, або мутуалів чи коменсалів (співмешканців нори, наприклад)

pptx
Пов’язані теми
Біологія, 11 клас, Презентації
Додано
20 вересня 2023
Переглядів
2204
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку