презентація "Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Поняття інформації. Повідомлення. Способи подання повідомлень."

Про матеріал

Мета:

  • ü навчальна: ознайомити з предметом вивчення інформатики, метою і завданням курсу, з правилами поведінки в кабінеті інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій; сформувати поняття інформація, повідомлення, дані та взаємозв'язки між ними;
  • ü розвивальна: розвивати вміння правильно і чітко висловлювати свої думки, грамотно формулювати твердження з предмета;
виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, дбайливе ставлення до шкільної комп'ютерної техніки, до книг, зокрема до підручників.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Поняття інформації. ПовідомленняІнформатика 5 клас Урок №1

Номер слайду 2

ЗмістІнформатика. Техніка безпекиІнфромація. Розділ 1 § 1

Номер слайду 3

Комп’ютер. Розділ 1 § 1

Номер слайду 4

ІнформатикаІНФОРМАТИКАРозділ 1 § 1ІНФОРмація + авто. МАТИКА

Номер слайду 5

Що вивчає інформатика. Розділ 1 § 1

Номер слайду 6

Техніка безпеки. Розділ 1 § 1

Номер слайду 7

Заходьте до комп’ютерного кабінету тільки з дозволу вчителя, не поспішаючи, не торкаючись обладнання. Розділ 1 § 1

Номер слайду 8

Не вмикайте та не вимикайте комп’ютери без дозволу вчителя. Розділ 1 § 1

Номер слайду 9

Під час роботи будьте дуже уважніРозділ 1 § 1

Номер слайду 10

Сидіть прямо, на відстані від екрана щонайменше 40–80 см. Розділ 1 § 1

Номер слайду 11

Працюйте на клавіатурі чистими сухими руками, не натискаючи на клавіші без потреби чи навмання. Розділ 1 § 1

Номер слайду 12

Під час роботи не торкайтеся екрана й тильної сторони монітора. Розділ 1 § 1

Номер слайду 13

Робоче місце має бути чистим. Розділ 1 § 1

Номер слайду 14

Не торкайтеся з’єднувальних проводів та проводів живлення. Розділ 1 § 1

Номер слайду 15

Ніколи не намагайтесь самостійно усунути несправності комп’ютера. негайно повідомте про це вчителя. Розділ 1 § 1

Номер слайду 16

Запам’ятайте! Якщо не дотримувати правил техніки безпеки та поведінки, робота за комп’ютером може завдати шкоди вашому здоров’ю. Розділ 1 § 1

Номер слайду 17

Працюйте за комп’ютером не більше ніж 15 хвилин поспіль. Робіть перерви для відпочинку. Розділ 1 § 1

Номер слайду 18

Після закінчення роботи закрийте всі активні програми та коректно вимкніть комп’ютер. Приберіть робоче місце. Розділ 1 § 1

Номер слайду 19

ІнформаціяІнформація передається за допомогою повідомлень. Повідомлення — це дані, що підлягають передаванню. Розділ 1 § 1Інформація — це відомості про навколишній світ.

Номер слайду 20

Інформація. Розділ 1 § 1

Номер слайду 21

Інформація в живій природіІнформаційні сигнали в житті тварин: звук, світло, запах, поза. Розділ 1 § 1

Номер слайду 22

Інформація в техніцікомп’ютери – сцеціальні пристрої для зберігання, передачі і обробки інформаціїавтоматизовані системи продажу білетів (АСУ «Експрес»)інтернет – глобальна інформаційна системароботи (мають датчики, які замінюють органи чуттів – зір, слух, дотик)Asimo (Honda)Місяцехід. Розділ 1 § 1

Номер слайду 23

ДаніРозділ 1 § 1 Дані — це зрозуміла інформація, яку можна передавати й обробляти.

Номер слайду 24

Властивості інформаціїІнформація повинна бути. Об’єктивною – незалежною від чийоїсь думки«На вулиці тепло», «На вулиці 28°С».зрозумілою (китайська мова?)корисною (за допомогою отриманої інформації можна вирішити певне завдання)достовірною (правдивою)дезінформація, шум, чуткиактуальною – повинна бути важливою в даний момент (погода, землетрус)устарівша, непотрібнаповною (достатньою для прийняття правильного рішення)«Концерт буде ввечеріРозділ 1 § 1

Номер слайду 25

Поняття шуму. Розділ 1 § 1 Якщо повідомлення не несе корисної інформації, то воно несе шум. Інформація може перетворюватися на шум, і навпаки, шум може перетворюватись на інформацію (залежно від ситуації).

Номер слайду 26

Види інформаціїРозділ 1 § 1

Номер слайду 27

27 Сигнали несуть інформацію від органів чуттів до мозку:Інформація сприймається людиною через органи чуття. Розділ 1 § 1

Номер слайду 28

Фронтальне опитування. Що таке інформатика?Що розуміється під термінами «інформація», «повідомлення», «дані»?Які властивості повинна мати інформація?Які є види інформації?Що таке шум?Які є органи чуття у людини?Наведіть приклади отримання інформації через органи чуття. Розділ 1 § 1

Номер слайду 29

Домашнє завдання. Проаналізуватиматеріал параграфу 1;Відповістина запитання 4, 9, 12

pptx
Додано
7 серпня 2018
Переглядів
4212
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку