Презентація "Принципи трудового навчання"

Про матеріал
Презентація "Принципи трудового навчання". Презентація "Принципи трудового навчання". Презентація "Принципи трудового навчання".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПРИНЦИПИ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

Номер слайду 2

ПРИНЦИПИ ВИХОВАННЯ – керівні положення, що відображають загальні закономірності процесу виховання і визначають вимоги до змісту організації та методів виховного процесу.

Номер слайду 3

ПРИНЦИПИ ВИХОВАННЯ

Номер слайду 4

ПРИНЦИПИ ВИХОВАННЯ3) Високої моральності праці, її суспільно корисної спрямованості;2) Виявлення і розвитку індивідуальності в праці;

Номер слайду 5

ПРИНЦИПИ ВИХОВАННЯ4) Залучення дитини до різноманітних видів продуктивної праці;

Номер слайду 6

ПРИНЦИПИ ВИХОВАННЯ5) Постійность, безперервность, посильність праці;

Номер слайду 7

ПРИНЦИПИ ВИХОВАННЯ6) Творчий характер праці;

Номер слайду 8

ПРИНЦИПИ ВИХОВАННЯ7) Єдность праці та багатогранность життя.

Номер слайду 9

Зміст трудового виховання школярів визначається навчальною програмою трудового навчання для кожного класу.

Номер слайду 10

Цілеспрямованість виховання — передбачає спрямування виховної роботи на досягнення основної мети виховання - всебічно розвиненої особистості, підготовки її до свідомої та активної трудової діяльності.

Номер слайду 11

Його суть - виховна діяльність школи має орієнтувати учнів на те, що вони повинні жити життям суспільства, брати посильну участь у ньому вже за шкільною партою і готуватися до трудової діяльності. ЗВ’ЯЗОК ВИХОВАННЯ З ЖИТТЯМ

Номер слайду 12

Прилучаючись до активного життя, школярі засвоюють досвід старших поколінь, можуть і повинні брати посильну участь у процесі державотворення. Завдяки цьому в них формується психологічна, моральна і практична готовність до самостійного суспільного життя й трудової діяльності.

Номер слайду 13

Ґрунтується на діалектичній взаємозалежності педагогічних явищ і процесів. Втілення його в життя передбачає: єдність мети, завдань і змісту виховання. КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД У ВИХОВАННІ

Номер слайду 14

Виховання особистості в колективіІндивід стає особистістю завдяки спілкуванню і пов'язаному з ним відокремленню. Найкращі умови для спілкування й відокремлення створюються в колективі. Отже, цей принцип виховання зумовлений об'єктивними закономірностями розвитку дитини і відповідає природі суспільства.

Номер слайду 15

Поєднання педагогічного керівництва з ініціативою та самодіяльністю учнів. Педагогічне керівництво зумовлюється відсутністю в учнів життєвого досвіду; виховання творчої особистості можливе, якщо існують умови для вияву самостійності й творчості.

Номер слайду 16

Індивідуальний підхід до учнів у вихованні. Такий підхід як індивідуальна корекція загальної системи виховання - важлива вимога до організації виховного процесу і одна з умов підвищення його ефективності.

Номер слайду 17

Принцип системності, послідовності й наступності у вихованні. Виходить з того, що для формування свідомості, вироблення навичок і звичок поведінки потрібна система певних послідовних виховних заходів.

Номер слайду 18

Єдність педагогічних вимог школи, сім'ї і громадськості. Повинна охоплювати всі сторони навчально-виховної роботи школи, всі форми діяльності учнівського та педагогічного колективів, сім'ї, знаходити свій вияв у змісті, формах навчання та виховання, у правилах поведінки школярів, у стилі життя школи, її традиціях.

pptx
Додано
17 квітня 2021
Переглядів
1257
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку