Презентація проекту «Пізнавай Україну»

Про матеріал

Навчальний проект «Пізнавай Україну». Щоб сформувати національно-патріотичну культуру, активну життєву позицію молодших громадян, треба залучати їх до участі у суспільно-політичному житті країни.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТКарпенко Тетяна Олександрівна,учитель початкових класів. Часовоярської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 17 Бахмутської міської ради

Номер слайду 2

ПАСПОРТ ПРОЕКТУУчасники проекту: учні, педагогічний колектив, батьки, представники громадськостіХарактеристика проекту:за кінцевим результатом: інформаційно-дослідницькийза способом реалізації: внутрішнійза змістом: міжпредметнийза формою проведення: презентація дослідженняза навчальною дисциплиною: Я у світі, природознавство, літературне читанняза кількістю учасників: груповийза терміном виконання: середньотривалий (3 місяці)за характером координації: із відкритою координацією

Номер слайду 3

АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОЕКТУВелике значення в процесі навчання та виховання учнів набуває послідовне й системне вивчення історичної, наукової та культурної спадщини українського народу. Навчання любові до рідної мови не деклараціями, а вишуканими зразками української мови; руйнування стереотипу неповноцінності української нації, аби учні сприймали Україну як сучасну, європейську, багату, культурну та розвинену державу. Формування патріотичних почуттів під час вивчення української мови та літератури, бажання жити і працювати задля розквіту української держави.Історія, природа, мистецтво, дозвілля, наука та техніка – все це сфери життя України, які потребують вивчення та усвідомлення. ПРОБЛЕМА ПРОЕКТУдослідження історії своєї Батьківщини, її державних та народних символів, вивчення постатей видатних українців, збереження природи рідного краю, його історичного минулого. ГІПОТЕЗА ПРОЕКТУщоб сформувати національно-патріотичну культуру, активну життєву позицію молодших громадян, треба залучати їх до участі у суспільно-політичному житті країни

Номер слайду 4

ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ: дослідити історичний, науковий та культурологічний аспект розвитку держави; сприяти формуванню національної свідомості, осмислення себе як частини українського народу; звернути увагу на збереження історичної пам'яті; спонукати до творчої пошукової діяльності; формувати вміння працювати в групі; виховувати в учнів активну життєву позицію.вивчення історичної, наукової та культурної спадщини держави, формування й утвердження гуманістичного світогляду особистості, національних і загальнолюдських цінностей громадянина України. МЕТА ПРОЕКТУ

Номер слайду 5

Інформаційно-дослідницькі групиІСТОРИКИПРИРОДОЗНАВЦІНАУКОВЦІМИСТЕЦТВОЗНАВЦІ

Номер слайду 6

ЕТАПИ ПРОЕКТУ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І. Підготовчо-організаційнийстворення інформаційно-дослідницьких груп та їх активу; організаційне засідання: визначення мети, проблем, шляхів їх вирішення, часу здійснення проекту, необхідних ресурсів, планування роботи; колективне обговорення запланованої діяльності. Заходи: опрацювання літератури, робота з Інтернет-ресурсами; створення медіа-контенту; створення сторінки блогу проекту «Пізнавай Україну»; анкетування «Чи знаю я Україну?»; опитування «Відомі історичні постаті України»; відвідування Часовоярського краєзнавчого музею.ІІ . Практично-виконавчий формулювання і уточнення проблеми; розробка плану дій; визначення необхідних ресурсів; визначення очікуваних результатів проекту; налагоження зв’язків, необхідних для роботи. Заходи: включення опрацювання матеріалів проекту до циклу уроків з предметів «Я у світі», «Природознавство», «Українська мова», «Літературне читання», «Інформатика»; збір інформації з тем: «Відомі історичні постаті України», «Українські винахідники та митці», «Природні чудеса України»; «Культурна спадщина моєї держави»; проведення гри-квесту «Подорож країною чудес» (1 група); інформаційний дайджест «Історичні постаті України» (2 група); презентація «Славетні подарунки кожного міста», виготовлення сувенірів (3 група), створення відео «Українські науковці» (4 група).ІІІ. Підсумково-аналітичнийузагальнення результатів, їх оформлення; оформлення інформаційно-навчальних матеріалів для учасників навчально-виховного процесу; презентація напрацювань проекту. Заходи: презентація фотоколажу «Візитні картки українських міст», власної книги «Живе українське слово», інтерактиний плакат «Видатні історичні діячі незалежної України», представлення виставки міні-музею «Український сувенір», проведення відкритих студій «Фізика та хімія у повсякденні», підбірка музичних творів, збірка відеороликів «Природні пам'ятки країни», папка-пересувка «Червона книга Часів Яру».

Номер слайду 7

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ: Дати змогу молодшими школярами усвідомити, що вони є невід'ємною частиною українського суспільства. Розширити знання учнів про історичне, культурне та наукове минуле Батьківщини. Сформувати позитивне ставлення до державності України. Навчити працювати з додатковою літературою та Інтернет-ресурсами. Виховувати активну життєву позицію громадянина-патріота. Критерії оцінювання проектної діяльності:активність кожного учасника проекту відповідно до його можливостей; характер спілкування та взаємодопомоги;глибина розкриття проблеми;використання інформації з різних галузей знань;естетика оформлення результату;вміння презентувати проект.

Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку