Презентація " Професійний калейдоскоп"

Про матеріал
Звіт про результати роботи над проектом " Професійний калейдоскоп" Проблема підготовки учнів до свідомого вибору професії стає особливо актуальною тому, що орієнтація на певну професійну діяльність, свідомий вибір свого життєвого шляху є невід’ємною складовою всього навчально-виховного процесу в школі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація роботи над проектом “ Професійний калейдоскоп”загальноосвітня школа №3 м. Канів Черкаської області11 клас2018-2019н.р.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Автор проекту: Дерев’янко Н. М., класний керівник 11 класу. Актуальність теми: Проблема вибору професії завжди була актуальною і тим більше, залишається такою в сучасних умовах. Яку професію обрати – одне з головних завдань у житті кожної людини. Проблема підготовки учнів до свідомого вибору професії стає особливо актуальною тому, що орієнтація на певну професійну діяльність, свідомий вибір свого життєвого шляху є невід’ємною складовою всього навчально-виховного процесу в школі. Напрямок проекту: профорієнтація учнів. Завдання проекту:- Надання допомоги учням у виборі професії та потребі вивчення навчальних предметів;- Створення моделі профорієнтаційної роботи в школі

Номер слайду 4

Мета проекту: - ознайомитися з різними професіями, для яких в тій чи іншій мірі потрібні знання з різних навчальних предметів; - вивчити їх особливості, попит на ринку праці; - визначити роль та місце даних професій в соціально-економічному розвитку країни; - виховувати інтерес до вивчення шкільних предметів; - допомогти учневі визначитися у своїй професійній спрямованості, зробити вибір та в майбутньому відчути щастя життєвої реалізації;вселити віру у власні сили та бачення перспективи кращого розвитку свого майбутнього. Потрібно не просто мріяти, а цілеспрямовано йти до мрії

Номер слайду 5

Шляхи реалізації проекту. Вересень 2018 р. : Зустріч з представниками Національного університету харчових технологій

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Жовтень 2018 р. :

Номер слайду 8

Знайомство з Черкаським інститутом пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля. Та з ЧЕРКАСЬКИМ УНІВЕРСИТЕТОМ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО

Номер слайду 9

Листопад 2018 р. : Навчально-науковий центр «Інститут біології та медицини» Київського національного університету ім. Т. Шевченка завітавдо нашої школи. Волонтерська акція «Біологія – наука майбутнього»

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Грудень 2018 р. Національний авіаційний університет НАУ в гостях у Каневі

Номер слайду 12

Січень 2019 р. Київський Національний університет культури і мистецтва. Учні шкіл Канева завітали в гості

Номер слайду 13

Лютий 2019 р. КАНІВСЬКИЙ КОЛЕДЖ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ УМАНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУІМ. П. ТИЧИНИ – ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ УНІВЕРСИТЕТУЗапросив наших учнів до себе на навчання

Номер слайду 14

Березень2019 р. Незабутні враження отримали учні 10 і 11 класів від зустрічі з представником Переяслів-Хмельницького державного педагогічного університету ім. Григорія Сковороди

Номер слайду 15

Профорієнтаційна година

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Квітень2019 р. З агітацією вступу завітали гості з Черкас до учнів 9-х і 11-го класів

Номер слайду 18

На безкоштовне навчання запрошує

Номер слайду 19

Травень2019 р.“Діагностичне опитування учнів щодо визначення типу професії”

Номер слайду 20

Методика “Діагностичне опитування учнів щодо визначення типу професії”З 20 пар запропонованих видів діяльності необхідно вибрати лише один вид відповідей поставити знак «+». Інструкція: «Припустимо, що після відповідного навчання Ви зможете виконувати будь-яку роботу. Але якби Вам прийшлось вибирати тільки з двох можливостей, чому б Ви віддали перевагу?»ТЕКСТ ЗАПИТАЛЬНИКА1а. Доглядати за тваринами ЧИ 1б. Обслуговувати машини, прибори (слідкувати, регулювати)2а. Допомагати хворим ЧИ 2б. Складати таблиці, схеми, програми для комп’ютерів 3а. Слідкувати за якістю книжкових ілюстрацій, плакатів, художніх листівок ЧИ 3б. Слідкувати за станом, розвитком рослин

Номер слайду 21

4а. Опрацьовувати матеріали (дерево, тканину, метал тощо) ЧИ 4б. Доводити товари до споживача, рекламувати, продавати5а. Обговорювати науково-популярні книги, статті ЧИ 5б. Обговорювати художні книги (концерти, вистави тощо)6а. Ростити молодняк (тварин будь-якої породи) ЧИ 6б. Тренувати товаришів (або молодших) у виконанні якихось дій (трудових, навчальних, спортивних) 7а. Копіювати малюнки, зображення (чи настроювати музичні інструменти) ЧИ 7б. Керувати якимось вантажним (підйомним чи транспортним) засобом – підйомним краном, трактором, тепловозом тощо

Номер слайду 22

8а. Повідомляти, пояснювати людям необхідні їм відомості (у довідкових бюро, на екскурсії тощо) ЧИ 8б. Оформлювати виставки, вітрини (чи брати участь у підготовці п’єс, концертів)9а. Ремонтувати речі, вироби (одяг, техніку), житло ЧИ 9б. Шукати й виправляти помилки в текстах, таблицях, малюнках10а. Лікувати тварин10б. Виконувати розрахунки, вирахування11а. Виводити нові сорти рослин ЧИ 11б. Конструювати, проектувати нові види промислових виробів (продукти харчування, одяг, машини тощо)12а. Розбирати суперечки, сварки між людьми, переконувати, пояснювати, карати, заохочувати ЧИ 12б. Розбиратися в кресленнях, схемах, таблицях (перевіряти, уточнювати, приводити до порядку)

Номер слайду 23

13а. Спостерігати, вивчати роботу гуртків художньої самодіяльності ЧИ 13б. Спостерігати, вивчати життя мікробів14а. Обслуговувати, налагоджувати медичні прибори, апарати ЧИ 14б. Надавати людям медичну допомогу при пораненнях, забиттях, опіках тощо15а. Художньо описувати, зображувати події (ті, що спостерігаєш і ті, що вигадуєш) ЧИ 15б. Складати точні описи-звіти про події, явища, об’єкти, що спостерігаєш, вимірюєш16а. Робити лабораторні аналізи в лікарні ЧИ 16б. Приймати, оглядати хворих, спілкуватися з ними, призначати лікування17а. Фарбувати чи розмальовувати стіни приміщень, вироби ЧИ17б. Виконувати монтаж чи збір машин, приборів

Номер слайду 24

18а. Організовувати культпоходи однолітків чи молодших в театри, музеї, туристичні походи тощо ЧИ 18б. Грати на сцені, брати участь в концертах19а. Виготовляти за кресленнями деталі, вироби (машини, одяг), будувати споруди ЧИ 19б. Займатися кресленням, копіювати креслення, мапи20а. Вести боротьбу з хворобами рослин, зі шкідниками лісів, садів ЧИ 20б. Працювати на клавішних машинах (комп’ютері, друкарській машинці, телетайпі тощо)

Номер слайду 25

ЛИСТ ВІДПОВІДЕЙЛюдина – природа 1а 3б 6а 10а 11а 13б 16а 20а. Людина – техніка 1б 4а 7б 9а 11б 14а 17б 19а Людина –людина 2а 4б 6б 8а 12а 14б 16б 18а Людина – знакова система 2б 5а 9б 10б 12б 15а 19б 20б. Людина – художній образ 3а 5б 7а 8б 13а 15б 17а 18б

Номер слайду 26

Лист відповідей зроблений так, щоб можна було підрахувати кількість знаків «+» у кожному з 5-ти типів професій. Людині, що проходить тестування, рекомендується вибрати той тип професії, який отримав максимальну кількість знаків «+».

Номер слайду 27

Результати опитування. В опитуванні взяли участь 13 учнів 11 класу. Людина –природа-1 учень. Людина-техніка-2 учніЛюдина-людина-4 учніЛюдина-знакова система-1 учень. Людина-художній образ-2 учніЛюдина-природа і людина-художній образ -1 учніЛюдина-техніка і людина-людина-2 учень

Номер слайду 28

ТИП ПРОФЕСІЇВИД ДІЯЛЬНОСТІПРИКЛАДИ ПРОФЕСІЙЛюдина – природа. Вивчення, досліджен-ня, вирощування, догляд, профілактика захворювань тощо. Геолог, хімік, агроном, селекціонер, садівник, зоотехнік, зоолог, лісник, рибовод, птахівник, інженер-океанолог, біолог, геофізик, ветеринарний лікар, дресирувальник диких тварин. Людина – художній образ Художнє відображення дійсності, створення образів, відтворення, проектування, моделювання тощо. Архітектор, артист, скульптор, художник, реставратор, письменник, кінорежисер, дизайнер, модельєр, ювелір, маляр, вишивальниця, перукар, кулінар, фотограф тощо. Людина – техніка Створення, монтаж, складання, управлін- ня, експлуатація, ремонт тощо. Електрослюсар, водій, токар, електрик, шахтар, монтажник, фрезерувальник, газозварник, ткач, металург, прядильниця, машиніст, будівельник тощо. Людина – знакова система. Обчислення, підрахун- ки, упорядкуваня, збирання, аналіз та зберігання інформації, виконання креслень, переклади текстів Бухгалтер, економіст, кресляр, оператор, конструктор, телеграфіст, перекладач, топограф, математик, програміст, друкарка, бібліотекар тощо. Людина –людина. Виховання; навчання; управління; побутове, інформаційне, медичне, правове обслуговування тощо. Вчитель, лікар, міліціонер, адвокат, офіціант, стюардеса, екскурсовод, адміністратор, кореспондент, продавець, тренер тощо.

Номер слайду 29

«Якщо ви вдало оберете труд і вкладете в нього свою душу, щастя саме вас відшукає». (К. Ушинський) «Якщо людина не знає, до якої гавані вона прямує для неї жоден вітер не буде попутним» (Сенека) «Коли праця – задоволення, життя прекрасне». (М. Горький) «Треба любити те, що робиш, і тоді праця – навіть найгрубіша – підноситься до творчості». (М. Горький)Мудрі вислови

Номер слайду 30

«Усякий вибір поганий, якщо людина сидить склавши руки, але всякий вибір може стати вдалим, варто тільки захотіти». (Ален)

pptx
Додано
16 листопада 2020
Переглядів
821
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку