Презентація "Профорієнтаційна робота у школі"

Про матеріал

В презентації загальноосвітньої школи №20 описується досвід роботи педагогічного колективу з профорієнтаційної роботи. Прикладом є розробка особистого щоденника учня, де є надбання учнів з професійного самовизначення.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Особистий щоденник професійного самовизначенняучениці 11 класу Гнатюк Ольги. Головна

Номер слайду 2

Розділ 1. Виявлення професійних інтересів, схильностей, намірів. Розділ 2. Визначення індивідуально-психологічних характеристик і рівня розвитку здібностей, необхідних для оволодіння обраною професією. Розділ 4. Довідково-інформаційний банк даних. Розділ 5. Вибір професії (прийняття рішення). Розділ 3. Індивідуальні та групові консультації. Головна. Зміст

Номер слайду 3

Виявлення професійних інтересів, схильностей, намірів З 12 лютого 2015 року я є головою шкільного самоврядування «ТЕМП». До моїх обов’язків входить: допомога вчителям і адміністрації школи, створення святкових і тематичних заходів, втілення нових ідей у шкільне життя, допомога учням, створення плану, щодо нових правил і пропозицій на навчальний рік. Мені подобається бути президентом школи, тому я із задоволенням, успішно займаюсь своєю справою.

Номер слайду 4

Я вмію працювати в команді та вести за собою інших людей! В 2015 році я брала участь у міському конкурсі «Лідер учнівського самоврядування» та посіла І місце. Моє життєве кредо: «Крізь тернії до зірок». Вважаю, що треба завжди ставити перед собою нову мету та долати будь-які перешкоди на своєму шляху задля її досягнення.

Номер слайду 5

Влітку 2015 року я брала участь у всеукраїнському літньому освітньому проекті «Школа Успіху», організатором якого, є Фонд братів Кличків. «Школа Успіху» - це унікальний безкоштовний літній освітній табір для обдарованих підлітків, який покликаний розкривати таланти і розвивати у дітей навички самостійних активних дій та відповідальної і цілеспрямованої поведінки. Я пройшла два конкурсних етапи та виграла безкоштовну путівку до цього табору. Зустрілась з Віталієм Кличко поспілкувалась з багатьма цікавими людьми, взяла участь у багатьох тренінгах та стала справжнім лідером.

Номер слайду 6

Я дуже активна людина, тому не уявляю своє життя без спілкування з людьми, участі в конкурсах та різноманітних заходах, тренінгах, святах!

Номер слайду 7

Я хочу стати вчителем і впевнено йду до своєї заповітної мрії. У своїй рідній школі я бачу як працюють вчителі-майстри. Мої вчителі мене вчать, що людина повинна мати не тільки розумну голову, але й розумне серце. Бути вчителем дуже відповідально, бо він для учнів взірець у мисленні та поведінці.

Номер слайду 8

Професіограма вчителя Якості особистостіСуспільної спрямованості: — науковий світогляд, потреби передової людини;— громадянська зрілість і активність— загальна ерудиція, начитаність;— загальнолюдські моральні риси та якості;— прагнення до висот своєї професії. Професійно-педагогічної спрямованості:— висока професійна працездатність;— любов до дітей, гуманне ставлення до них;—наполегливість, цілеспрямованість;— витримка, терплячість, самовладання;— зібраність, і зовнішня охайність;— компетентність;— педагогічний такт, чуйність, щирість;— комунікативність, виразна мова;

Номер слайду 9

Професіограма вчителя Уміння і навички. Конструктивні: — планувати навчальну й виховну роботу;— відбирати, аналізувати й синтезувати навчальний програмовий матеріал;— творчо й обґрунтовано будувати організаційно-педагогічну структуру уроку;— планувати систему перспективних ліній у розвитку окремої особистості та колективу;— здійснювати індивідуальну програму навчання. Організаторські:— виявляти й організовувати актив класу;— організовувати різні види колективної та індивідуальної діяльності учнів, розвивати їхню активність;— здійснювати контроль і допомогу в розумовому розвитку учнів;— здійснювати педагогічне керівництво учнівськими організаціями;— організовувати роботу з батьками та громадськістю.

Номер слайду 10

Професіограма вчителя Уміння і навички. Комунікативні: — встановлювати педагогічно доцільні відносини з учнями, батьками, учителями;— регулювати внутрішньо-колективні та міжколективні відносини;— знаходити потрібні форми спілкування з учнями й батьками;— передбачати результат педагогічної дії на відносини з учнями. Дослідницькі:— вивчати індивідуальні особливості учнів та колективу;— критично оцінювати свій досвід, результати своєї діяльності;— усвідомлено вдосконалювати педагогічну майстерність, самоосвіту та самовиховання;— використовувати в роботі психолого-педагогічні дослідження, передовий педагогічний досвід;— прогнозувати використовувані засоби і методи роботи;— володіти технічними засобами навчання.

Номер слайду 11

Професіограма вчителя Вимоги до психолого-педагогічної підготовки. Знання:— психолого-педагогічні;— анатомо-фізіолого-гігієнічні;— теорії і методики виховання;— змісту навчального предмета й методики його викладання;— індивідуально-психологічних особливостей особи на різних вікових етапах;— методики індивідуальної роботи та роботи з дитячими і молодіжними колективами;— змісту і методів роботи з батьками та громадськістю;

Номер слайду 12

Визначення індивідуально-психологічних характеристик і рівня розвитку здібностей, необхідних для оволодіння обраною професією

Номер слайду 13

Людина - людина Спрямованість на себе – 43 Спрямованість на спілкування – 36 Спрямованість на справу – 45

Номер слайду 14

Індивідуальні та групові консультаціїКонсультаціїДиректор школи. Викладач української мови та літератури. Вебінари з профорієнта-ції

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Довідково-інформаційний банк даних. Маріупольський державний університет. Факультет:1. Філологія: українська мова та література.2. Середня освіта (українська мова та література)Перелік сертифікатів ЗНО для вступу:1. Українська мова та література.2. Історія України.3. Англійська мова.

Номер слайду 17

Бердянський педагогічний університет. Факультет:1. Середня освіта (українська мова та література).2. Початкова освіта. Перелік сертифікатів ЗНО для вступу:1. Українська мова та література.2. Історія України.3. Англійська мова.4. Біологія.

Номер слайду 18

Львівський національний університет ім. І. Франка. Факультет: Філологія: українська мова та література. Перелік сертифікатів ЗНО для вступу:1. Українська мова та література.2. Історія України.3. Англійська мова.

Номер слайду 19

Київський національний університет ім. Т. Шевченка. Факультет: 1. Філологія: слов’янські мові, література та переклад; українська мова, література; польська мова. Перелік сертифікатів ЗНО для вступу:1. Українська мова та література.2. Історія України.3. Англійська мова.

Номер слайду 20

Київський національний педагогічний університет ім. М. Драгоманова. Факультет: Середня освіта (українська мова та література)Перелік сертифікатів ЗНО для вступу:1. Українська мова та література.2. Історія України.3. Англійська мова.4. Біологія.

Номер слайду 21

Київський університет ім. Б. Грінченка. Факультет: Філологія: українська мова та література.2. Початкова освіта. Перелік сертифікатів ЗНО для вступу:1. Українська мова та література.2. Історія України.3. Англійська мова.4. Біологія.

Номер слайду 22

Вибір професії (прийняття рішення) Моя майбутня професія – вчитель української мови та літератури (додаткивий варіант – вчитель молодших класів). Я не стою на місці, люблю пізнавати щось нове та прагну відкривати для себе більше можливостей! Я вважаю, що в нашому житті треба йти в ногу з часом. Тому я хочу стати саме сучасним вчителем! Я обов’язково досягну своєї мети!

pptx
Додано
17 січня 2018
Переглядів
6645
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку