Номер слайду 2
Тема уроку: Прокаріотичні організми: археї та бактерії. Мета уроку: ознайомити учнів з характерними особливостями будови, живлення, розмноження та поширення бактерій; формулювати висновки та узагальнення про процеси життєдіяльності організмів; розвивати вміння порівнювати біологічні об’єкти між собою, аналізувати та робити відповідні висновки; розвивати пам’ять, увагу, спостережливість, сприяти формуванню в учнів гігієнічних норм і правил здорового способу життя. виховувати бережливе ставлення до єдності всіх живих організмів. Завдання уроку: вивчити прокаріотичні організми: археї та бактерії, прокаріотів , продовжити формування основних компетентностей – предметної, здоров’язбережувальної, саморозвитку та продуктивної творчої діяльності. Тип уроку: комбінований. Форма уроку: урок- вікторина. Місце уроку: поточний. Методи, форми, прийоми навчання1.Інформаційно-рецептивний: А)словесний: розповідь, бесіда, повідомлення учнів, робота з підручником;Б) наочний: демонстрація. Прийоми навчання: виклад інформації, повідомлення, активізація уваги та мислення, одержання з тексту нових знань.2. Репродуктивний: Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація та закріплення вже набутих нових знань.3. Проблемно-пощуковий: постановка проблемного питання. Прийоми навчання: постановка взаємопов’язаних питань, активізація уваги та мислення. Форми роботи: індивідуальна робота, групова робота Міжпредметні зв’язки: біологія, основи здоров’я. Обладнання й матеріали: підручник, слайд презентація Поняття і терміни: прокаріоти, археї, плазміда, нукліоїд, актиноміцети, мікоплазми,бродіння,кон’югація, трансформація, спори, інцистування.