«Інтерактивне тестування»17% - 1б.33% - 2б.50% - 3б.67% - 4б.83% - 5б.100% - 6б.1. Зони кінчика молодого кореня розташовані в такому порядку: А кореневий чохлик, зона розтягування, зона поділу, всисна, провідна B кореневий чохлик, зона поділу, зона розтягування, всисна, провідна C зона поділу, всисна, кореневий чохлик, провідна, зона поділу D кореневий чохлик, провідна, зона поділу, всисна, зона розтягування2. Зона кореня, яка містить твірну тканину: А всисна B зона поділу C провідна D розтягування3. Всисна зона щільно вкрита: А кореневим чохликом B кореневими волосками C бічними коренями D корком4. Вкриває верхівку кореня й поліпшує просування його в ґрунт: А кореневий чохлик B ситоподібні трубочки C кореневі волоски D кора5. Найтовща ділянка кореня, забезпечує рух поглинутих у всисній зоні води й мінеральних речовин: А провідна зона B зона поділу C всисна зона D зона розтягування6. Центральну частину кореня утворює…., під цифрою 6: А кора B центральний циліндр C шкірка D покривна тканина
які утворюються у рослин, що ростуть на ґрунтах, де не вистачає кисню. Вони піднімаються над поверхнею ґрунту або води, якщо місце заболочене, і ростуть вгору. В цих коренях накопичується повітря, що потім поступає в звичайні корені, які знаходяться в товщі ґрунту. Такі корені характерні для рослин боліт та мангрових дерев у тропіках. Дихальні корені
Домашнє завдання:1. Опрацювати §24, тестові завдання на с. 95.2. Поповніть свій біологічний словник.3. Подумайте* чому коренеплоди, бульбокорені утворюються переважно у травянистих рослин.4. Підфарбуйте*червоною або синьою фарбою склянку води й поставтє в неї на 2-3 дні гілочки вишні або яблуні. Принесіть ці гілочки на наступний урок