Презентація містить матеріал для повторення будови мохів, папоротей та квіткових рослин, завдання на порівняння, знаходження подібного, спостережливість у довкіллі та елементарне застосування знань для висновків про використання рослин.
Тематичне оцінювання «Різноманітність рослин»6 клас
Номер слайду 2
Мета: повторити та закріпити знання з теми «Різноманітність рослин»; розвивати вміння порівнювати за вказаними ознаками, розпізнавати рослини різних груп; робити висновки про використання мохів, папоротей, покритонасінних людиною у господарстві У тебе нині багато справ, але я хочу тобі допомогти бути успішним
Номер слайду 3
Подумаємо і порівняємо. Це будова моху. На цьому малюнку є мохи? У зошиті з допомогою батьків запиши число, тему уроку , номер слайду та відповіді на питання
Номер слайду 4
Порівнюємо і спостерігаємо. Розглянь усі малюнки. На них зображені окремі листки і ціла рослина. Чи можна сказати, що всі ці малюнки зображають папороті? Які ознаки на це вказують?Чи бачив ти папороті на клумбах або у лісі? Чи саджають папороть на городі?12345
Номер слайду 5
Пригадаємо і застосуємо. Розгляньте малюнки. Пригадайте органи квіткових (покритонасінних) рослин. Чи є малюнки, на яких зображено не квіткові рослини? Якщо так, то назвіть літери цих малюнків. Якщо НЕ ВТОМИЛИСЯ, то зробіть підписи до малюнка ААБВГД12345
Номер слайду 6
Знання про рослини потрібні, щоб задовольняти потреби. Згодні? Переконаємося?Яку потребу задовольняють ці квіткові рослини. Назви рослини, які упізнаєш. АБВГДЕ
Номер слайду 7
Попроси маму допомогти тобі надіслати відповіді на адресу вчителя. Чи сподобалися смайлики? Який найбільше? А хочеш придумати і намалювати свого смайлика,?