Презентація "Робота з дітьми з особливими освітніми потребами " розроблена для соціалізації шкільної спільноти.Інклюзивні заходи для учнів початкової школи спрямовані на зменшення упередженості серед дітей.
Робота з дітьми з особливими освітніми потребами. Підготувала Ніна Михальченко, вчителька початкових класів
Номер слайду 2
Інклюзивні заходи пропонують безліч переваг як для учнів, так і для вчителів: Сприяє розумінню: ці заходи сприяють розумінню різного походження та здібностей, виховують співчуття та взаємну повагу серед однолітків. Покращує соціальні навички: учні з різного походження вчаться спілкуватися, співпрацювати та працювати разом, відточуючи свої соціальні навички. Підвищує самооцінку: відчуття причетності підвищує впевненість учня/учениці в собі, що може призвести до більшої участі та більш позитивного досвіду в класі. Зменшує упередження: регулярне спілкування з різними групами допомагає розвіяти міфи та зменшити упередження. Підготовка до реального світу: у світі, що все більше глобалізується, навчання взаємодії з різними групами готує учнів до сценаріїв реального світу, робочих місць і соціальних ситуацій.2
Номер слайду 3
Інклюзивні класи, розроблені за принципами універсального дизайну, мають власний набір унікальних переваг: Цілісне навчання: інклюзивне середовище в класі задовольняє потреби всіх учнів, забезпечуючи кожному доступ до навчального матеріалу у спосіб, який найкраще відповідає їхнім вимогам. Це дає дітям можливість продемонструвати свої сильні сторони та допомогти іншим. Різноманітні точки зору: заохочує дискусії в класі, наповнені різноманітними точками зору, що веде до багатшого та всебічного навчання. Взаємонавчання: учні вчаться не лише у своїх вчителів, але й у своїх однолітків, вбираючи навички та розуміння, яких не можна отримати з підручників. Сприяє справедливості: гарантує, що кожен учень, незалежно від його походження чи здібностей, отримує рівний шанс брати участь і «сяяти». Це чудова можливість підтримати учнів спеціальної освіти в класі. Покращені навички вчителя: педагоги стають вправними у використанні низки стратегій навчання, щоб задовольнити різні стилі та потреби, тим самим покращуючи свій професійний розвиток.3
Номер слайду 4
ІНКЛЮЗИВНІ ЗАХОДИ ДЛЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ Team Storytime: невеликі групи дітей діляться історіями членів своїх сімей, підкреслюючи багатий гобелен різноманітного походження в їхній шкільній спільноті. Гра з різними здібностями: організовуйте ігри, у яких діти з різними здібностями грають разом, наголошуючи на командній роботі та розумінні. Мистецтво відбитків пальців: учні створюють твір мистецтва або групову фреску, використовуючи відбитки своїх пальців. Він відзначає індивідуальність, а також підкреслює колективну ідентичність класу. День адаптивного спорту: організуйте фізичні вправи, адаптовані для дітей з особливими освітніми потребами, щоб забезпечити участь усіх. Технологічна інклюзивність: включайте допоміжні технологічні інструменти в уроки, забезпечуючи активну участь усіх. Ланцюжок компліментів: учні сідають у коло. Один учень починає з того, що робить комплімент іншому. Потім одержувач робить комплімент комусь іншому, доки всі не отримають похвалу. Це формує позитив і самооцінку.4
Номер слайду 5
Вправи5
Номер слайду 6
«Цінування різноманітності» Ця проста вправа зосереджена на обговоренні того, що означає бути «учасником». Дайте своїм учням можливість поміркувати над власним досвідом того часу, коли вони відчували себе причетними, а потім обміркувати, як вони можуть вітати інших – як у класі, так і поза межами громади! 6
Номер слайду 7
«Якби я був супергероєм»Визначте зі своїми учнями кількох відомих супергероїв і обдумайте прикметники, які описують цих супергероїв та їхні дії. Попросіть учнів зобразити та описати, якими б супергероями були б вони.7
Номер слайду 8
«Сімейний портрет»Більшу частину раннього світогляду дитини формують в сім’ї. Поставте їм ключові запитання, наприклад: Як формується сім’я? Як члени сім’ї підтримують один одного?Як це працює: Нехай учні намалюють свою сім’ю. Потім дайте відповідь на кілька запитань про їхні сім’ї. Наприклад: Моя сім’я піклується про мене,… Я допомагаю своїй сім’ї,… Я показую своїй сім’ї, що піклуюся про них,…8
Номер слайду 9
«Співбесіда з однокласниками»Ця вправа допомагає учням виявити, чим вони однакові та чим вони відрізняються один від одного. Це встановлює, що наша ідентичність робить світ цікавішим і красивішим, незважаючи на відмінності. І це допомагає учням знайти, скільки в них спільного. Крім того, ця діяльність призначена для розвитку емпатії шляхом активного вивчення інших. Почніть із розмови про те, чим ми всі відрізняємося один від одного та чим ми однакові. Відповіді учня можна записувати на дошці для стирання. Потім нехай учні об’єднаються в пари та опитають один одного. 9
Номер слайду 10
«Кожному пірату потрібен скарб» Полювання за «скарбами» пропонує розваги, які сподобаються майже кожному, але додайте додатковий елемент гри, наповнивши «скриню зі скарбами» здобиччю. Все, що вам потрібно зробити, це сховати предмети навколо ігрового майданчика на висоті доступній для кожної дитини. Потім дайте їм по скрині, яку потрібно наповнити, і дозвольте учням шукати «скарби».10
Номер слайду 11
«Сліпі контури» Учні по черзі точно обводять приховані об’єкти/фігури один одного лише на дотик.11