Презентація" Роль і місце родини та школи у формуванні навичок безпечної поведінки"

Про матеріал
Коли до школи завітають батьки для співпраці з вчителями та учнями-завжди приємно, бо намагаємось досягти єдиної мети: виховати майбутніх громадян, яким в Коли до школи завітають батьки для співпраці з вчителями та учнями-завжди приємно, бо намагаємось досягти єдиної мети: виховати майбутніх громадян, яким властива людяність, доброта, повага до оточуючих,самоповага, розуміння важливих життєвих проблем.Так, 06.02.2019 року у 5-Б класі відбулось 5-те засідання Клубу " Батьки і Діти", на якому були присутні учні, їх батьки та начальник відділу " Нижньосірогозьке бюро правової допомоги" Каховського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Угорчук Інесса Олександрівна.Тема зустрічі присвячена дню безпечного інтернету " Роль і місце родини та школи у формуванні навичок безпечної поведінки".Дякуємо всім за активну участь в обговоренні важливої проблеми. ластива людяність, доброта, повага до оточуючих,самоповага, розуміння важливих життєвих проблем.Так, 06.02.2019 року у 5-Б класі відбулось 5-те засідання Клубу " Батьки і Діти", на якому були присутні учні, їх батьки та начальник відділу " Нижньосірогозьке бюро правової допомоги" Каховського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Угорчук Інесса Олександрівна.Тема зустрічі присвячена дню безпечного інтернету " Роль і місце родини та школи у формуванні навичок безпечної поведінки"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Роль і місце школи, батьків у формуванні навичок безпечної поведінки дітей Засідання Клубу “ Батьки і Діти” № 5

Номер слайду 2

Співпраця Громадскість Вчителі Діти Батьки Формуємо єдиний колектив

Номер слайду 3

Правила Бути організованим Не грубити Допомога один одному Співпраця Намагатись бути дорослими (Вирішуємо питання У класному колективі) Протягни руку дружби Лихослівґю- бій Слухати і чути Підкорятись повноваженням колективу Дотримуйся Закону України “Про Освіту” про права та обовґязки Дотримуватись правил з Т/БЕЗПЕКИ Правила формування колективу

Номер слайду 4

Під час виховних заходів В ідальні Під час чергування Дорога додому- до школи На перервах Під час спілкування з однолітками Під час уроків Під час спортивних занять Безпечна поведінка дітей

Номер слайду 5

Небезпека мережі інтернет комп'ютерна ігрова залежність Використання моб. телефонів у школах під час уроків, а це відволікає дітей від навчання Заважає роботі вчителя. Страждає імунна система дитини Виникають немотивовані головні болі . Виникає «синдром дратівливої слабкості» виникають проблеми з пам’яттю, погіршується памґять виникають труднощі під час спілкування в колективі однолітків. спостерігається емоційна нестриманість і різка зміна настрою Спостерігається зниження концентрації уваги у дитини. Виникають труднощі у навчанні 7 лютого - День безпечного Інтернету.

Номер слайду 6

Є спеціальні медичні рекомендації, згідно з якими для дітей до 14 років розмови по мобільному телефону мають бути не довше чотирьох хвилин поспіль. Увага! Порнографія Пояснювати дитині, що телефон є передусім засобом зв'язку, а не іграшкою і предметом хизування перед однолітками, і що використання його має бути все-таки обмеженим.   Батькам періодично передивлятися історію повідомлень дитини , слідкувати за акуратністю у висловлюваннях Увага! Ненормативна лексика Увага! Шахрайство Увага! Спілкування з небезпечними людьми Увага! Кібербулінг Контроль батьків над дотриманням правил

Номер слайду 7

Кібербулінг-новітня форма агресії Це може статися під час підліткового періоду (охоплює вік від 11 до 16 років).  Агресивність Жорстокість у висловлюваннях  Наклеп з боку однолітків Кіберцькування Кібербулінг-загроза ХХІ століття

Номер слайду 8

Найпростіший спосіб профілактики кібербулінгу—  більше проводити часу з дитиною Ми маємо самі подбати про життя і безпеку своєї дитини. Виховувати самоповагу у дитині  Не будьте байдужими спостерігачами Навчити дитину пишається власними гідними та сміливими вчинками. Покращувати Інтернет – етику нам просто необхідно. 

Номер слайду 9

Образливі повідомлення найкраще ігнорувати Формуйте комунікативну культуру роз’ясніть дитині, яка її власна поведінка буде вважатися нормальною, Батькам реагувати спокійно та впевнено, апналізуючи обставини, що відбулися Повідомити дорослим : вчителям, директору, заступникам директора, практичному психологу, соціальному педагогу школи про факт некоректної поведінки однолітка Здорові стосунки передбачають взаємодію між людьми на основі взаємної поваги, Поради психологів

Номер слайду 10

Багато відеоігор ґрунтується на принципі боротьби. Зловживання такими іграми притупляє чутливість маленької людини до жорстокості і може виховати в дитині переконання, що агресія — це непоганий спосіб вирішення проблем. Бездозвільний вихід з уроків- Н е м о ж л и в и й! Іграшки-блеї-можливе поранення інших, нерозуміння: навіщо ці іграшки у школі? Недозволено під час уроків заважати іншим класам Проводити навчальні Заняття(включення музики на моб. телефонах) Під час уроків в приміщенні класної кімнати за учнів Відповідає вчитель, тому дітям не можна виходити з класу під час навчальних занять Сучаснй стан молодших підлітків

Номер слайду 11

Крадіжки Самосуд підозрілість  Бійки Образливі слова Нанесення тілесних ушкоджень Істеричні прояви характеру (несподівані безпричинні сльози, крик) агресивність Що лежить в основі ? Увага! Дитяча злочинність

Номер слайду 12

4. Сумлінно навчатись; активно працювати на уроках, готуватись самотужки; старанно виконувати домашні завдання 4. Усі діти мають право на освіту 3.Дотримуватись правил моральної етики; організовувати дозвілля так, щоб воно приносило корись і не заважало іншим 3. Усі діти мають право на відпочинок і дозвілля   2. Поважати близьких та друзів. Не принижувати гідності кожної людини. Поводитись так, щоб своєю поведінкою не порушувати прав іншої людини 2. Всі діти рівні у своїх правах   1.Поважати і любити своє оточення. Ставитися до них так, як би ми хотіли щоб ставились до нас 1. Усі діти мають право на любов і турботу Обов’язки Права

Номер слайду 13

8.Дотримуватись норм і правил поведінки, прийнятих у суспільстві. Не створювати ситуацій, що можуть спричинити нещасні випадки 8.Всі діти мають право на життя 7.Не ображати і не принижувати оточуючих 7.Жодну дитину не можна ображати або принижувати 6.Виконувати роботу, яка не завдає шкоди здоров'ю. Виконувати всі види обслуговуючої праці 6.Жодну дитину не можна примусово залучати до праці 5.Поважати співрозмовників. Коректно і тактовно висловлювати свої думки. Дотримуватись правил мовного етикету 5. Всі діти мають право на вільне спілкування Обов’язки Права

Номер слайду 14

Колектив 5-Б намагається бути найкращим

Номер слайду 15

Ми радіємо успіхам кожного

Номер слайду 16

Вчитися працювати, радіти життю, сонцю, приносити радість рідним-завдання кожного!

ppt
Пов’язані теми
Етика, 5 клас, Виховна робота
До підручника
Етика 5 клас (Фесенко В.І.)
Додано
12 лютого 2019
Переглядів
1298
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку