Презентація "Розв'язання систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання"

Про матеріал
Урок містить різноманітні завдання, які об'єднують навички алгебраічних перетворень з цікавою інформацією з інших областей знань. Завдяки різноманітності завдань та веселій, ігровій формі, урок проходить легко і невимушено.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Математика – це мова, якою написана книга природи… Галілео Галілей. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ СИСТЕМ ДВОХ ЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ З ДВОМА ЗМІННИМИ СПОСОБОМ ДОДАВАННЯАлгебра 7

Номер слайду 2

ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯу – х = 32у – х = 63х + у = 79х – 4у = -7у + х = 53х – у = 11х – 3у = 62у – 5х = -4(0;3)(1;4)(4;1)(0;-2)IIIIIIIV

Номер слайду 3

МЕТА ТА ЗАВДАННЯ УРОКУ6х + 7у = 23х – 4у = 46 Завдання: розв’яжіть систему рівнянь!Мета: розв’язати правильно, розв’язати швидко, розв’язати зручним способом!у = -6х + 2 7у = 3х – 46 4{F5 AB1 C69-6 EDB-4 FF4-983 F-18 BD219 EF322}ху{F5 AB1 C69-6 EDB-4 FF4-983 F-18 BD219 EF322}хуу = -6х + 2 73х – 4(-6х + 2) = 46 7 Висновок: міркуємо, аналізуємо, шукаємо, навчаємось! Графічно???Підстановкою???

Номер слайду 4

АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬВирази змінну у через х: Розв’яжи рівняння: Перевір, чи проходить графік рівняння через точку М(1;3):3х + у = 5-4х – у = 2у + 7х = 103у + х =05х + 2у = 33х + 1 = 74 – у = 210х = 55у + 4 = 0у = 3х; у = 2х +1; 5х – 2у = -1; х + у = -4; 6у – 4х = 14;у = 5 – 3х у = – 4х – 2 у = –7х + 10 у = –х/3 у = –2,5х + 1,5 х = 2 у = 2 х = -0,5 у = 0,8 (4/5)

Номер слайду 5

ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬАЛГОРИТМ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ СИСТЕМ ЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ ІЗ ДВОМА ЗМІННИМИ СПОСОБОМ ДОДАВАННЯ6х + 7у = 23х – 4у = 46 Помножте обидві частини рівнянь (рівняння) системи на такі числа, щоб коефіцієнти при одній зі змінних стали протилежними числами!Додайте почленно ліві й праві частини рівнянь!! Розв’яжіть здобуте рівняння з однією змінною!!! Знайдіть відповідне значення іншої змінної !!!! Запишіть відповідь !!!! 6х + 7у = 23х – 4у = 46 | -2 6х + 7у = 2-6х + 8у = -9215у = -90у = -6 6х + 7∙(-6) = 2; 6х – 42 = 2; х = 44 6 (-6; 44/6)

Номер слайду 6

ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬАЛГОРИТМ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ СИСТЕМ ЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ ІЗ ДВОМА ЗМІННИМИ СПОСОБОМ ДОДАВАННЯ3х + 2у = 215х - 2у = 19 Помножте обидві частини рівнянь (рівняння) системи на такі числа, щоб коефіцієнти при одній зі змінних стали протилежними числами!Додайте почленно ліві й праві частини рівнянь!! Розв’яжіть здобуте рівняння з однією змінною!!! Знайдіть відповідне значення іншої змінної !!!! Запишіть відповідь !!!! 3х + 2у = 21 5х - 2у = 19 3х + 2у = 215х - 2у = 19 8х = 40х = 5 3 ∙ 5 + 2у = 21; 2у = 6; у = 3 (5;3)

Номер слайду 7

ФОРМУВАННЯ ВМІНЬВиконуємо усно № 1131 (1-3) стор. 233 Прокоментуйте розв’язання системи рівнянь способом додавання. Який крок алгоритму в розв’язанні відсутній? Чому?4х – 3у = -105х + 3у = 1 3х – 2у = 5 х + 2у = 7 5х – у = 115х + у = -1 Виконуємо письмово № 1131 (5, 8, 10) стор. 233 Прокоментуйте розв’язання системи рівнянь способом додавання. Який крок алгоритму в розв’язанні відсутній? Чому?3х + 2у = -25х - у = 14 7х – 11у = 23 21х + 2у = -1 8х – 7у = 116х - 5у = 8 “Цікава математика”. Розв’яжи системи рівнянь способом додавання, нанеси розв’язки на карту та з’ясуй за допомогою глобальної мережі ім’я великого дослідника і мореплавця, який відкрив морський шлях з ________ до _______ довкола Африки. х + 2у = 84х + 3у = 7 2х - у = 85х + 3у = 31 (-2;5)(5;2)Лісабону. Калікути

Номер слайду 8

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Канарські острови. Острови Зеленого мису. Мадагаскар(-2;5)(5;2)0yx

Номер слайду 9

Васко да Гама (1460 - 1524) відкрив морський шлях до Індії довкола Африки (1497-99)8 липня 1497 армада Васко да Гами вийшла з Лісабону…20 травня 1498 кораблі Васко да Гами досягли Індії

Номер слайду 10

х – у = 2 х + у = 6 2х – 5у = 12 4х + 5у = 24123(4;2)(6;0) 8х + 3у = 1 2х + 5у = -21(2;-5){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}0ху. ЛОВИ ПОМИЛКУ!Вершини трикутника є розв’язками систем рівнянь 1,2 та 3. Чи є дане твердження вірним? 123

Номер слайду 11

ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ УРОКУТи молодець!У тебе все вийде!Не бійся помилятися!Допомогай іншим!Вір у себе!Будь впевнений в своїх силах! Закони природи — це лише математичні перетворення Бога. Евклід. Чи знаю я як розв’язати систему рівнянь? Які способи розв’язання систем я знаю? Який Способвважаю зручнішим?Чи можу я розв’язати систему рівнянь?

Номер слайду 12

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯГуляти, бігати, дихати, закохуватися, спілкуватися, тобто: відпочити від математики на канікулах, але:§ 24 стор 228 (розглянути приклад 3,4)Прочитати “Дізнайся більше” стор. 230 (за бажанням)№ 1132, 1137 стор. 235Індивідуальне завдання на картках (за бажанням)

Номер слайду 13

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!БАЖАЮ УСПІХІВ В НАВЧАННІ!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Вишневська Поліна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. САБУРОВА ВАЛЕНТИНА
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Явнікова Ольга Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Алгебра 7 клас (Тарасенкова Н.А., Богатирьова І.М., Коломієць О.М., Сердюк 3.0.)
До уроку
§ 24. Аналітичні способи розв'язування систем лінійних рівнянь
Додано
29 квітня 2021
Переглядів
9861
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку