Презентація "Розв'язування задач на зміни агрегатного стану речовини"

Про матеріал
Допоміжна презентація для проведення уроку з теми "Розв'язування задач на зміни агрегатного стану речовини".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала: учитель Руднєвського НВК Коцюба Л. Г. Зміна агрегатного стану речовини. Розв'язування задач

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Перевірка домашнього завдання-Перевірити наявність розв’язання задачі №8 с. 96 підручника, прокоментувати відповідь;-Індивідуальне завдання: вправа 18 №1. Повідомлення учня: «Де зараз використовується сонячна енергія і де вона може бути використана з часом»;-Фізичний диктант (учні виконують у робочих зошитах):

Номер слайду 4

Фізичний диктант1. Процес переходу речовин з рідкого стану у газоподібний, називають … (пароутворенням).2. Способи пароутворення… (випаровування, кипіння).3. Пароутворення з поверхні речовини, називають …(випаровуванням).4. Швидкість випаровування рідини залежить від… (температури рідини, виду речовини, площі випаровування, наявності вітру).5. Під час випаровування температура рідини, що залишилася… (зменшується).6. Процес пароутворення з усього об’єму рідини, називається … (кипінням).7. Кипіння відбувається лише за …( певної температури).8. Процес перетворення пари на рідину, називається … (конденсацією).9. Конденсація супроводжується виділенням … (енергії).10. Кількість теплоти, необхідна для перетворення рідини на пару, визначається за формулою … (Q = ɼ m).11. Теплові двигуни перетворюють внутрішню енергію палива в … (механічну).12. ККД теплового двигуна визначається за формулою … (ɳ = Aкор/Qпов *100%) і ніколи не дорівнює … (100%).

Номер слайду 5

Обладнання: підручник, ПК, учительська презентація, збірник задач, плакат (девіз уроку), картка контролю. Девіз уроку: «Знаєш? Переконайся в тому, що умієш!». Мета: закріпити теоретично набуті знання з даної теми, продовжувати формувати вміння та навички розв’язувати фізичні задачі ; розвивати мислення ,уяву, увагу; виховувати охайність, самостійність, інтерес до предмету.

Номер слайду 6

№10 с. 97. Задача розв’язується біля дошки (обговорення колективне). Скільки гасу потрібно спалити, щоб отримати 92 МДж теплоти? Вважайте, що гас згоряє повністю.m – ? Сі Q = qm. Q = 92 МДж 92000000 Дж m = Q/q q = 46 МДж/кг 46000000 Дж/кг m = 92000000 Дж/46000000 Дж/кг = 2кг Відповідь: m = 2 кг. Підсумок.

Номер слайду 7

№13 с.97. Задача обговорюється колективно, оформлення біля дошки. Розв’язок задачі учні здійснюють самостійно у робочих зошитах. Перевірка за слайдом презентаціїУ газовому нагрівнику під час згоряння 2,5 кг природнього газу було отримано 82,5 МДж теплоти. Визначте ККД нагрівника.ɳ - ? Сі ɳ = Qкор /Qпов * 100%m = 2,5 кг Qпов = qmq = 44 МДж/кг 44000000 Дж/кг ɳ = Qкор /qm * 100%Qкор = 82,5 МДж 82500000 Дж ɳ = 82500000 Дж/44000000 Дж/кг*2,5 кг =75% Відповідь: ɳ = 75%. Підсумок.

Номер слайду 8

№14 с. 97. Задача обговорюється колективно, оформлення короткого запису задачі учні виконують самостійно (перевірка за слайдом). Графік учні намагаються виконати самостійно (перевірка за слайдом), обчислення самостійно (перевірка за слайдом). Ефір масою 20 г за температури 15 0 С повністю випарувався. Яку кількість теплоти поглинув ефір під час цього процесу?Q - ? Сі m = 20 г 0,02 кг t 1 = 15 0 С t2 = 35 0 С r = 0,4 МДж/кг 400000 Дж/кгc = 400 Дж/кг0 С Q1 = Q2

Номер слайду 9

t,0 С 35 Q2 - випаровування Q1 – нагрівання 15 ŧ, хв

Номер слайду 10

Q = Q1 + Q2 Q1 = с m (t2 - t 1 ) = 940 Дж, Q2 = r m = 8000 Дж,Відповідь: Q = 8940 Дж = 8,94 к. Дж. Підсумок.

Номер слайду 11

Підсумок уроку, домашнє завдання.-Повторити теоретичний матеріал за підручником с. 92 – 93 (Підбиваємо підсумки розділу І «Теплові явища»).-Розв’язати задачу № 30.15 (збірник), № 15 с. 97 підручника-Підготуватися до контрольної роботи.

Номер слайду 12

Література1. Фізика: підруч. Для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл. ; за ред.. В. Г. Бар’яхтара, С. О. Довгого. – Х. : Вид – во «Ранок», 2016. – 240с. :іл.., фот.2. Фізика . 8 клас: Збірник задач / І. Ю. Ненашев. – Х. : Веста: Видавництво «Ранок», 2008. – 176с.3. Навчальна програма для ЗНЗ з фізики для 7 – 9 класів підготовлена у 2012р.. Програма затверджена наказом МОН України від 07.06. 2017 № 804.

Номер слайду 13

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Іменинник Людмила Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Фізика 8 клас (Бар’яхтар В. Г., Божинова Ф. Я., Довгий С. О., Кі-рюхіна О.О. (за ред. Бар’яхтар В. Г., Довгого С.О.))
До уроку
§ 10. Агрегатний стан речовини. Наноматеріали
Додано
5 квітня 2019
Переглядів
2435
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку