Презентація "Розв'язування задач за допомогою рівнянь"

Про матеріал
Презентація для роботи над темою "Розв'язування задач за допомогою складання рівнянь"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТЕМА УРОКУ: Розв’язування задачза допомогоюрівнянь

Номер слайду 2

Задача, умова якої містить нематематичні поняття, називається прикладною.

Номер слайду 3

Розв'язування прикладної задачі математичними методами здійснюється в три етапи: 1) створення математичної моделі даної задачі; 2) розв'язування відповідної математичної задачі; 3) аналіз відповіді.

Номер слайду 4

Математичними моделями є: Вирази. Формули. ФункціїРівняння. НерівностіСистеми рівнянь. Системи нерівностей

Номер слайду 5

Алгоритм розв’язуваннязадач на складання рівняння. Уважно прочитати умову задачі. Зробити скорочений запис або таблицю умови задачі. Позначити за х одну з невідомих величин. Визначити всі інші невідомі величини через х. Скласти рівняння. Розв’язати це рівняння і перевірити знайдені корені рівняння на відповідність умові задачі.7. Записати відповідь задачі.

Номер слайду 6

Усні вправи: Перше число а. Знайдіть друге число, якщо: а) воно удвічі більше за перше; б) їх сума 27; в) різниця першого та другого чисел 27.а) 2аб) 27 – а в) а – 27

Номер слайду 7

Розв'яжіть задачу № 119(б): В одному басейні було в 3 рази більше води, ніж в другому. Коли з басейнів викачали по 200 куб. м води, у другому залишилось в 5 разів менше води, ніж у першому, Скільки кубічних метрів води було в кожному басейні спочатку?

Номер слайду 8

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І басейнІІ басейн. Було. Викачали. Сталох куб.м3х куб.м200 куб.м200 куб.м(3х – 200) куб.м(х – 200) куб.мв 5 р.<ніж в І б. Складемо і розв’яжемо рівняння:1) 5(х – 200) = 3х – 200;5х – 1000 = 3х – 200;5х – 3х = - 200 + 1000;2х = 800;х = 800 : 2;х = 400(куб.м) – було в ІІ басейні2) 3 *400 = 1200(куб.м) – було в І басейніВідповідь: 1200 куб.м, 400 куб.м.

Номер слайду 9

Розв'яжіть задачу № 120(б): У першому бідоні було в 4 рази більше оливкового масла, ніж у другому. Коли з першого бідона перелили в другий 1,6 л, то в другому бідоні стало в 1,5 рази більше масла, ніж у першому. Скільки літрів масла стало в кожному бідоні?

Номер слайду 10

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І бідонІІ бідон. Було. Перелили. Сталох л4х л1,6 л(4х – 1,6) л(х + 1,6) лв 1,5 р.>ніж в І б. Складемо і розв’яжемо рівняння:1) 1,5(4х – 1,6) = х + 1,6;6х – 2,4 = х + 1,6;6х – х = 1,6 + 2,4;5х = 4;х = 4 : 5;х = 0,8(л) – було в ІІ бідоні2) 0,8 + 1,6 = 2,4(л) – стало в ІІ бідоні3) 4*0,8 – 1,6 = 1,6(л) – стало в І бідоніВідповідь: 1,6 л, 2,4 л.

Номер слайду 11

Домашнє завдання№№ 119(а) 120(а) 122(а)

Номер слайду 12

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Приходько Наталія Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
21 вересня 2022
Переглядів
3882
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку