ПРезентація:"Розвиток обдарованості учнів (на прикладі МАН, МАН ЮНІОР в ліцеї)"

Про матеріал
Презентація про організхацію роботи з обдарованими учнями в ліцеї на прикладі МАН та МАН ЮНІОР. Показано систему роботи з обдарованими учнями та методику оформлення самих робіт.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвиток обдарованості учнів ( МАН та МАН Юніор) у Шполянському ліцеї №3 Любімова Людмила Олексіївна. Шполянський ліцей №3 Шполянської міської ради ОТГЧеркаської області

Номер слайду 2

Повноцінне навчання математики у сучасному розумінні має за мету не лише отримання дітьми ґрунтовних знань, але й озброєння їх умінням застосовувати знання творчо, нестандартно, постійно поповнювати систему знань, знаходити оригінальні методи, способи, прийоми розв’язування завдань та проблем, критично оцінювати результати власної діяльності.

Номер слайду 3

За якими напрямами здійснюється робота вчителів з обдарованими учнями?1. На уроках — індивідуальна диференційована робота.2. Гурткова робота із предмета.3. Позакласні заходи у межах предметних тижнів.4. Предметні заходи у класі із запрошенням батьків.5. Участь в олімпіадах різного рівня.6. Участь у творчих конкурсах різного рівня, МАН та МАН Юніор.

Номер слайду 4

Структура МАН Шполянського ліцею №3

Номер слайду 5

. У  запропонованому виступі   наведене  узагальнення планування та організації наукового дослідження з математики, охарактеризовані вимоги до змісту, структури та оформлення наукової роботи. 

Номер слайду 6

1. Вибір теми та реалізація наукового дослідження з математики Відділення математики  МАН включає  чотири секції: «Математика», «Прикладна математика», «Математичне моделювання», «Статистика». Вибравши  тему наукової роботи,  учень повинен чітко визначити, якому напряму  буде відповідати майбутнє дослідження.

Номер слайду 7

 Прикладна математика –– наука, яка розглядає застосування математичних методів, алгоритмів в інших областях науки і практики. Прикладами такого застосування можуть бути: математична фізика, теорія інформації, теорія ігор, фінансова математика і теорія страхування, криптографія тощо. Математичне моделювання– це вивчення явищ або процесів шляхом створення їх математичних моделей та дослідження цих моделей.

Номер слайду 8

Математика– наука, історично заснована на розв’язанні задач про числові і просторові співвідношення реальної дійсності шляхом ідеалізації необхідних для цього властивостей об’єктів і формалізації цих задач. Статистика- це вивчення явищ і процесів в суспільстві і природі, які можна описати і прогнозувати ,керуючись законами статистики, теорії ймовірності і статистики

Номер слайду 9

 Науково-дослідницька робота починається з вибору теми. Вибір теми наукового дослідження має здійснюватися за такими критеріями: актуальність теми, її новизна, перспективність, ступінь відповідності інтересам та мотиваційній спрямованості. Слід зазначити, що в процесі роботи над дослідженням, тема може дещо змінитися: звузитись, конкретизуватися тощо.  Особливо слід звернути увагу на коректне  формулювання назви дослідницької роботи.

Номер слайду 10

  На наступному етапі проводиться робота з систематизації накопиченого, відповідно до плану роботи, матеріалу, проведення аналізу наукових праць, практичного досвіду, узагальнення тощо. Згодом необхідно дані, отримані експериментально, обробити статистично.  Наступним кроком є складання розширеного плану науково-дослідницької роботи відповідно до змісту напрацьованого матеріалу. На завершальному етапі літературно оформляються результати дослідження. Всі матеріали систематизують, готують до узагальнення та літературного оформлення, формулюються загальні висновки до науково-дослідницької роботи

Номер слайду 11

2. Загальна структура науково-дослідницької роботи з математики.

Номер слайду 12

  Правильне оформлення наукової роботи є одним з показників, які впливають на її загальну оцінку. Важливе значення має змістовний аспект викладу матеріалу (логічність, послідовність, загальна грамотність тощо), правильне оформлення тексту роботи, списку використаних джерел і додатків. 

Номер слайду 13

Науково-дослідницька робота має свою чітко виражену структуру.

Номер слайду 14

На наукову роботу обов’язково має бути представлений відгук наукового керівника і рецензія

Номер слайду 15

постер. Постерний захист

Номер слайду 16

2023-2024 рік ІІІ місце на обласному етапі МАН в секції статистика 

Номер слайду 17

Зразок мотиваційного листа.

Номер слайду 18

Ман- юніор дослідник

Номер слайду 19

Участь в роботі школи фізтеху

Номер слайду 20

Досягнення 2024 року. В 2024 році двоє моїх учнів взяли участь у конкурсі – захисті наукових робіт МАН. Учениця 10 м\ф класу Дашко Марина посіла 3 місце, учень 8-м класу отримав грамоту. У 2024 році учні 9-І класу взяли участь у національному відборі European Money Quis та посіли почесне 3 місце.

Номер слайду 21

. Дякую за увагу!

pptx
Додано
28 лютого
Переглядів
35
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку