Презентація про організхацію роботи з обдарованими учнями в ліцеї на прикладі МАН та МАН ЮНІОР. Показано систему роботи з обдарованими учнями та методику оформлення самих робіт.
Розвиток обдарованості учнів ( МАН та МАН Юніор) у Шполянському ліцеї №3 Любімова Людмила Олексіївна. Шполянський ліцей №3 Шполянської міської ради ОТГЧеркаської області
Номер слайду 2
Повноцінне навчання математики у сучасному розумінні має за мету не лише отримання дітьми ґрунтовних знань, але й озброєння їх умінням застосовувати знання творчо, нестандартно, постійно поповнювати систему знань, знаходити оригінальні методи, способи, прийоми розв’язування завдань та проблем, критично оцінювати результати власної діяльності.
Номер слайду 3
За якими напрямами здійснюється робота вчителів з обдарованими учнями?1. На уроках — індивідуальна диференційована робота.2. Гурткова робота із предмета.3. Позакласні заходи у межах предметних тижнів.4. Предметні заходи у класі із запрошенням батьків.5. Участь в олімпіадах різного рівня.6. Участь у творчих конкурсах різного рівня, МАН та МАН Юніор.
Номер слайду 4
Структура МАН Шполянського ліцею №3
Номер слайду 5
. У запропонованому виступі наведене узагальнення планування та організації наукового дослідження з математики, охарактеризовані вимоги до змісту, структури та оформлення наукової роботи.
Номер слайду 6
1. Вибір теми та реалізація наукового дослідження з математики Відділення математики МАН включає чотири секції: «Математика», «Прикладна математика», «Математичне моделювання», «Статистика». Вибравши тему наукової роботи, учень повинен чітко визначити, якому напряму буде відповідати майбутнє дослідження.
Номер слайду 7
Прикладна математика –– наука, яка розглядає застосування математичних методів, алгоритмів в інших областях науки і практики. Прикладами такого застосування можуть бути: математична фізика, теорія інформації, теорія ігор, фінансова математика і теорія страхування, криптографія тощо. Математичне моделювання– це вивчення явищ або процесів шляхом створення їх математичних моделей та дослідження цих моделей.
Номер слайду 8
Математика– наука, історично заснована на розв’язанні задач про числові і просторові співвідношення реальної дійсності шляхом ідеалізації необхідних для цього властивостей об’єктів і формалізації цих задач. Статистика- це вивчення явищ і процесів в суспільстві і природі, які можна описати і прогнозувати ,керуючись законами статистики, теорії ймовірності і статистики
Номер слайду 9
Науково-дослідницька робота починається з вибору теми. Вибір теми наукового дослідження має здійснюватися за такими критеріями: актуальність теми, її новизна, перспективність, ступінь відповідності інтересам та мотиваційній спрямованості. Слід зазначити, що в процесі роботи над дослідженням, тема може дещо змінитися: звузитись, конкретизуватися тощо. Особливо слід звернути увагу на коректне формулювання назви дослідницької роботи.
Номер слайду 10
На наступному етапі проводиться робота з систематизації накопиченого, відповідно до плану роботи, матеріалу, проведення аналізу наукових праць, практичного досвіду, узагальнення тощо. Згодом необхідно дані, отримані експериментально, обробити статистично. Наступним кроком є складання розширеного плану науково-дослідницької роботи відповідно до змісту напрацьованого матеріалу. На завершальному етапі літературно оформляються результати дослідження. Всі матеріали систематизують, готують до узагальнення та літературного оформлення, формулюються загальні висновки до науково-дослідницької роботи
Номер слайду 11
2. Загальна структура науково-дослідницької роботи з математики.
Номер слайду 12
Правильне оформлення наукової роботи є одним з показників, які впливають на її загальну оцінку. Важливе значення має змістовний аспект викладу матеріалу (логічність, послідовність, загальна грамотність тощо), правильне оформлення тексту роботи, списку використаних джерел і додатків.
Номер слайду 13
Науково-дослідницька робота має свою чітко виражену структуру.
Номер слайду 14
На наукову роботу обов’язково має бути представлений відгук наукового керівника і рецензія
Номер слайду 15
постер. Постерний захист
Номер слайду 16
2023-2024 рік ІІІ місце на обласному етапі МАН в секції статистика
Номер слайду 17
Зразок мотиваційного листа.
Номер слайду 18
Ман- юніор дослідник
Номер слайду 19
Участь в роботі школи фізтеху
Номер слайду 20
Досягнення 2024 року. В 2024 році двоє моїх учнів взяли участь у конкурсі – захисті наукових робіт МАН. Учениця 10 м\ф класу Дашко Марина посіла 3 місце, учень 8-м класу отримав грамоту. У 2024 році учні 9-І класу взяли участь у національному відборі European Money Quis та посіли почесне 3 місце.