Презентація до заміток "Самоосвітня діяльність педагога як важливий показник якості освіти" наочно і яскраво демонструє складові самоосвітньої діяльності вчителя, її види, алгоритм та етапи роботи над темою самоосвіти.
Джерела самоосвіти. Телебачення. Газети, журнали. ЛітератураІнтернет. Відео-, аудіоінформація на різних носіях. Платні курси. Семінари та конференціїМайстер-класи. Заходи з обміну досвідом. Екскурсії, театри, виставки, музеї, концерти. Курси підвищення кваліфікаціїПодорожіДжерела, що сприяють особистісному зростанню. Джерела, що сприяють професійному зростанню
Форми організації самоосвіти. Курсова підготовка в інститутах післядипломної освіти вчителів. Отримання другої вищої освіти або другої спеціальностіДистанційні курси підвищення кваліфікації, конференції, семінари, олімпіади і конкурсиІндивідуальна робота із самоосвіти. Мережеві педагогічні спільноти
Складові процесу самоосвіти педагога. Вивчати і втілювати нові педагогічні технології, форми, методи, та прийоми навчання. Відвідувати уроки колег та брати участь в обміні досвідом. Періодично проводити самоаналіз своєї професійної діяльностіВдосконалювати свої знання в області класично, сучасної, корекційної психології та педагогіки. Систематично цікавитися подіями сучасного економічного, політичного та культурного життя. Підвищувати рівень своєї ерудиції, правової та загальної культури. Розв'язання задач, вправ, тестів та інших завдань зі свого предмета підвищеної складності або нестандартної форми. Проведення відкритих уроків для аналізу з боку колег. Здоровий спосіб життя, заняття спортом, фізичними вправами
Етапи роботи над темою самоосвіти{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Етапи. Зміст роботи. Терміни1. Діагностичний. Аналіз ускладнень. Постановка проблеми. Вивчення літератури з теми, наявного досвіду 1-й рік роботи2. Прогностичний. Визначення мети та задач роботи з теми. Розробка системи заходів, спрямованих на розв'язання проблеми. Прогнозування результатів.1-й рік роботи3. Практичний. Адаптація теоретичного матеріалу до предмета, класу. Апробація на практиці обраних матеріалів і методів. Формування методичного комплексу, моніторинг. Корегування роботи.2-й рік3-й рік4. Узагальнюючий. Систематизація матеріалу з теми, узагальнення. Оформлення результатів роботи з теми самоосвіти. Презентація матеріалів.4-й рік5-й рік5. Впроваджувальний. Використання досвіду самим педагогом у процесі подальшої роботи. Поширення досвіду. В ході подальшої педагогічної діяльності
Головний девіз на кожен день. Понеділок: Берись за все, що ти добре знаєш, умієш або мрієш знати та вміти. У сміливості полягає геніальність, влада та чарівна сила. Вівторок: Я кидаюсь туди, де шайба має бути, а не туди, де вона зараз знаходиться. Середа: Чи навчився ти радіти перешкодам і використовувати їх на користь собі?Четвер: Якщо ти станеш відмовлятися від усього, крім найкращого, ти скоро і отримаєш найкраще. П'ятниця: Успіх – це ще не крапка, поразка – це ще не кінець. Єдине, що має значення, – це мужність. Субота: Треба так обмірковувати свої задуми, щоб навіть невдача принесла вам користь. Неділя: Немає нічого сильніше ідеї, час якої прийшов.
Раджу відвідати7.02 Перший вебінар із серії "ТЕСН-інтенсив": «Автостопом по новаціях. Прикладний довідник програм та додатків для вчительства» (ведуча ОЛЬГА ГОРОБЧЕНКО)15.02 «Сучасна європейська література в школі: вивчення творчості Е.-Е. Шмітта на уроках зарубіжної літератури» (ведуча ВІКТОРІЯ ТУРЯНИЦЯ)