Сьогодні ви:дізнаєтеся, що об’єднує родину, дослідите, які бувають родинні цінності,створите емблему своєї родини. Налаштуйся на урок. Розпочнемо урок з пісні Наталії Май “Родина”. Спробуйте заспівати цю пісню, вигадайте свої рухи до неї.https://www.youtube.com/watch?v=w9 Rj4vq. M_OA&ab_channel
Вправа “Хто це?”Уважно прочитай загадки та відгадай їх. Ніжна, лагідна і мила,На цей світ нас народила. Я до неї пригорнуся,Це ріднесенька…Хто усіх нас захищає,Матінці допомагає?З ним нічого не боюсь!Здогадались?Це…Ще рідня у мене є!Всім питання задає,І вертлява, й невеличка,Моя люба це…З ним ніколи не сварюся,Іграшками поділюся. Буду з ним дружити, грати. Познайомтесь, це мій…
Виконайте завдання 1 у підручнику на с. 9. Усно дайте відповідь на запитання. Вправа “Прочитайте” Вставте пропущені слова в текст. Прочитайте текст рідним. Пригадайте, як пишуться власні назви іменників. Моя сім’я Наша сім’я складається із ______ осіб. Ім’я моєї мами — ________. Ім’я мого тата — ________. Ім’я братика — _______, а ім’я сестрички — _________. Наше прізвище — ___________. Разом ми — (які?) _________, ________, _________, __________ .
РОДИННІ ЦІННОСТІ1. Розглянь фото родини Захара в підручнику на с. 9. Виконайте завдання 2.2. Чи є у твоїй родині традиція збиратися всім разом? Розкажіть про традиції ваших родин.3. Виберіть і назвіть те, що зміцнює родину. Спільна праця Взаємоповага. Образи. Спільні свята. Спільні цінностіГрубі висловлювання