Презентація Семінардля лідерів учнівського самоврядування на тему «Мистецтво спілкування лідера. Спілкуємося і діємо. Конфлікти та шляхи їх вирішення. Вчимося вирішувати конфлі

Про матеріал
Мета: ознайомити учнів з поняттями «конфлікт», «конфліктна ситуація», «компроміс», формувати конфліктну компетентність і здатність толерантного поводження.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Семінар для лідерів учнівського самоврядування на тему «Мистецтво спілкування лідера. Спілкуємося і діємо. Конфлікти та шляхи їх вирішення. Вчимося вирішувати конфлікти» Пономаренко М.І. методист РМК

Номер слайду 2

Мета: ознайомити учнів з поняттями «конфлікт», «конфліктна ситуація», «компроміс», формувати конфліктну компетентність і здатність толерантного поводження

Номер слайду 3

визначити поняття «конфлікт», «конфліктна ситуація»; з’ясувати, яку роль відіграють конфлікти в житті людини; дати уявлення про різні стилі вирішення конфлікту; поглибити самоаналіз шляхом виявлення власного стилю, характерного для поводження в конфлікті; навчити дітей мистецтву «компромісу»; формувати у дітей повагу до батьків, навчати взаєморозуміння; на конкретних прикладах розглянути моделі поводження особистості в конфліктних ситуація; виховувати почуття поваги до культури спілкування і своїх товаришів Завдання:

Номер слайду 4

План проведення семінару І. Організаційний блок 9.00-9.30 Реєстрація учасників семінару. Привітання-знайомство «Мене звуть….Я люблю себе за те, що….» Вправа-розминка «Мій емоційний стан» Прийняття правил роботи в групах. Вправа «Очікування» Вправи «Малюнок удвох» Гра «Добре-погано» Вправа «Якості та вміння, важливі для ефективного спілкування» ІІ. Теоретичний блок 9.30-10.30 1.Що таке конфлікт у вашому розумінні? Перегляд відео ролика «Конфлікт» з обговоренням. Вправа «Павутина конфліктів» Пономаренко М.І., методист РМК 2. Конфлікт – це добре чи погано? Мозковий штурм «Функції конфлікту» Пономаренко М.І., методист РМК 3. Джерела конфліктів в учнівському середовищі. Лесів А.В., культорганізатор БТДЮ 4. Алгоритм дії в конфліктній ситуації. Правила вирішення конфліктів. Пономаренко М.І., методист РМК ІІІ. Практичний блок 10.30-11.20 1.Анкетування. 2. Робота в групах «Способи вирішення конфлікту» 3. Вправа «Розв’язати конфлікт» 4. Вправа «Повітряна кулька» ІV. «Скарбничка корисних порад» Бібліографічний огляд літератури «Культура спілкування». Зав. читальним залом районної бібліотеки Тульпа І.В. 11.20-11.30 ІV. Підсумково-узагальнюючий блок Рефлексія. Зворотний зв’язок. 11.30-12.00 V. Екскурсія до картинної галереї Барвінківського краєзнавчого музею «Художники Слобожанщини». Гацуцова М.Г., науковий співробітник Барвінківського краєзнавчого музею

Номер слайду 5

Поняття «конфлікт» Що таке «конфлікт»? Чи можемо ми обійтися без конфліктів? Чому? Конфлікт – це добре чи погано?

Номер слайду 6

Конфлікти – це норма життя. Якщо у вашому житті немає конфліктів, перевірте, чи є у вас пульс. Ч. Ліксон

Номер слайду 7

Конфлікт – це зіткнення окремих людей або соціальних груп, що виражають різні, а часто і протилежні цілі, інтереси, погляди. Конфлікт – це зіткнення протилежних інтересів, думок, поглядів; серйозні розбіжності. ЗІТКНЕННЯ, СЕРЙОЗНЕ ПРОТИРІЧЧЯ ІСТИННА ПРИЧИНА + ПРИВІД =КОНФЛІКТ

Номер слайду 8

МОДЕЛЬ КОНФЛІКТУ КОНФЛІКТ = УЧАСЧНИКИ + ОБЄКТ + КОНФЛІКТНА СИТУАЦІЯ + ІНЦИНДЕНТ КОНФЛІКТНА СИТУАЦІЯ – це наявність суперечливих позицій, розбіжностей сторін з якого–небудь питання ІНЦИДЕНТ – це збіг обставин, що є приводом для початку безпосереднього зіткнення сторін.

Номер слайду 9

СИГНАЛ КОНФЛІКТУ ДИСКОМФОРТ ІНЦИДЕНТ НЕПОРОЗУМІННЯ НАПРУГА КРИЗА

Номер слайду 10

Номер слайду 11

ВИДИ КОНФЛІКТІВ Позитивні і негативні, і відповідно, можуть бути конструктивні і деструктивні. Конструктивні – позитивно впливають на життя людей, служать джерелом самовдосконалення й саморозвитку особистості, стимулюють ефективний вихід із проблемних ситуацій. Деструктивні – призводять до насильства, розриву взаємин.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

АЛГОРИТМ ДІЇ В КОНФЛІКТНІЙ СИТУАЦІЇ: Виділіть суть проблеми ( в чому проблема?). Погляньте на неї збоку. Поставте себе на місце іншого учасника конфлікту (щоб ти зробив в даній ситуації?). Знайдіть конструктивне вирішення проблеми (що буде оптимальним для тебе і для іншого?)

Номер слайду 14

ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ Стиль компромісу. Людина дещо поступається своїми інтересами, щоб задовольнити їх частково, інша сторона робить теж саме. Стиль співпраці. Людина бере активну участь у вирішенні конфлікту та відстоює свої інтереси, але при цьому намагається співпрацювати з іншою людиною. Стиль пристосування. Людина діє сумісно з іншою, не намагаючись відстоювати власні інтереси Стиль ухиляння. Людина не відстоює свої права, не співпрацює ні з ким для вирішення проблеми чи просто ухиляється від розв’язання конфлікту Стиль конкуренції. Людина досить активна і в переважній більшості іде до вирішення конфлікту своїм власним шляхом; вона не дуже зацікавлена у співпраці з іншими людьми, зате здатна на вольові рішення.

Номер слайду 15

КОНФЛІКТ І ШЛЯХИ ЙОГО ПОДОЛАННЯ Головні запитання, які мають поставити собі учасники конфлікту під час його вирішення: ЩО Я НЕ ЗРОБИВ? ЩО Я ЗРОБИВ НЕ ТАК? ЩО Я МОЖУ ЗРОБИТИ?

Номер слайду 16

КОНФЛІКТ І ШЛЯХИ ЙОГО ПОДОЛАННЯ Перш ніж сказати – порахуй до десяти. Перш ніж образити - порахуй до ста. Перш ніж ударити – порахуй до тисячі. Народна мудрість

Номер слайду 17

ppt
Додано
10 лютого 2020
Переглядів
991
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку