Презентація, яка підходить як для студентів, так і для учнів. Вона допоможе краще розкрити суть проблем невдачі здобувачів освіти для батьків. Також можна використовувати на тренінгах для підвищення рівня кваліфікації вчителів
Шляхи подолання неуспішності студентів. Підготувала Татарин Лілія
Номер слайду 2
Причини неуспішності студентів:1. Стан організації навчального процесу:низька інтенсивність навчальної діяльності («від сесії до сесії»); низька її ефективність (невміння вчитися); пропуски занять; відсутність індивідуального, диференційованого підходу з боку викладачів; незадовільні побутові умови проживання, важкий матеріальний стан, відсутність допомоги й підтримки від батьків.
Номер слайду 3
2. психологічні причини:недооцінка студентами теоретичних знань;недисциплінованість і неорганізованість;не сформованість прийомів мислення;недостатній розвиток вольової сфери;не володіння раціональними методами пізнання;несистематична робота, що знижує її ефективність;прагматична спрямованість на близьку мету (здати залік, екзамен тощо);
Номер слайду 4
2. психологічні причини:емоційна нестабільність і високий рівень тривожності;надання студентом переваги відпочинку;не ідентифікація з роллю студента;великі прогалини в знаннях, у т. ч. і через недостатню шкільну підготовку;лінощі, пасування перед труднощам.
Номер слайду 5
3. Нейрофізіологічні причини:загальна ослабленість організму (перевтоми, неякісне харчування, екологія, недостатня рухова активність та ін.); слабкий тип ВНД; порушення зору, слуху, артикуляції; мікропошкодження кори головного мозку (у т. ч. і через токсичний вплив нікотину, алкоголю і наркотиків).
Номер слайду 6
4. Особисті причини:«Куди пройшов на державне»;«Куди поступив по балах»;«Куди мама запхала».
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Відвідування студентів на парах{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1 курс2 курс3 курсІнтерес до навчання53%30%24%Важливо для професії32%29%42%Дисципліна 49%25%21%Знання для здачі сесії41%38%31%Контроль присутності51%32%30%
Номер слайду 9
Шляхи усунення причин неуспішності студентів: Перевести опанування знаннями у процес самостійної пізнавальної діяльності студентів. Підвищувати результативність організації самостійної навчальної роботи систематичним педагогічним контролем і оцінкою її результатів.
Номер слайду 10
заохочення«Здача заліку автоматом»Додаткові бали за хорошу відвідуваність і написані конспекти. Похід на виставку із предмету культурологія
Номер слайду 11
Мотивація: ти працюєш на диплом, а потім він на тебе
Номер слайду 12
Внутрішня мотивація. Людина навчається, щоб мати освіту на рівні з іншими. Неосвіченими людьми легко керувати. Корупційній владі не потрібні люди, які вміють думати, аналізувати і відстежувати на що тратять їхні податкисвідчена людина вимагає кращих умов праці, кращої роботи і кращого життя
Номер слайду 13
пеерспективи. Україна запровадила болонський процес в систему освіти. Відмінність української освіти: фундаментальна глибина знань на відміну від вузькоспеціалізованої європейської освіти; низька спроможність практичного використання набутих знань і вмінь.
Номер слайду 14
міжнародне визнання бакалавра як рівня вищої освіти, що надає особі кваліфікацію та право продовжувати навчання за програмами магістра в інших європейських країнах