Презентація знайомить учнів із системою координат екрану середовища виконання алгоритмів Scrath. Також розглядаються блоки руху спрайта, команди відносного руху
Екран проекту в Scratch складається з пікселів – маленьких точок. Ширина екрану 480 пікселів, висота екрану 360 пікселів
Номер слайду 5
Початок відліку координат – центр екрану. Кожній точці екрану відповідають дві координати Х і Y. Координата Х показує, на скільки пікселів лівіше або правіше від центру знаходиться спрайт.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Координата У показує, на скільки пікселів вище або нижще від центру знаходиться спрайт.
Номер слайду 9
Номер слайду 10
За допомогою блока перейти ви можете перемістити спрайт в будь-яку точку на Сцені Мета
Номер слайду 11
Ви можете незалежно змінювати координати х та у спрайта
Номер слайду 12
Миша2 Миша1 Команди руху відносно центру спрайта
Номер слайду 13
ВІДНОСНИЙ РУХЙти і повернути – команди відносного руху. Йти три кроки. Повернути направо. Йти два кроки
Номер слайду 14
ВІДНОСНИЙ РУХЙти і повернути – команди відносного руху
Номер слайду 15
При подвійному натисканні на будь-якому з блоків, поточний спрайт виконає зазначену команду