9 липня о 18:00Вебінар: Інклюзивна освіта в середній та старшій школі

Презентація "Система координат екрану Scrath"

Про матеріал

Презентація знайомить учнів із системою координат екрану середовища виконання алгоритмів Scrath. Також розглядаються блоки руху спрайта, команди відносного руху

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Система координат екрану

Номер слайду 2

БЛОКИ РУХУ

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Екран проекту в Scratch складається з пікселів – маленьких точок. Ширина екрану 480 пікселів, висота екрану 360 пікселів

Номер слайду 5

Початок відліку координат – центр екрану. Кожній точці екрану відповідають дві координати Х і Y. Координата Х показує, на скільки пікселів лівіше або правіше від центру знаходиться спрайт.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Координата У показує, на скільки пікселів вище або нижще від центру знаходиться спрайт.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

За допомогою блока перейти ви можете перемістити спрайт в будь-яку точку на Сцені Мета

Номер слайду 11

Ви можете незалежно змінювати координати х та у спрайта

Номер слайду 12

Миша2 Миша1 Команди руху відносно центру спрайта

Номер слайду 13

ВІДНОСНИЙ РУХЙти і повернути – команди відносного руху. Йти три кроки. Повернути направо. Йти два кроки

Номер слайду 14

ВІДНОСНИЙ РУХЙти і повернути – команди відносного руху

Номер слайду 15

При подвійному натисканні на будь-якому з блоків, поточний спрайт виконає зазначену команду

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сотнікова Вікторія Вячеславівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
15 квітня 2018
Переглядів
1728
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку