Презентація "Соціалізація та адаптація учнів з ООП в умовах класного колективу"

Про матеріал
Проект соціалізації та адаптації учня з ООП в умовах класного колективу. З досвіду роботи.
Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ми - різні, але ми - разом!Проектвчителя інклюзивного класу. Рубіжанської загальноосвітньої школи I – III ступенів №3 Семенової Н. В.

Номер слайду 2

Соціалізація та адаптація учнів початкових класів з особливими освітніми потребами в умовах класного колективу

Номер слайду 3

Актуальність Інклюзивна освіта в даний момент є пріоритетним процесом, що дозволяє здійснити навчання, виховання і розвиток всіх без винятку дітей незалежно від їх індивідуальних особливостей, навчальних досягнень, рідної мови, культури, психічних і фізичних можливостей. Організація навчання учнів з особливими потребами в масових освітніх установах, розташованих за місцем проживання дитини та її батьків, супроводжується певними проблемами в адаптації в соціальному, виховному і освітньому просторі школи. Соціалізація – це один з важливих чинників повноцінного розвитку особистості та її ефективного функціонування в соціумі. Відповідно до найпоширенішого визначення, соціалізація (від лат. socialis – суспільний) розглядається як процес входження індивіда в суспільство, активного засвоєння ним соціального досвіду, соціальних ролей, норм, цінностей, необхідних для успішної життєдіяльності в даному суспільстві.

Номер слайду 4

Мета: формування сприятливих умов для соціальної адаптації дітей з особливими освітніми потребами в класному колективі.

Номер слайду 5

Завдання:визначення інтересів та потреб учнів з ООП, труднощів та проблем, відхилень у поведінці, рівні соціальної захищенності та адаптації; своєчасне надання соціальної допомоги й підтримка учнів з ООП;проведення заходів щодо соціального захисту та допомоги, підтримка учнів в реалізації прав і свобод особистості;координація взаємодії вчителів, батьків, інших учнів класу;популяризація ідей інклюзивної освіти.

Номер слайду 6

Характеристика проекту: інформаційний, творчий, практичний, колективний, довготривалий. Учасники проекту: учні одного класу, батьки, логопед, психолог, класний керівник, асистент вчителя, педагог-організатор.

Номер слайду 7

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Заходи. Команда. Бюджет1. Бесіда: “ Права дитини”. Учитель+ учні2. Година спілкування: “Все в твоїх руках”.3. Просмотр мультфільмів: “Аутизм. Інклюзія в дії”.інформаційні ресурси4. Виготовлення листівок До Дня людей похилого віку. 5. Участь у концерті до Дня людей похилого віку.Інтелектуальні ресурси6. Участь у концерті до Дня інваліда “Жага до життя” (привітання дітей з інвалідністю).7. Участь в акціях: “Збери портфель другу”, “П’ять картоплин”, збір коштів хворим дітям.батьки. Добровільні внески батьків8. Доручення: “Допомога однокласнику”.учні9. Групова робота на уроці. Учитель+ учні10. Проведення бінарних уроків. Логопед+ учитель11. Залучення дітей з ООП до виховних заходів. Учитель+асистент учителя. Педагог-організатор12. Батьківські збори: “Що таке інклюзія?”. Перегляд відеофільму: “Аркадій Цукер Метод “Живого мислення”Психолог+учительбатьки. Благодійні внески батьків13. Організація куточка відпочинку в класі.

Номер слайду 8

Очікувані результати: Удосконалення системи соціально-педагогічної підтримки дітей з інвалідністю; Подальша соціалізація та інтеграція дитини з ООП в суспільство однолітків;Здійснення адресної моральної підтримки дитини з ООП; Розширення кругозору дітей, набуття ними знань, навичок і умінь через ознайомлення з різними видами творчої та громадської діяльності.

Номер слайду 9

zip
Додано
4 лютого 2019
Переглядів
5468
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку