Презентація "Стихійні лиха"

Про матеріал
Презентація "Стихійні лиха" складені для супроводу дистанційного уроку із "Здоров'я, безпека та добробут" 5 клас НУШ (за підручником Т.В. Воронцової та ін.).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Стихійні лиха

Номер слайду 2

План1. Стихійні лиха. 2. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння у зону підтоплення. 3. Засоби порятунку.

Номер слайду 3

Стихійне лихо — це природне явище, яке призводить до руйнувань, матеріальних збитків і жертв. Наприклад, у 2004 році унаслідок землетрусу в Індійському океані сталося цунамі. Воно забрало життя більш як 250 тис. осіб.

Номер слайду 4

Розгадаємо кросворд

Номер слайду 5

Стихійні лиха поділяються на:літосферні (виверження вулканів, землетруси, зсуви, селі)гідросферні (повені, снігові лавини, шторми) атмосферні (урагани, грози, ожеледі). https://learningapps.org/30215042

Номер слайду 6

Проаналізуємо!

Номер слайду 7

Найхарактернішими стихійними лихами для нашої місцевості є сильний вітер (25–30 м/с) і грози, що супроводжуються зливами та градом. Краще залишитися вдома! зачиніть вікна та кватирки вимкніть із розеток електроприлади під час грози не користуйтеся водогоном і телефоном

Номер слайду 8

https://drive.google.com/drive/folders/1 U-dnl1w. RKgl. Uccwn. ALjx4c7tt4 U3 Vo. XJ

Номер слайду 9

Якщо гроза застала вас поза домівкою, треба діяти залежно від обставин.

Номер слайду 10

Повінь — підняття рівня води у річках через швидке танення снігу. Сильні зливи нерідко призводять до паводків — річки виходять із берегів, піднімається рівень ґрунтових вод. https://drive.google.com/drive/folders/1 Qm. Rs. Sh4c. Utoy9 C0ch0 Pnu626 H1imj_de

Номер слайду 11

Правила поведінки на підтопленій території• якщо повінь застала вас удома, вимкніть електрику та газ, перенесіть необхідні речі на верхні поверхи, на горище, взуйте гумові чоботи, одягніть куртку, візьміть запас води й харчів.• якщо нема змоги вибратися з будинку і пройти до пункту евакуації або на підвищене місце, перейдіть на верхній поверх, горище. Кличте на допомогу, телефонуйте дорослим або у службу порятунку.• якщо вода застала вас у лісі або в полі, знайдіть предмет, який допоможе вам утриматися на воді, вийдіть на підвищене місце чи залізьте на дерево і кличте на допомогу.

Номер слайду 12

Михайло був удома сам, коли почув по радіо повідомлення про небезпеку підтоплення його вулиці. Мешканцям будинків, яким загрожує підтоплення, було наказано взяти найнеобхідніше і зібратись у приміщенні школи. Що має зробити хлопчик?Софійка гуляла поблизу озера. Несподівано пішов сильний дощ, вода почала заливати все навкруги. Дівчинка злякалася. Що вона має передусім зробити? Як діяти потім? Улітку Василь із братом ходять у нічне чергування —пасти коней. Найулюбленіше їхнє місце — в долині гірської річки. Тато щоразу нагадує синам, що треба робити, коли вночі почнеться дощ. яку пораду він дає хлопцям?

Номер слайду 13

Домашнє завдання. Прочитати параграф 28 та вміти відповідати на питання. Письмово: Мозаїка завдань до теми на с. 226

Номер слайду 14

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Юзьвяк Любов Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кирницкая Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Подолинна Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Хохлова Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Єлісєєва Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
pptx
Додано
26 квітня 2023
Переглядів
3732
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку