Актуальність"Усіма можливими засобами потрібно запалити в дітяхгаряче прагнення до знань та учіння"Я. А. Коменський В процесі навчання відбувається розвиток особистості. Ефективність навчання знаходиться в прямій залежності від рівня активності учня. Активність учнів в процесі навчання забезпечує розвиток їх творчих здібностей.
Номер слайду 3
Стимул – це сукупність факторів, що спонукають дитину до діяльності. Стимул. Поштовх. Спонукання. Мета. Прагнення. МотиваціяІнтерес
Номер слайду 4
Активізаціянавчально - пізнавальної діяльності учнів- це процес, направлений на мобілізацію інтелектуальних, емоційно-вольових та фізичних сил учня, що здійснюється вчителем за допомогою певних засобів і спрямовується на досягнення конкретних цілей навчання та виховання.Інтерес – прагнення повніше задовольняти свої потреби і бажання.
Номер слайду 5
Засоби стимулювання пізнавальної активності- вміле застосування методів та прийомів, які забезпечують високу активність учнів у навчальному пізнанніКонтакт з дитиною, можливість висловитися;схвалювання успіхів;опір на бажання, врахування інтересів;критика співпереживаючи;
Номер слайду 6
Методи стимулювання. Створення ситуації успіху. Навчальна дискусія. Створення ситуації новизни. Аналіз життєвих ситуацій. Дидактичні ігри. Використання ситуативних завдань
Номер слайду 7
Завдання для вчителя. Вивчення емоційної сфери учнів;Розвиток мотивів, які вже сформовані;Формування нових мотивів,що здатні підвищити якість навчання;Створення ситуації успіху;Постановка проблеми навчання;Розвиток самостійності.
Номер слайду 8
Розвиток мотиваційної сфери. Зміцнення і підтримка закладених позитивних установок;Створення умов для прояву нових мотивів;Корекція.
Номер слайду 9
Для активізації пізнавальної діяльностіВстановлювати рівноправні відносини. Враховувати індивідуальні можливості учнів. Встановлювати рівноправні відносини. Встановлювати рівноправні відносини. Поважати думку кожної дитини. Надавати можливість для висловлювань. Опиратися на кращі якостіПідтримувати мотивацію у навчанні