Презентація допоможе вчителю ознайомитися з трьома стратегіями критичного мислення, а саме "Пустий стілець", "Інсерт" та "Прес" та вдало застосовувати їх на своїх уроках
Стратегія «Пустий стілець» Після обговорення тези в малих групах перед кожною із них ставиться стілець, на який сідає представник групи, щоб висловити думки стосовно обговорюваної теми. Час виступу обмежений. Після цього виступаючий повертається до своєї групи. Кожен учень може підтримати дискусію своїми аргументами. Учень може зайняти "пустий стілець" тільки один раз.
Стратегія критичного мислення «Insert»Insert - маркування тексту на полях значками, під час його опрацювання{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}«v» – знайома інформація (це я вже знаю) «+» - нова інформація (це для мене нове)«–» – суперечлива інформація (я думав інакше)«?» – недостатня інформація (про це хотілося б дізнатись більше)Під час читання тексту можна виділити інформацію 4-х видів і для зручності представити її у вигляді таблиці:
1 – висловлюємо свою думку «Я вважаю, що Інтернет потрібен людству»2 – пояснюємо причину такої точки зору: «Тому, що завдяки йому можна швидко отримувати і передавати необхідну інформацію»3 – наводимо приклад додаткових аргументів на підтримку своєї позиції:«Наприклад, Інтернет – найсучасніший майданчик для торгівлі. Він потрібен для спілкування і т.д…»4 – узагальнюємо, формулюємо висновки: «Отже, Інтернет потрібен людству …» 1234