Функції оцінювання навчальних досягнень учнів з ООП: Контролююча. Навчально-корекційна. Діагностико-коригуючавизначення рівня досягнень окремого учня;виявлення готовності до засвоєння нового матеріалу; своєчасне надання необхідної індивідуальної допомоги;попередження можливих утруднень. спеціальна організація оцінювання навчальних досягнень, спрямована на підготовку до вивчення нового матеріалу;уточнення та поглиблення знань, їх систематизація;удосконалення навичок та вмінь.з’ясування причин труднощів, які виникають в учня під час навчання;виявлення прогалин у знаннях і вміннях;внесення коректив у діяльність учня і педагога для усунення цих прогалин.
Стимулюючо-мотиваційна. Розвивально-виховнаспеціальна організація оцінювання навчальних досягнень учнів;стимулювання бажання у учня поліпшити свої результати;розвиток активності;формування позитивного мотиву навчання.формування в учня вміння самостійно й зосереджено працювати, використовуючи збережені аналізатори;Формування в учня умінь застосовувати прийоми контролю та самоконтролю.
Які аспекти слід аналізувати при визначенні навчальних досягнень? Характеристики відповіді учня. Якість знань. Ступінь сформованості загально навчальних та предметних умінь та навичок. Рівень загальних інтелектуальних умінь. Досвід самостійної діяльності. Самостійність оцінних суджень тощо.
Тематичне оцінювання здійснюється: У вигляді запису (усно-письмова форма), за умови достатнього рівня самостійної навчальної діяльності учня. Автоматично на підставі результатів з опанування учнем матеріалу теми з урахуванням поточних оцінок, навчальної активності школяра, а також після виконання відповідних підсумкових завдань з теми.